21 juni 2025, 06:15:03

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Mariska

Ik vind Tante Softie wel streng ineens ;D :P

Misschien werkt het juist wel heel goed ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

13 juni 2006, 15:30:00 #316 Last Edit: 13 juni 2006, 15:31:58 by Rob
Tja...helaas kan ik niet aan dat soort "klantenbinding" doen.
Dan willen ze straks allemaal in dat tentje en dat word me te vol!!...buiten het feit dat ik dan overdag te moe ben om mijn functie als PRmanager en andere bijkomende taken te verrichten.

Dus...Sorry Maris...moet je toch in het tentje bij Mike!! ;D

Met vooruit denkende groet

Rob

Mariska

Te moe ???

We gaan gewoon slapen hoor ;D :P 8)

Maar ik zal me eigen tent wel regelen hoor!
En dan zet ik Suske en Wiske voor de ingang ;)

Heb je al iets gehoord over je voliere?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

13 juni 2006, 15:41:39 #318 Last Edit: 13 juni 2006, 15:43:31 by Mariska
Unieke SUPER veilingen!
Slapen in het bed van Robben of Van Nistelrooy? bieden vanaf € 1,

Ik ga wel bij hun slapen ;D

In een bed 8)
Dat vroegen ze net aan me in een mail :P

Riny

Citaat van: Rob op 13 juni 2006, 13:21:10
Hallo allemaal....

Nou...het is zover...we gaan verhuizen, vanaf juli wonen we in de schuur in de tuin, lekker knus op 6m², de voliere gaat niet door, want die is nu toch al te klein voor alle valken die deze kant op komen.

Mariska

Citaat van: Riny op 13 juni 2006, 15:42:18
Citaat van: Rob op 13 juni 2006, 13:21:10
Hallo allemaal....

Nou...het is zover...we gaan verhuizen, vanaf juli wonen we in de schuur in de tuin, lekker knus op 6m², de voliere gaat niet door, want die is nu toch al te klein voor alle valken die deze kant op komen.

Riny, wat bedoel je?

Het was toch wel een grapje dat het niet doorgaat ???

Riny

Hoy Mariska
Het is echt waar, Rob heeft het niet meer, zo boos is die.
Hij ziet het allemaal niet meer zitten, hij belde me helemaal overstuur op.
Daarom gaan we ook samen beginnen.
Groetjes Riny :D

Rob

Tja...dus dan maar vrouw en kinderen de deur uit en zelf in de schuur slapen!!!!

Ik moet toch de ruimte hebben om al die dieren onder te brengen!

Met compagnon hebbende groet

Rob

Mariska

Aaaah, Rob, als het echt waar is vind ik dat echt ontzettend balen voor je :(

Maar dan zou je met je schoonvader toch zelf gaan bouwen?

Liefs
Maris!!

hippysuus

Ik heb hier nog wel die hoekkooi die ik wil verpatsen maar dat is toch echt 4 tot max 6 valkjes hoor...dat helpt zeker ook niet echt.

En ja, nu vind ik die  :censuur benauwdheid ook niet fijn want ik heb een vette migraine en die wordt er niet beter op met zo'n weer. Ik ga ff mijn hoofd in de koelkast duwen...

Rob

13 juni 2006, 16:22:56 #325 Last Edit: 13 juni 2006, 16:25:01 by Rob
Dames....(Maris en hippysuus)

Ik moet eerlijk bekennen...jullie zijn in de maling genomen.
Ik denk dat ik wel kan zeggen dat het nu 3-1 is voor Robbie... ;D ;D zonder de hulp van Riny had ik het niet gered,  :-* :-* :-* voor jou Riny.

Morgen is de grote dag, dan komt de voliere ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Met "we hebben jullie tuk" groet

Rob

P.S. dat van de hitte is niet gelogen..ik heb het echt heel erg heet

Ivy

Citaat van: Riny op 13 juni 2006, 15:18:24
Citaat van: Mariska op 13 juni 2006, 15:01:04

Ik zag het trouwens wel zitten met Rob in 1 tent.
Lekker kussengevecht houden ;D :P

Hoy Rob
Een ding wil ik wel hebben dat je goed moet weten.
Er wordt niet in tenten gekropen, met potentiele klanten.
Dat komt onze kwekerij niet ten goede.
Groetjes Riny :D

Hoi Riny.
Dat is toch goed, zo direct vergroten ze je klantenbestand met jonge generatie haha...

Enne Rob, dat is echt gemeen hoor. Iedereen had al medelijden voor je! Hoe ging het sprookje ook alweer over het jongetje die WOLF riep?... :P
Straks zal je misschien wel in een schuurtje moeten wonen en dan geloven we je niet meer!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob

:-[ :-[ :-[

Ik schaam me diep...........al moet ik eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vond de dieren van Riny bij mij in huis onder te brengen, ik heb mijn fantasie echt ff de vrije loop gegeven om ze een plekkie t geven.

Met berouwvolle groet

Rob

Riny

Hoy Rob
Je hoeft geen berouw te hebben hoor.
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat ze er ingestonken zijn.
Ze hadden niet verwacht dat wij nog zo pienter waren met dat warme weer.
En als het ooit zover komt dat jij in een schuurtje moet gaan wonen , kom je toch lekker naar ons.
Groetjes Riny ;D

hippysuus

Onze wraak zal zoet zijn....je mag nog kiezen Rob, snel en pijnloos en langzaam en pijnlijk. Ik opteer voor het laatste ;D

Lummel! ;D