De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Carin

Met de rosella's gaat gelukkig alles redelijk. De oude rosella's zitten nog veel in het nachthok vooral omdat het daar overdag lekker koel is. 's Winters is het er lekker warm, dus tja, ze hebben het daar goed.

GRoetjes Mara

Hoi Sal,

Ja, ik word een beetje groenig. Mijn zusje in de voliere is lichtgroen. ALs het goed is moet er ergens een foto van haar zijn. Vrouwtje klaagt dat ik te druk ben en dat ze daarom geen foto van me kan maken! Hihihi...

Liefs

Pipo

Carin

Hoi Mara,

Je rosella's gaan dus goed, gelukkig! Ze zijn dus echt op zoek naar gelijkmatige temperaturen?

Sal en Spikey zitten hier op de stokjes te hippen dat ze nu weer foto's van Pipo willen zien, de boefjes! Ze horen te slapen :) :)

Groetjes Carin

Mara

Hoi Carin, hoi Sal en Spikey

Ik zal gauw weer eens portretteren voor het vrouwtje. Hebben jullie het nieuws al gehoord? Mijn vrouwtje heeft een speeltuin voor me gekocht bij Sanna, en nu moet ik wachten totdat ik hem krijg. Vind het wel spannend hoor!! Hoe is het verder met jullie?

De rosella's doen het goed, zegt vrouwtje, ze zaten zojuist samen met mijn broertje te zwemmen in de waterbak. Die schijnt erg klein te zijn met drie rosella's en een grasje..... ;D

Groetjes

Pipo

Mara

Hoi Sal en Spikey en natuurlijk alle andere lezers,

Hierbij kom ik weer eens wat vertellen. Met mij gaat alles goed, ben wel wat aan het veren verliezen maar verder alles goed. Vrouwtje zorgt goed voor me, ben al sinds vanmiddag los en mag gezellig bij het vrouwtje zijn. Heerlijk, lekker fladderen. Verder hou ik er van om vrouwtje kusjes te geven en aan haar oorbellen te punniken. En dan nog gauw een foto, want ik moet natuurlijk veel ondeugd uit halen.... ;)

Groetjes

Pipo

Mara

Jippie, Sanna bedankt! Het speeltuintje is aangekomen, heb het al gauw in elkaar gezet zonder de lijm en Pipo zit er nu al giga op te spelen. Heb hem er wel opgezet maar hij vindt het te gek.

Bedankt!! Foto's volgen!!!

Mara

Pipo zijn speeltuintje, hij is er wel al behoorlijk aan het slopen gegaan. Aan een kant ligt allemaal houtwerk. Die gekke parkiet doet niets lievers dan slopen en vliegen en spelen. Ben wel heel blij met hem.

Zal gauw ook weer nieuwe foto's van mijn valkjes plaatsen.

Liefs

Mara

Mara

Een van de jongen met een jong grasje, het broertje van Pipo dit binnen zit.

Al mijn grasjes...tenminste, bijna al mijn grasjes.

En hier zie je vanalles en nog wat, stelletje ondeugend deugnieten....

Groetjes

Mara

Mara

Een beetje een vreemde foto....hier zie je dat het rechtse grasje een heel aparte waas over zijn veren heeft. Deze is het zusje van Pipo en heeft Kleine Blauw als moeder en Pasteltje als vader. Is wel een mooi grasje trouwens.

Hier zie je het blauwe broertje van Pipo en een van de twee grijze grasjes. Ik heb een lichtgrijs en een donkergrijs grasje. Die twee zijn zo grappig als ze samen zijn.

En hier zie je Kleine Pipa met haar grote vriendjes.

Groetjes

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke parkietjes.
Vooral het fluoricerende parkietje. ;D
Wat apart is dat zeg.
Zou dat na de rui ook nog zo zijn?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hey Yvon

Als het goed is wel, want hij heeft nu de rui achter zich of zit in het laatste beetje....

Groetjes

Mara

Ineke

Haaaaa Mara, zie ik hier jouw vogels ook, da's weer gezellig!

Wilma1

Citaat van: Mara op 21 oktober 2006, 13:16:28

Groetjes

Mara

Hoi Mara,

Kom ik je hier ook ineens tegen...wat leuk....ik ging even bij Marga buurten.

IK ben helemaal "weg"   :P van de rood gekleurde...hier is ie mooi op te zien...wat een BEAUTY  :o :o :o
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het is inderdaad een mooie vogel maar ook stinkend eigenwijs, net zoals vrouwtje trouwens...

Groetjes

Mara

Carin

Ha Pipo en alle andere grasjes,

Even dit verhaal weer naar boven halen hoor.. :)
Met ons gaat het erg goed, we zijn er weer uit.. Sal is echt dol op de grote witte vogel, Calimero en Spikey vliegt alleen maar naar een spiegeltje toe. Volgens ons vrouwtje zijn we wel erg lief.

Het speeltuintje is wel erg mooi hoor Pipo, speel je er nu nog vaak mee?

We gaan er weer vandoor.. lekker vliegen en valkjes pesten! ;)

Groetjes Sal en Spikey

Mara

Hoi Sal en Spikey

Wat leuk dat jullie er weer uit zijn. Ik zit nu in mijn kooitje als jullie dit lezen. Vrouwtje heeft lang gewerkt. Druk in de winkel zegt ze, maar ze heeft het weekeinde vrij en dan mag ik er weer lekker uit.

Liefs en fijne kerstdagen

Pipo en Mara

p.s. speeltuintje bevalt goed en foto's komen gauw.