wie weet er een leuke naam voor mijn cinnamon vrouwtje?

Gestart door renzokuif, 30 maart 2006, 12:53:58

« vorige - volgende »

renzokuif

ik zoek nog een leuke naam voor mijn cinnamon vrouwtje dus als je wat weet? hoor ik het graag gr

Gerda

Hoi,

Cinnamon betekent kaneel,

Je zou haar dus cassia of cassy kunnen noemen. Dat is de meest aromatische kaneel die er is!!

Je spreekt het uit als kassia!!

Groetjes, Gerda

renzokuif

iemand nog andere ideen misschien. de naam klinkt leuk maar ik vind het niet bij haar passen sorry gr

Gerda

Tara

Voor mijn cinnamon popjes heb ik:
Princess én.... Mercury..

Rianne

Mijn cinnamon popje heet Ayko. Is eigenlijk een mannen naam maar ik wist toen nog niet wat ze was ;)

renzokuif

dat er een lijst stond met namen op deze site wist ik al maar vond er niks leuks bij staan. maar toch bedankt. heb tevens ook een leuke naam gevonden. het is FIONA geworden ;)

Tara

Leuke naam :)
Jammer dat de foto niet zo heel erg scherp is :(.

Tjerk

Kamila, ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten Tjerk ;D

M.

Ik vind het soms ook moeilijk om namen te vinden voor mn vogels of andere dieren.

Voor de ene vogel heb ik zo een naam, voor de ander moet ik soms wel een maand of wat nadenken.

Ik kon ook niet op een naam komen voor mijn cinnamonpopje, maar heb na lang nadenken en rondkijken toch een gevonden :lol:

Zoek als je weer eens namen zoekt, op internet, google en dan namen, zo kom je ook van alles tegen ;)

Mariska

Citaat van: Gerda op 30 maart 2006, 13:25:12
Hoi,

Cinnamon betekent kaneel,

Je zou haar dus cassia of cassy kunnen noemen. Dat is de meest aromatische kaneel die er is!!

Je spreekt het uit als kassia!!

Groetjes, Gerda

Hoi Gerda,

Ik vind ze prachtig en ga ze mooi onthouden :D ;)
Je bent de beste!!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)