Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Petra

Krullenbol is ook heel erg mooi...Ze is een cinnamon, geparelde witmasker pop. Maar ik moet erbij zeggen dat haar pareltjes op de buik beginnen te vervagen maar ze vertoond geen mannen gedrag. Maar mijn ander geparelde pop, Do'tje, die heeft ook vervagende parels op de buik gehad.

Wilde eigenlijk op film hun meelwormen diner vastleggen....maar dat gaat een beetje moeilijk met en een rosella in je mandje en als ik meelwormen op de grond moet gooien.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een mooie foto's weer.
Je gevederde vriendjes staan er weer prima op.
Heerlijk om Pino zo te zien smullen.
Ik heb ze hier toevallig ook eens meelwormen op het menu gegeven. Tot nu toe kijken ze er niet naar om ::)
Gekke valkjes ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hier eten de valkjes en zo ook geen meelwormen, alleen de kwartels. Bah, het zijn vieze, wriemelende en stinkende beestjes hoor, die meelwormen. Het is dat de kwartels het lekker vinden...

Mara

Mara

Hoi iedereen

En wat foto's van Punky. Punky is mijn opvangvalkje van 17 jaar oud. Er zijn foto's van vandaag bij en van donderdag. Vandaag heeft Punky een minder goede dag, veel slapen en rillen. Is ook weer van de stok gevallen. En het kan goed zijn dat hij er zo meteen weer goed aan is....

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een leuke foto's van je bejaarde valkje :)
Tja ouderdom komt met gebreken he.
Gelukkig zit ie bij jou veilig binnen en kan hij zich rustig af en toe niet zo lekker voelen ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Hier mag hij zich rustig niet goed voelen hoor. Dan is hij heel erg energiek, en dan zit hij te suffen. Tja, ouderdom komt inderdaad met gebreken. Hihi....

Dat is buiten met de roodruggen ook. Die liggen meestal op de stok te slapen, echt....zal er eens een foto van maken. Want ik denk dan echt dat ik ze de volgende dag dood vindt hoor.

mara

ManjaV

Hoi Mara,

Wat een lieve foto's van Punky. Hij is prachtig om te zien. Wat een geweldige leeftijd zeg, 17 jaar oud!  :o Zo te zien geniet hij van zijn oude dag bij jou. Zit Punky nog samen met een ander valkje in de kooi?

Je andere foto's zijn ook erg leuk om te zien. Lief om Kleine Blauw op het schommeltje te zien. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie foto's weer.  ;D
Soms heb je echt meer handen nodig als je in de voliere bezig bent.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Manja

Punky zit alleen in de kooi. Ik had eerst binnen drie kooien staan, twee met valkjes (Lotje en Punky) en een kooi met een grasje, Pipo. Helaas is Lotje overleden, terwijl we echt dachten dat Punky eerder zou gaan, en nu zitten Punky en Pipo samen maar elk in hun eigen kooi. Alleen als Pipo los is, dan zit hij bij Punky in de kooi en dat vindt Punky niet altijd leuk. Hij is ook echt heel erg mooi.

Die schommel heb ik van Wilma gekregen, en die valt heel goed in de smaak bij de grasjes.

Hoi Yvon

Ja, je komt inderdaad soms handen te kort...is net zoals met kleine kinderen.  ;)

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik heb even de laatste twee blz bekeken en de foto's zijn heel erg mooi om te zien! Je valkjes en andere vogeltjes zijn echt prachtig!
Het valkje van 17 jaar vind ik echt heel bijzonder, zo geel dat ie is! Ook lijkt het een beetje alsof de veertjes haren zijn, zo lang dat die zijn  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

De veertjes zijn vrij lang, maar zal ook wel komen omdat hij jaren verwaarloosd is en omdat hij iets mankeert, tenminste, dat denk ik. Je bent net te vroeg, ga nu nog wat foto's plaatsen, had er na de bbq nog een paar gemaakt.  ;D

Hoi iedereen

Om het af te leren, nog wat foto's...Ik zal niet te veel zeggen...laat de foto's maar voor zichzelf spreken.

(Nee hoor, deze roodrug is niet dood....)

Mara

Anja

Hoi Mara,

Val ik even met mijn neus in de boter. 3 fotoreportages zeg.
Ik heb weer genoten.
Hoe is het nu met Punky? Al weer wat beter?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Punky is nog steeds wat dutterig, hij heeft veel geslapen en nog niet zo veel gegeten, maar hij zit niet bol. Maar goed, slapen doet hij toch al veel. Hij reageert wel als ik hem roep en bij de kooi kom. Het is ook al een oud mannetje. En hij klimt tenminste weer naar de voerbak zonder in de tralies te hangen zo van wat moet ik nou....

Mara

Sally

hallo mara,
Punky is al goed op leeftijd zeg. En toch ziet ie er nog zo goed uit!
jah het is wel normaal dat ie eens een minder dagje heeft he.
Hoe oud worden valkjes eigenlijk gemiddeld?

En wat heb je vandaag weer hele leuke en mooie foto's gemaakt. Ik geniet er altijd van.

groetjes

Mara

Hoi Sally

Ik weet niet precies hou oud valkjes kunnen worden. Maar ze kunnen best wel oud worden hoor. Hij begint nu alweer wat te roepen, dus dat is weer goed.  :)

Ik ben blij dat je van mijn foto's hebt genoten.

mara