19 juni 2025, 14:49:58

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Pinkeltje

Citaat van: Rob op 22 juni 2006, 22:06:11
Citaat van: Pinkeltje op 22 juni 2006, 22:03:57
hey rob Yoshi is echt een leuk en mooi beesie!! kleine druktemaker van je hahaha ik duik weer even de studeer map in

groetjes

Pinkeltje

Thnx mate...ben ook apetrots op hem!!

Dat geloof ik graag :D ben echt blij voor je als de familie compleet is :D

hippysuus

pffft mijn ex was 1.98...ik ben die grote lummels wel gewend hoor  jij wilt gewoon vlaai hebben.... ::)

Wat voor geheimpje??  :o

Rob

Citaat van: hippysuus op 22 juni 2006, 22:08:44
pffft mijn ex was 1.98...ik ben die grote lummels wel gewend hoor  jij wilt gewoon vlaai hebben.... ::)

Wat voor geheimpje??  :o

Dat wil jij zeker graag weten he??

Met "ik vertel het lekker toch niet :P" groet

Rob

Mariska

Nou zeg op >:( ;D

Anders komen we zeker samen en dit keer wel gewapend met trap :P

Hè Suus, mijn ex was ook 1.98 ::)
Ben jij mij soms ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

hippysuus

Maris...ik hou hem vast...kietel jij hem maar te pletter....dat geheim zal ie loslaten!!

Ik hou niet van geheimpjes....ik kan niet eens een kadootje voor een ander bewaren, wil het altijd meteen geven ::)

Morgenvroeg krijg ik mijn kadootje al van mijn lieffie dus ik slaap vannacht ook al niet >:( :D

Pinkeltje

Rob

nogmaals...ik zwijg als het graf :-X :-X :-X

Met "je kan doen wat je wil het helpt toch niet" groet

Rob

hippysuus

*zucht*......nou dan ga ik maar naar bed....verrekt forum ook...als ik met puppie oogjes had kunnen kijken naar je en een pruillipje had getrokken dan had je me vast niet kunnen weerstaan. Maar door het beeldscherm heen kan ik je natuurlijk niet laten smelten....*zucht*....ik ga naar bed...dromen dat ik 30 word ipv 40  ::) ;D

:-*
Suus

Rob

Mariska

Ik ga lekker niet gissen :P
Vertel jij het maar lekker niet!
Suus en ik willen het al niet meer weten, toch Suus ;D ;) 8)

:-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Mijn dag kan vandaag toch niet meer stuk want ik heb een droom kado gekregen voor mijn verjaardag!!!!!

•=Bonnie=•

Ik ga lekker ook niet gissen, aangezien ik jou een geheimpje heb verklapt sta je bij me in het krijt. Dus eh... kom op met die openbaringen :D

Mariska