De verhalen van Pipo, foto update

Gestart door Mara, 9 april 2006, 19:52:44

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Ik ga Oscar zeker volgen.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Dan zal ik er maar dadelijk eens aan gaan beginnen, ik heb alleen al van de eerste twee jaar dat hij hier is +/- 60 foto's. Dus heel wat te kijken en dergelijke. Denk niet dat Pipo dat leuk vind want hij zit al heel boos bovenop de laptop.

Mara

Anja

Leuk zoveel foto's. Daar hoeft Pipo echt niet boos om te zijn want hij komt niks tekort.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Mara heeft het speeltje vervangen door mijn oude speeltje!! Nu ben ik niet meer boos.  ;D

Pipo

Anja

Hoi Pipo,

Heb je het toch gewonnen  :o ;D
Gelukkig is je boze bui over.

Groetjes Anja

Wilma1

Leuk de foto's van Pipo  ;D hij kijkt helemaal scheeft naar het speeltje lijkt wel  ;D

Hij wil er nog steeds niets van weten dus ???  ;D malle parkiet hahahaha....
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Ja, ik heb het gewonnen!!!

Hoi Wilma

Haha, ik ben een gekke parkiet jah!! Heel gek, ik heb nog wat foto's!

Ik heb een nieuwe landingsplek gevonden.

Bij Lotje in de kooi.

Pipo

Anja

Hoi Pipo,

Als je niet meer boos bent is het mss een idee om de titel van je boekje te laten veranderen.
Mooie foto's weer.
Heb je ook een foto van je nieuwe oude speeltje?

Groetjes Anja

Mico

Hallo Pipo

Leuke foto's heeft je vrouwtje hier weer geplaatst  ;D
En wij vinden jou een heel mooi grasparkietje  ;) :)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Ik zie dat de titel is aangepast. Goed hoor.

Groetjes Anja

Carin

Hoi Pipo,

We dachten, laten we ons vriendje Pipo maar eens komen opzoeken. We hebben elkaar al zo lang niet gezien!

Hier is alles goed, we zijn helemaal verslaafd aan het badje en dan lekker die grijze duivels pesten.. Gna gna..

Je foto's zijn leuk en we hebben bazinnetje al gezegd dat ze eens een goed fototoestel moet kopen, zodat jij ons ook eens kan zien!

Doeg,

Sal en Spikey

*Amanda*

Hey Pipo,

Wat ben jij een mooi parkietje zeg! Je hebt echt super mooie kleuren! Je bent echt prachtig!  ;D

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Carin, Sal en Spikey

Wat leuk dat jullie hier weer eens langskomen zeg! Was me al aan het afvragen waar jullie bleven!? Ik hoop dat jullie gauw foto's kunnen laten zien!

Hoi PunkYuna,

Wat leuk dat jullie hier ook even komen kijken. Heb jij (jullie) ook grasjes?

Pipo

Carin

Ha Pipo,

We zijn er weer! Vrouwtje heeft vandaag wat foto's gemaakt.
(camera geleend).. Wij staan er niet zo mooi op.. Je ziet ons een beetje klauteren enzo.. Maar we willen je hem toch laten zien..

De grijze duivels staan een beetje in zicht, maar ach, wij zijn ook zichtbaar!

Tot lees,

Sal en Spikey

Mara

Hoi Sal en Spikey

Ik zie jullie. Hadden jullie die maffe grijze dingen niet kunnen verjagen? Haha, dan hadden jullie er wel goed opgestaan. Maar ik heb jullie gezien!!

Pipo