Het broedseizoen is weer begonnen. veel nieuwe foto's 1-10-06

Gestart door trienke, 9 april 2006, 11:13:48

« vorige - volgende »

trienke

trienke

Ik heb het laatste ei weggenomen.
Ze gingen namelijk alleen verder broeden en lieten het jonkie links liggen. Het was al erg koud.

Ze zitten nu met hun 2en in het broedblok, dus zullen ze wel op het jonkie moeten zitten.

Groetjes Trienke

Mara

Hey Trienke

Wat jij hebt gehad met jouw dagboekje heb ik ook, er reageert eigenlijk niemand, maar ach....

Je kleintjes doen het goed, meid. Hartstikke mooi dat het bij jou nu ook eens goed is gegaan.

Heb je al enig idee van het geslacht van je kleintjes? Bij mij ben ik er nog steeds niet achter. Van twee ben ik haast 100% zeker dat het mannetjes zijn omdat ze echt mooi fluiten en kwebbelen en roffelen en zo. De rest weet ik niet....

GRoetje

Mara

trienke

Hoi mara

Jammer dat er weinig in jou dagboekje komt.
Over het geslacht weet ik nog niet. Het eerste jong mischien een vrouwtje omdat het zo rustig is. de 2e een mannetje omdat het zo druk is. de 3e is rustig, maar komen wel wat geluidjes uit. Dus weet echt niet wat het word ;)

Mara

Citaat van: trienke op 15 augustus 2006, 12:19:08
Hoi mara

Jammer dat er weinig in jou dagboekje komt.
Over het geslacht weet ik nog niet. Het eerste jong mischien een vrouwtje omdat het zo rustig is. de 2e een mannetje omdat het zo druk is. de 3e is rustig, maar komen wel wat geluidjes uit. Dus weet echt niet wat het word ;)

Hier is het ook heel moeilijk hoor, zal eigenlijk wel blij zijn als de eerste rui is geweest, dan kan ik ook namen gaan geven. Hoop wel dat mijn lutino zijn parels houdt, dat zou schitterend zijn. Ben echt heel benieuwd.

Succes met je kleintje.

marilyn

hoikes trienke

gefeliciteerd met je piepeitje en ik hoop voor jou dat het piepei algauw omgetoverd wordt tot een klein lief donsje  ;)

groetjes marilyn

trienke

marilyn

hoikes trienke

ow  :o  :o  :o proficiat met je klein donsje  :D, ik ben zo blij voor jou dat het kweekseizoen nu wat beter gaat voor jou  ;)
geniet maar veel van je kleine lieverd  ;)

groetjes marilyn

trienke

trienke

de papa zat net op het nest, maar niet op het jong >:(, het jonkie was erg koud, en bijna tegen de dood aan. Ik heb hem even weer opgewarmt met warme washandjes.
En heb de kleine weer terug gelegt, in de hoop dat ze het wel gaan overnemen. Anders zit ik te denken om de zorg volledig over te nemen :-\

Groetjes Trienke

Christine

Ik hoop dat de ouders toch nog de kleine gaan voeren!
Anders zitten we misschien samen met handopfokjes...
De eitjes hier zien er goed uit! ;)

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

jahhh  :P

Mischien dat het op ons nieuwe pc lukt dan zal ik die vanavond eens proberen plaatsen ;D