6 mei 2025, 19:49:15

Druppel / Ik mis je nog steeds

Gestart door Mara, 9 april 2006, 10:59:23

« vorige - volgende »

Mara

9 april 2006, 10:59:23 Last Edit: 8 april 2007, 13:33:37 by Riny
Ik weet, ik ben nieuw hier maar ik heb al jaren valkparkieten zowel in een voliere buiten als binnen. Na vanmorgen wil ik toch even mijn verhaaltje kwijt over Druppel, mijn lutino valkparkiet uit mijn voliere.

Hoe oud Druppel was, weten we niet. We hebben hem in 1991 gekregen bij de aanschaf van Roodrugparkieten omdat de eigenaar van Druppel niet met haar kon fokken vanwege ons onbekende redenen. Druppel was bang voor mensen maar bij ons in de voliere werd hij levendig en vrolijk. Ze deed altijd mee met ondeugd uit halen en zat altijd als eerste aan de lekkernijen die ze van ons kregen. Maar nu, vandaag 09-04-2006 is mijn kleine gele Druppel plosteling overleden. Ze was oud en ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe oud valkjes kunnen worden, maar ik zal haar vreselijk missen en niet alleen ik...

Sorry dat ik dit zo plompverloren hier plaats, maar Druppie was gewoon voor mij een lieve vogel die gewoon een speciale plaats in mijn hart innam.

Groetjes

Mara

Caroline

Hoi Mara,

Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje.

Rust zacht lieve Druppel, doe je mijn vriendje de groetjes.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Hoi Mara,

hier word je wel eventjes stil van...
Maar Druppel is zeker oud geworden, ze heeft 15 jaar bij jullie geleefd, en was daarvoor al wat ouder, terwijl ze gemiddels 15-20 jaar leven. Dit wil zeggen dat ze het zeker naar haar zin heeft gehad bij jullie.

Veel sterkte hoor.

Groetjes, Tara

Mara

Dank jullie wel voor de lieve reacties, Caroline en Tara.

We vroegen ons inderdaad af hoe oud valkparkieten kunnen worden en we denken dat Druppel al 2-3 jaar oud was toen we haar kregen, dat ze inderdaad een mooie leeftijd heeft bereikt.

Nogmaals bedankt, het betekent veel voor me.

Groetjes

Mara

Riny

Hoy Mara
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je verdriet hoor.
Verdriet bij de dood van je valkje is heel normaal.
Het betekend dat je veel van Druppel gehouden hebt en hem niet graag wil missen.
Hier hebben we allemaal een gemeenschappelijke hobby ,en leven mee met elkaars verdriet.
Groetjes Riny :'(

Bogucci

Hoi Mara,

Sterkte met het verlies van Druppel.

Miriam

Mariska

9 april 2006, 19:26:35 #6 Last Edit: 9 april 2006, 19:28:17 by Mariska
Hoi Mara,

Sterkte met het verlies van Druppel :'(
En verontschuldig je niet omdat je nieuw bent en je verhaal hier plaatst.
Iedereen mag zijn verhaal hier kwijt en op deze manier afscheid van zijn valkje nemen.
Druppel heeft vast een heel gelukkig leven bij je gehad, want hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt.

*Rust Zacht Lieve Druppel en geef al onze vriendjes daar maar een knuffel* :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Mara, ik weet dat Druppel uniek was, maar ik hoop voor je dat de binnenkort n nieuwe lieverd ontdekt. Sterkte!

Rianne

Hoi,

Druppel heeft vast een heel mooi leven bij jullie gehad, anders was ze niet zo oud geworden. :) Veel sterkte met het verlies.

Mara

Het is morgen een jaar geleden dat je van ons heen bent gegaan Druppel, en nog mis ik je elke dag. Er zit niemand op me te wachten als ik met het schaaltje eivoer komt, niemand die bij me komt zitten......

Rust zacht lieve Druppel......

We missen je allemaal....

Mara

trienke

Riny

8 april 2007, 13:22:03 #11 Last Edit: 8 april 2007, 13:55:10 by Riny
Hoy Mara.
Ik heb je topic over Druppel samengevoegd, en de titel ook aangepast.
Zo kan iedereen het verhaal nalezen, en hoeven ze niet te zoeken.
Groetjes Riny/moderator

Mara

Hoi Riny

Dank je wel, ik wist niet of het mocht omdat het al zo'n oud topic is. Maar ik mis hem nog elke dag.  :'(

Mara

Saar

Citaat van: Mara op  8 april 2007, 13:25:14
Hoi Riny

Dank je wel, ik wist niet of het mocht omdat het al zo'n oud topic is. Maar ik mis hem nog elke dag.  :'(

Mara

Ik weet precies hoe je je voelt Mara...
Dat heb ik dus met Ecco  :(
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Saar

Vreemd is dat hé. Druppel ligt begraven bij Tarzan, onze oude hond. Ik mis ze allebei maar het is zo anders nu in de voliere....

Mara