19 juni 2025, 11:04:12

De Wereld van VALKDORADO!!!!

Gestart door Rob, 8 maart 2006, 17:56:15

« vorige - volgende »

Rianne

Dat zou wel balen zijn, als het nog eens 4 weken zou duren... Maar als je even gaat dreigen dat het dan niet meer hoeft, kan er opeens veel meer! ;D Ik hoop dat je je voliere gauw hebt! :)

Riny

7 juni 2006, 16:54:44 #286 Last Edit: 7 juni 2006, 18:10:31 by Riny

Hoy Rob
Ook ik hoop dat jij de voliere vlug hebt, en aan de slag kunt.
Wanneer weet je het zeker?
Jou kleine meid is uitgevlogen, en amuseerd zich kostelijk tussen de groten.
Groetjes Riny :D

Rob

Hoi Bonnie

Gelukkig wel ja, zal blij zijn als de voliere staat
Blij te horen dat het goed gaat met Yoshi, ik hoop voor jou dat alle ellende nu achter de rug is en er een beetje rust komt in de Grijze Parel

Hoi Rianne

Ik heb hem inderdaad een ultimatum gesteld, voor half juni niet geleverd, en hij kan de hele bestelling op zijn buik schrijven, ik heb nog niks aanbetaald, hij houd zich niet aan de beloofde levertijd ondanks dat hij wist dat hij niet op de gestelde datum kon leveren.

Hoi Riny

Hoe is het met jullie?? ik hoop dat alles goed is!!

Hij heeft toegezegt uiterlijk de 16e te leveren. Doet hij dit niet ga ik met mijn schoonvader als een gek aan de slag om een hardhouten voliere te bouwen.

Wat een prachtige foto van Cailin, heerlijk om te horen dat ze het zo naar haar zin heeft tussen de grote slungels ;D

Met informerende groet

Rob

Riny

Hey Mister Valkdorado
Ben je in de TV gekropen?
Het is zo stil van jou kant.

•=Bonnie=•

Joshi is bijna "rijp" hoor Rob, hij eet vrijwel geen pap meer en vliegt steeds weg als ik hem aanbiedt. Dus als je voliere klaar is geef je maar een gil dan mag hij mee :)

Mariska

Hè Rob,

Ik heb je dagboek even helemaal door genomen :D
Ik heb heel geboeid je hele verhaal gelezen.

Al moet ik wel zeggen dat ik toch nog even stil ben van wat je achter de rug hebt.
Misschien komt dat wel omdat ik zelf ervaringen heb met hartproblemen in ons gezin.
Maar ik vind het fantastisch hoe je vol goeie moed maar door gaat en altijd maar positief blijft.
Daar heb ik echt respect voor ;)

Ik vind je een kanjer!

Ga lekker zo door met genieten van je valkjes en ik hoop voor jou en Patries dat de volière er nu echt aan zit te komen ;)
Lekker buiten relaxen met je valkjes om je heen is goed voor jou!

Nog even 1 dingetje, weet je wel zeker dat Baby een pop is?
Ik vond het erop lijken dat ze haar parels verliest :-\
Maar misschien zit ik ernaast en had ze er nooit heel veel.
Ik dacht ik zeg het toch eventjes ;)
Voor jou hoop ik dat ik het mis heb natuurlijk.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

12 juni 2006, 20:28:37 #291 Last Edit: 12 juni 2006, 20:31:22 by Rob
Hoi Riny

Ik lig helaas niet voor de TV....met deze hitte zoek ik het liefst mijn bedje op, ik ben er flink beroerd door dus van mij mag het snel afkoelen, wat een heerlijke foto's weer trouwens...daar knap ik echt een beetje van op :-*

Hoi Bonnie

Das goed nieuws...zodra de voliere binnen is hoop ik dat hij binnen een paar dagen klaar is om de vogels in onder te brengen. Ik hoop dus ook dat die hitte snel voorbij is want zo komt er helemaal niks uit mijn handen.

Hoi Maris

Tja ieder huisje heeft zijn kruisje...ik probeer het leven zoals het is zo positief mogelijk te leven, al is dat door een heleboel omstandigheden niet altijd even makkelijk.

Tja..en als Baby toch en mannetje blijkt te zijn..jammer dan..ga ik weer op zoek naar een vrouwtje voor hem...ben niet zo moeilijk ;D

Met "foto kijkende, valk en voliere verwachtende, positief ingestelde" groet.

Rob

Mariska

Hoi Rob,

Ik kan me goed voorstellen dat je veel last heb van de warmte :-\
Helaas herken ik dat precies.

Ik hoop dat het gauw beter word voor je ;)

Maar ik weet dat jij niet zo moeilijk bent ;D
Weer een nieuw valkje erbij is niet echt een straf voor je hè ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rob

Citaat van: Mariska op 12 juni 2006, 20:49:16

Maar ik weet dat jij niet zo moeilijk bent ;D
Weer een nieuw valkje erbij is niet echt een straf voor je hè ;)

Liefs
Maris!!

Weet je wat een straf is!!??......niet de ruimte hebben voor wat je wil....en ik wil zoveel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Met beperkte groet ;)

Rob

Mariska

Hè dat probleem herken ik ;D
Ik heb op zijn minst een heel landgoed nodig voor alles wat ik zou willen ::)

Misschien heeft Riny wel een stukje voor ons over :P

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hee lieverd, dit was het koudste dat ik voor je kon vinden hoor!

:-*

Rob

Citaat van: hippysuus op 12 juni 2006, 20:58:11
Hee lieverd, dit was het koudste dat ik voor je kon vinden hoor!

:-*

ik ben zo oververhit dat als ik daar op ga zitten hebben we gelijk een probleem..dan stijgt het waterniveau wereldwijd een halve meter ;D

Maris...

we kunnen binnenkort ff kijken of Riny nog een stukkie tuin overheeft ;D ;D

Met "ijskap smeltende" groet

Rob

Riny

Citaat van: Rob op 12 juni 2006, 21:01:43

we kunnen binnenkort ff kijken of Riny nog een stukkie tuin overheeft ;D ;D

Met "ijskap smeltende" groet

Mijn Jantje heeft de hele tuin volgebouwd met voliere's.
En ik denk dat ik Mariska en Rob samen, niet kan bolwerken :o

Mariska

Oh, maar Rob en ik bolwerken onszelf wel ;D ;D ;D

We hebben niet zo'n heel groot stuk nodig hoor :P

Dat ijs ziet er trouwens heerlijk uit 8)
Als ik daar nu op ga zitten zegt het zeker TSSSSSS ;D
30 graden hierbinnen :o

Liefs
Maris!!

hippysuus

hierbinnen valt het vandaag wel mee, 26,5 gisteren was het 29 dus dit is beter.

Ondanks dat ik last van mijn longen heb van het weer (en morgen erger vanwege het benauwde) mag het van mij toch nog even zo blijven. Ik heb de zon zo verschrikkelijk gemist en ik geniet er eindeloos van zelfs al ga ik bijna niet in de zon zitten.