20 juni 2025, 00:21:32

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Mariska

Noem jij mij verlegen en Hippe Suus een Limbomuppet :o

Zo verlegen was ik anders niet hoor!
En jij zeker niet ;D
Maar dat ga ik hier nu maar even niet herhalen ::) ;D :P

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Wacht jij maar tot ik losga ::) ;D 8)

Ik moet wel zeggen, een flesje bubbels doet wonderen, maar daar was het wel een beetje vroeg voor ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

Citaat van: Mariska op 22 juni 2006, 19:08:13

Zo verlegen was ik anders niet hoor!
En jij zeker niet ;D

Dat heb je mij ook nooit horen zeggen dat ik verlegen ben!!!! :P ;)

Met assertieve groet ;D

Rob

hippysuus

Wacht maar tot je mij leert kennen dan...Riny zal je vertellen dat ik geen verlegen type ben....ik veeg de vloer met je aan jij lummel ;D

Rob

Citaat van: hippysuus op 22 juni 2006, 19:15:51
Wacht maar tot je mij leert kennen dan...Riny zal je vertellen dat ik geen verlegen type ben....ik veeg de vloer met je aan jij lummel ;D

vol verwachting klopt mijn hart.....kom maar op hoor...ik lust je rauw bij een koppie slappe thee ;D ;D ;D ;)

hippysuus

Let maar op....ik knuffel je helemaal plat tot je om genade smeekt....mijn wraak is vreselijk!!  ;D

Rob

Mariska

Suus, dat vind hij alleen maar lekker ::)

Hij zou ook mij wel even pesten zodat hij met Riny aan de stok kreeg ::) ;D

Ik zal Mike er straks eens even bij roepen.
Kijken wat hij te melden heeft.
Volgens mij zou hij wel willen dat ik iets meer verlegen ben ::) ;D

hippysuus

ik kan ook limonade op je hoofd smeren en je bij een mierennest neerleggen...tis maar wat je leuker vind.... ;D

Rob

ik ga voor de 1e optie en dan mag je samen met Marisje komen ;D ;D ;)

Met knuffelende groet

Rob

hippysuus

Rob

kijk uit he want anders kom ik op je verjaardag de boel ff onveilig maken......en dat wil jij NIET!!!!!!!!!

Met dreigende groet ;D ;)

Rob

Rob

Er ligt nu trouwens iemand helemaal in een deuk!!!!

Met "ik heb een geheimpie" groet

Rob

Pinkeltje

hey rob Yoshi is echt een leuk en mooi beesie!! kleine druktemaker van je hahaha ik duik weer even de studeer map in

groetjes

Pinkeltje

Rob

Citaat van: Pinkeltje op 22 juni 2006, 22:03:57
hey rob Yoshi is echt een leuk en mooi beesie!! kleine druktemaker van je hahaha ik duik weer even de studeer map in

groetjes

Pinkeltje

Thnx mate...ben ook apetrots op hem!!