2 augustus 2025, 18:08:09

De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Pipo,
Wat een mooi filmpje! Je kan inderdaad goed klauteren. En inderdaad heb jij veel speeltjes, zoveel hebben wij er denk ik niet hoor. We moeten ons vrouwtje maar weer eens lief aankijken  :P.
Kan jij goed met de grijzaards opschieten, pipo? Of zijn dat niet jou vriendjes?

:-* van Sammie en Gijsje

Mara

Hoi Tommie

Ik heb best wel wat speeltjes!! 5 speeltjes, een trapje en een spiegeltje. En klauteren is mijn hobby, nu zit ik lekker te slapen. En wat zijn jullie aan het doen?

Mara

Carin

Hoi Pipo,

Wat heb je veel fans! Worden ze ook allemaal lid van de parkietenbond?

Wij zijn nu in de kooi aan het schetteren. Die grijze rakkers hangen aan ons badje en wij willen er in.. Dus roepen wij de hele boel nu lekker bij elkaar.. vrouwtje vindt het allemaal wel best.. Die lacht om ons.. Ze heeft nog wel tegen Sal gezegd dat we eens haast moeten maken met je zusjes. Dat het niet netjes is om langs niets van ons te laten horen.

Hoi Tommy,

Wij zijn dikke vriendjes met de grijze rakkers hoor.. Alleen als we vinden dat ze van onze spullen, badje dus af moeten blijven, dan vinden we ze wat minder lief!
Calimero is onze grote favoriet! Daar hobbelen we achter aan als we eruit zijn!

Groetjes S&S

danielle

Hihi jullie noemen ons verkeerd, tommie is de grijze rakker bij ons thuis, wij heten gijsje en Sammie  :D.

hebben we vandaag opeens allemaal nieuwe dingen gekregen. Opeens hebben we twee nieuwe voederbakjes, omdat ons baasje zij dat we bij het oude alle korreltjes buiten het bakje lieten brokkelen, waardoor het op de grond veel en dat vond ze zonde. Alleen nu is het dus weer vechten welk bakje van wie is. Maar het is wel handig want nu hangt het dichter bij onze stokjes en kunnen we lekker veel eten.

En ze heeft trosgierst gekocht  ;D en nog een heel vreemd speeltje. Het hangt buiten de kooi  ???, We weten niet hoe we het moeten beschrijven. ons baasje moet er maar eens een foto van maken. Wij vinden het alleen nog eng.

Maar pipo bedankt voor je filmpje, want nu hebben wij kunnen zeggen dat wij ook wel weer eens wat verdienen  8).

:-* Sammie en Gijsje

Mara

Hoi Sammie en Gijsje en Sal en Spikey

Ik zal tegen vrouwtje zeggen dat ze vaker filmpjes moet maken. Maar ik heb ook slecht nieuws, en dat mogen jullie ook wel lezen hoor, Sal en Spikey, vanmorgen is Lotje, mijn grote grijze vriend overleden.....En dat vinden Punky en ik heel erg. Morgen verhuis ik naar de grote kooi van Lotje. Ik vind het echt heel erg....

Pipo

Carin

Hoi Gijsje en Sammie,

wij zijn benieuwd naar de foto's!

Hoi Pipo,

We hadden het al van vrouwtje gehoord dat Lotje overleden is. Dat is geen leuk nieuws. Wij wensen jou en je vrouwtje heel veel sterkte.

Groetjes S&S

Mara

HOi S&S

Dank jullie wel dat ik even op jullie gevederde schouders mag uithuilen. Dat vind ik heel fijn. Ik ben nu lekker los en ook bij Punky staat de kooi open, maar hij vindt het niet zo leuk volgens mij om los te zijn. Dus ga ik lekker op visite bij hem vandaag.

Pipo

danielle

Dag Pipo,
Wat vinden wij dit erg om te horen. Ons baasje vertelde het al en daarom mochten we jou nog een berichtje sturen. We willen jou en je baasje heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie vriendje Lotje. Ook wij willen onze vleugeltjes als troost aanbieden.
Geef Punkie ook maar een knuffel van ons!

Morgen gaat ons baasje foto's maken en zullen er dan ook hier een paar neer zetten.

:-* van ons allemaal

danielle

Dag Pipo en Sal en Spikey!

Hier de beloofde foto's van ons nieuw speeltje en nog een paar van ons.

Die houte sliert hebben we nieuw gekregen. Het is best leuk, maar nog wel een beetje eng.

Dit ben ik, Sammie!

Dit zijn we met z'n allen. Alleen ik, Gijsje, word er een beetje moe van.

En dit zijn Sammie en ik samen.

Als jullie nog meer foto's willen zien, moet je in het dagboekje van Tommie kijken.
Wij zijn ons nu lekker even aan het wassen op de kooi van Tommie.

:-* van Sammie en GIjsje

Mara

Hoi Sammie en Gijsje

Dank jullie wel dat ik ook jullie schouder mag gebruiken om even uit te huilen. Ik zit nu in de grote kooi van Lotje. Wel raar hoor, die is echt groot voor mij. Heb zelfs twee laddertjes. En een schommeltje. Wat vinden jullie daarvan. Wel raar hoor, dat Lotje er niet meer is. Het is zo stil, Punky vertelt nu wel meer maar toch is het niet hetzelfde. Ik ben me druk aan het poetsen, hoort er ook bij. Ik ga gauw even verder met poetsen, vrouwtje zal later wat foto's plaatsen. Ow ja, ik vergeet helemaal te zeggen, leuke foto's joh! Wat een leuk speeltje zeg. Wat is het? Zijn het takken?

Pipo

Mara

26 juli 2007, 18:10:53 #265 Last Edit: 26 juli 2007, 18:18:55 by Mara
Hoi iedereen

Zoals jullie gelezen hebben is jammer genoeg Lotje overleden. Maar Lotje had een hele grote kooi en die heb ik nu gekregen. Helemaal schoon en opnieuw ingericht. Hier volgen wat foto's.

En een filmpje....

Pipo

Carin

Hallo vriendjes,

Hier zijn we weer: vrouwtje's papa ligt in het ziekenhuis, dus de computer is even niet aangeweest!

Pipo, we zijn er voor je en ook voor Sammie en Gijsje. Daar zijn parkietenvrienden tenslotte voor.

Wij vinden wel dat jullie onwijs mooie speeltjes hebben en Pipo een onwijs mooie kooi! Wij hebben alleen maar spiegeltjes. De rest slopen wij te snel!

Dag vriendjes, fijne dag!
S&S

Mara

Hoi S&S

Ik ben er weer. Sorry dat ik niet eerder reageerde....Wat naar dat de papa van het vrouwtje in het ziekenhuis ligt. Ik hoop niets ernstigs?

Ik moet jullie wat vertellen, ik zit wee in mijn oude kooi. Hehe, dat bevalt me toch veel beter. Lekker knus, ik verdwaalde in die grote kooi en kon door de onderbak ook niet naar buiten kijken. Maar nu weer wel. Ik heb al lekker op de grond gezeten en geklommen.

Pipo

Sally

Hallo pipo,

Ik heb ook zo'n houten sliert gekregen. Baasje heeft die in mijn kooi gehangen. Ik zit er eigenlijk wel best veel op.

Kroeltje Kuifje

Mara

Hoi Kuifje

Wat leuk dat jij ook hier komt lezen. Vrouwtje vertelde dat het niet zo goed was gegaan met de bevalling van je konijntje. Dat is wel jammer.

En leuk, zo'n sliert he!! Ik doe graag spelen.

Pipo