4 augustus 2025, 13:50:45

De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Rico

Mooie foto's zeg maar wat ziet dat er raar uit zonder staart. Sorry dat ik het zo zeg.....ik hoop echt dat jouw veertjes aangroeien. Veel plezier op de camping.

Hoi S&S

Ik zit nu bij die grijze rotzak op de kooi. Dat vindt Lotje niet zo leuk maar ik wel. Verder ben ik heel lief voor het vrouwtje maar mijn veertjes vallen uit, ik ben in de rui zegt vrouwtje. Lijk net een stekelvarken dadelijk.

Ik ga gauw verder met spelen.

Groetjes

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Ik ben ook in de rui, Sal is er net uit.. Ik heb ook allemaal van die witte puntjes op mijn koppie staan.. Vrouwtje vindt het allemaal wel leuk geloof ik.. Ze noemt me nu klein stekelparkietje.. Het zal wel!

We hebben Cali mooi gekapt, hij heeft weer een rafelig kuifje.. Nu Ozzy en Gijs nog, maar die willen niet zo graag.

Groetjes van Spikey en natiuurlijk ook van Sal

*Amanda*

Hey Pipo,

Hier ben ik nog even voordat ik weer naar de camping ga. Leuk dat mijn foto's hebt gezien. Misschien zie ik er een beetje raar uit maar ik vind mezelf erg mooi  ;) Het is voor de meeste erg wennen omdat je dat eigenlijk bijna nooit ziet. Maar het went wel hoor  :) Mijn baasjes vinden mij ook super mooi.  ;D

Ik mocht net even met de dochter van mijn bazinnetje spelen. (Amanda)  Ik heb lekker over de bank gewandeld en gesprongen en lekker over de grond gelopen. Want Jacky de hond die is nu op de camping en kan ik veilig even op de grond wandelen. Ik ben heel erg snel. Ik kan heel hard rennen  :D Nu zit ik weer lekker in mijn kooitje uit te rusten.

Groetjes Rico  ;)

Carin

Hoi Rico,

Wandelen over de grond is geweldig.. doen wij ook weleens, alleen komt er dan zo'n grijze duif aan die ons wegjaagt!

Hoe lang ga je nu naar de camping?

Slaap lekker, rust goed uit en we lezen je verhalen van de camping wel weer!

Groetjes S&S

Mara

Hoi S&S en Rico

Ik wandel ook wel eens over de grond. Oscar, de grote hele grote hond van mijn baasje geeft daar niets om. Hij stapt zo over me heen. SOms loop ik zelfs over hem heen en dat vind hij niet erg. Ik zit lekker te kwetteren en te doen, mijn broertjes en zusjes in de voliere zijn helemaal stekelig.....Ik nog niet maar vrouwtje zei vanmorgen dat ze een nieuwe parkiet van de veertjes kon maken.

Mara

Carin

Hoi Pipo,

Een nieuwe parkiet? Dat willen wij wel zien..

Vrouwtje heeft geen hond, wil ze wel maar ze is een beetje allergisch.. In het asiel hier zag vrouwtje een teckel zitten, maar het is ook lastig op een flat.. Dus hondje zit nog in het asiel..

Spikey is ook in de rui, allemaal witte puntjes op zijn hoofd.. Ik denk dat ik hem maar punker ga noemen!

Dag pipo, tot lees,

Sal

Carin

Hoi Pipo,

Je boekje was erg ver weggezakt.. Dus we hebben het weer opgehaald... Kom je zo nog wat schrijven of ben je in je speeltuintje aan het spelen? Wel voorzichtig zijn he!

Doeg S&S

Mara

Hey S&S

Ik zit nu bij Punky op de kooi. Ben lekker beneden aan het vliegen. Speeltuintje staat boven en daar mag ik van de zomer veel spelen, dan gaat vrouwtje boven internetten en zo. Nu zit ik lekker bij vrouwtje op de laptop en poep alles onder.  ;)

Pipo

Carin

Heey Pipo,

Wij zitten nog in de kooi, maar we brabbelen lekker met elkaar! Vrouwtje is nu achter de computer aan het tikken en heeftde radio op Veronica staan. Iets met album top 1000.. Nu zijn er rode chili pepers met een brug op de radio..

Groetjes S&S

Mara

Hoi S&S

Vrouwtje heeft Toto met een vastgebonden hart of zoiets op staan. Ze luistert mp3's of iets dergelijks. Wel heel mooi hoor. Ik zit nu bij Punky in de kooi maar vrouwtje zet me zo in mijn eigen kooi als de buitendeur dicht is. Maar ik vind het gezellig bij Punky in de kooi.

Groetjes

Pipo

Carin

Hoi Pipo,

Wij zijn er net heerlijk uitgeweest.. Die grijze rakkers zitten nog op de ventilator. Vrouwtje was een lolly aan het eten, gaat die witte rakker, Sal's aanbedene, gaat aan het lollystokje eten.. Wilde hij mee spelen. Snap jij die beesten nu? Wij niet meer!

Sal wilde net niet slapen gaan, want zijn schommeltje hing niet in de kooi. Nu wel, dus gaan we samen op schommel slapen. Komen die grote rakkers weer, dan blazen en pikken we wel een keer.. Kom nou, wij willen de ruimte hebben om te schommelen en te slapen op onze schommeltjes!

Slaap lekker,

Spikey en Sal

Mara

Hoi SPikey en Sal

Hebben jullie lekker geslapen? Ik wel hoor. Heb er weer helemaal zin in vandaag. Ik weet niet wat ik vandaag allemaal ga doen. Net kwam vrouwtje naar beneden en moest de computer in alle haast aangezet worden. Waarom weet ik niet maar dat hoor ik nog wel.

Ik ga lekker trosgierst eten!

Groetjes

Pipo

Anja

Hoi Pipo,

Weet je al waarom de computer zo snel aan moest?

Groetjes Anja en smul maar lekker van de trosgierst.

Mara

Hoi Anja

Ja, nu weet ik het. Vrouwtje moest een mailtje met een cv versturen. En dat moest met spoed gebeuren. Dus ik ben benieuwd hoe dat nu verder afloopt.

Ik heb gehoord van vrouwtje dat je ziek was. Oscar en ik vonden dat heel erg en hebben elke dag aan vrouwtje gevraagd hoe het met je ging. Gelukkig ben je nu weer thuis. Van mij krijg je een snaveltje en van Oscar een poot. Oscar moet vanmiddag naar de kapper. Dan komt hij weer thuis en is dan bijna helemaal kaal....

Snaveltje

Pipo

Anja

Hoi Pipo,

Fijn dat Oscar en jij aan mij hebben gedacht. Dat vind ik heel lief van jullie.
Oscar naar de kapper vanmiddag en dan wordt hij weer verlost van zijn vacht. Of vind hij dat niet fijn. Pukkie vind het heerlijk als haar haren eraf zijn.

Een dikke knuffel voor jullie,

Groetjes Anja