19 juni 2025, 22:30:07

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Rob

Citaat van: Mariska op 12 juni 2006, 22:13:55
Oh, maar Rob en ik bolwerken onszelf wel ;D ;D ;D

We hebben niet zo'n heel groot stuk nodig hoor :P

Een stukkie waar ik me tentje op kan zetten is voldoende hoor Riny..... ;D ;)

Maris moet maar haar eigen tentje meenemen want samen in één tentje lijkt me geen goed idee...dan word er niet geslapen en keten we de hele nacht....dan houden we met ons gelach heel America wakker ;D ;D ;D ;D

Met "ben met weinig tevreden" groet

Rob

Riny

Hoy Rob
Zeg Rob, ik heb wel een heel grote slaapkamer over .
Maar ja wat doen we dan met Mariska?
Kijk, ik zal toch moeten zorgen, dat jij voldoende rust krijgt.
Ik heb wel een idee, maar laat het denkwerk liever aan jou over ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D

Rob

Tja...denk....denk...denk....

idee!!!!!!!

een simpele oplossing voor het probleem en kost nog bijna niks ook...voor een paar euro te koop bij iedere doe-het-zelf winkel

een grote rubberen hamer!!!!!! ;D ;D ;D ;D

Met "wegrennende want Riny komt me achterna met een Rubberen Hamer" groet  ;D

Rob

Riny

Citaat van: Rob op 13 juni 2006, 08:30:55

een simpele oplossing voor het probleem en kost nog bijna niks ook...voor een paar euro te koop bij iedere doe-het-zelf winkel

een grote rubberen hamer!!!!!! ;D ;D

Hoy Rob
Nu wil ik dan toch wel graag weten wie jij met de hamer wil gaan bewerken :o

Rob

Citaat van: Riny op 13 juni 2006, 08:39:11
Citaat van: Rob op 13 juni 2006, 08:30:55

een grote rubberen hamer!!!!!! ;D ;D

Hoy Rob
Nu wil ik dan toch wel graag weten wie jij met de hamer wil gaan bewerken :o

Ehmmm...jij wilde toch dat
IK aan mijn rust kwam...logischerwijs bewerk jij MIJ dan met die hamer...ik kan je verzekeren dat ik erg stil en rustig zal zijn daarna ;D ;D ;D ;D

Met rustige groet

Rob

Riny

Hoy Rob
Je begrijpt me totaal verkeerd.
Ik bedoel dat jij te weinig rust krijgt samen in een tentje , of op een slaapkamer met Mariska.
En ik bewerk niets, ook geen knappe kale Hagenees ;D ;D

Rob

Dan moeten Maris en ik elkaar maar afwisselen, zij de ene week ik de andere week, kunnen we elkaar niet wakker houden ;D

Met "we komen er wel uit" groet ;) :-*

Rob

Rob

Hallo allemaal....

Nou...het is zover...we gaan verhuizen, vanaf juli wonen we in de schuur in de tuin, lekker knus op 6m², de voliere gaat niet door, want die is nu toch al te klein voor alle valken die deze kant op komen.

Ik heb in goed overleg met Patries en Riny besloten om het huis (een 5 kamerwoning) als volgt te verdelen.

De huidige woonkamer word in 2 volieres verdeeld, aan de ene kant komen de witmaskers, en aan de andere kant komen alle andere mutaties.

De waakganzen komen in de hal en keuken te wonen.

boven in onze huidige slaapkamer komt het zwanenkoppel, vanuit het raam een aanvliegplank van 6 meter lang.

in de 3 andere slaapkamers komen de fanzanten en kwartels.

Voor de koningsparkieten heb ik nog geen onderkomen, ik denk dat ik daar mijn computerhok aan opoffer.

En de Eenden...tja daar ben ik ook nog niet over uit....mischien dat die bij de buurman om de hoek kunnen wonen!! of dat slim is weet ik niet maar daar kom ik wel achter als ik volgende keer peking eend bestel (tis namelijk een chinees ;D ;D).

Jullie snappen het nu waarschijnlijk al...Valkdorado en hobbykwekerij America gaan samen. Landelijk kunnen we dan veel meer mensen bereiken, en hoeven ze niet allemaal zover te reizen.

Met landelijk dekkende groet

Rob

Riny

13 juni 2006, 13:25:35 #308 Last Edit: 13 juni 2006, 15:22:14 by Riny
Hoy Rob
Dat is allemaal wel mooi en aardig zoals jij het hier schrijft,
Maar jij publiceerd maar.
Waar blijf ik nu als hoofd directrice, als jij nu al vanalles zonder overleg begint te doen.
Ik denk dat ik maar eens snel een minimeeting organiseer.
Jan en Tries zetten we dan maar voor de TV bij het voetbal, en wij gaan samen eens de puntjes op de I zetten.
Groetjes Riny ::) ::)

Rob

Nou zeg...ik dacht dat ik de publiciteit voor mijn rekening zou nemen als PRmanager...maar oke, die minimeeting moet er dan maar komen...kunnen we met z'n 2 inderdaad de puntjes op de i zetten...maar de meeste stemmen gelden he als we er over moeten stemmen. Jan en Tries mogen NIET meestemmen.

Met "de media opzoekende" groet

Rob

hippysuus

hahaha wat heb jij een levendige fantasie Rob, ik kon het al helemaal voor me zien! Je hebt wel een heel strenge partner uitgezocht hoor... ze zet je dan zo bij Rogerke neer en dan kun je rennen!! ;D

Rob

Citaat van: hippysuus op 13 juni 2006, 13:41:03
hahaha wat heb jij een levendige fantasie Rob, ik kon het al helemaal voor me zien! Je hebt wel een heel strenge partner uitgezocht hoor... ze zet je dan zo bij Rogerke neer en dan kun je rennen!! ;D

Fantasie???...poe hee.....Riny en Jan zijn al jaren bezig met die diertjes, en nooit eens tijd voor hunzelf...altijd maar in de weer voor anderen en de beestjes...word tijd dat ze het ook eens wat rustiger krijgen..en ik...ik heb ruimte en tijd zat... ;D

een naam hebben we ook al..America's Valkdorado!!!

Met ondernemende groet ;D

Rob

Mariska

Oh wat doen jullie weer heerlijk gek ;D ;D ;D

Ik zag het trouwens wel zitten met Rob in 1 tent.
Lekker kussengevecht houden ;D :P

Om die hamer moest ik wel lachen hoor!
Jullie begrijpen elkaar helemaal verkeerd 8)

Maar hoe is het Rob?
Hou je het nog een beetje uit?

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

Die foto van die ijsschotsen heb ik uitgeprint en die is gewoon gesmolten...zo heet is het hier!!!

Maar verder gaat het wel!! :-\

MOEDERRRRRRRRRRRRRRRRR......WAT IS HET HEET!!!!!!!!

Met langzaam smeltende groet

Rob

Riny

13 juni 2006, 15:18:24 #314 Last Edit: 13 juni 2006, 15:21:42 by Riny
Citaat van: Mariska op 13 juni 2006, 15:01:04

Ik zag het trouwens wel zitten met Rob in 1 tent.
Lekker kussengevecht houden ;D :P

Hoy Rob
Een ding wil ik wel hebben dat je goed moet weten.
Er wordt niet in tenten gekropen, met potentiele klanten.
Dat komt onze kwekerij niet ten goede.