8 augustus 2025, 06:16:41

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Dorothé

WAt lief dat Catka en Bello zo aan elkaar hangen.

Wel balen dat je zussen niet komen, ik heb een broer en tja, die is dit jaar ook niet op mijn verjaardag gekomen omdat zijn vriendin toen net bevallen was, maar ja, daar kun je dus ook echt niets aan doen. Maar dat halen we nog wel in...

:hug:

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Wat vervelend dat je zussen niet op je verjaardag konden komen. ik weet wat het is. ik heb een zus en een broer en die zijn al 8jaar niet meer hier geweest.

Veel plezier zaterdag.

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi

Catka raakt al in paniek als ze Bello niet ziet, maar andersom hoef je dat echt niet te verwachten.

Bello geeft gewoon geen snars om Catka :'(

Maar vanmiddag toen ik thuis kwam was Catka enorm knuffelig.

Ze gaat op mijn borst liggen en gaat languit liggen met haar koppie op mijn schouder (net een jonge pup) en dan kun je alles met haar doen.
ze is gewoon in het verkeerde lichaam  gekomen.

Bello zit dan te knuffelen met mijn vriend, Bello bevredigt haar zelf door de bel over haar rug te laten strijken en sindsdien is ze weer handelbaar en knuffelig. (en dan maakt ze kippetjes geluid).

We hadden vanmiddag een receptie voor 3 collega's met vrouw en aanhang, 2 gingen met de Top (vroeger Vut) en 1 is met pensioen gegaan (maar komt nog een aantal dagen werken).
Ik heb ze alle 3 een grote  :-* gegeven, vind ze keileuke collega's!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Dat hebben wij binnenkort ook van mijn vader.

Fijn weekeinde

mara

Anja

Hoi Dorothé,

Ik ben zo nieuwsgiereig maar laat je ons weten wat je hebt gekregen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dorothé

Fijne avond vandaag...je viert toch je verjaardag vandaag?

Mara

Bello

Hoi Hoi

Ja vandaag vieren we onze verjaardag.

De middag visite is al geweest, de jongste was 8 weken (het dochtertje van mijn vriendin en de oudste 74 (schoonmoeder)

Ik vertel morgen ff verder, ik ga nog ff een uurtje plat want anders kan ik het vanavond niet vol houden.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

HOi Dorothé

Fijne avond nog en ga lekker uitrusten!

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Dorothé,

Ga maar fijn even rusten en dan horen we het morgen wel.

Groetjes Anja

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Daar zijn we weer!!

Bello en Catka hebben we gisteravond in de reservekooi op de badkamer gezet, vonden ze niet eens erg hoor.
Maar vanmorgen na de poets de kooi uit de garage gehaald en Bello en Catka naar beneden gehaald.
Toen hebben we ze extra lang geknuffeld

Catka ben ik iets aan het leren en dat gaat enorm snel moet ik zeggen.
Wat dan??

Koprol aan mijn vinger doen, ze gaat onderste boven aan mijn vinger hangen en dan zeg ik maak een koprol en hou mijn vinger van de andere hand op de hoogte van haar vleugels en dan zeg ik kiekeboe en dan komt ze omhoog.
Ze kan nu dus de koprol met hulp ;D

De woonkamer hadden we gisteravond omgebouwd met 3 hangtafels en de rest was self service (konden de bezoekers ook niet zeggen dat ze te weinig kregen  ;) (misschien een tip voor als je meer mensen op bezoek krijgt) hoef je niet zo veel te rennen en te vliegen.

De laatste ging s'nachts om half 3 naar huis.....

Kadootjes? mmmm ff denken

1 bos bloemen, kadobon van Intratuin, douchegel, 2 kadobonnen van Hünkemuller, primulaatje, een veger en blik voor bij Bello en Catka's kooi met lange steel, gevuld paasei.

Dus enorm verwend en ik weet noooooit iets te vragen, vandaag kregen we nog een tulpenboeket van mijn zusje en haar gezin.
Mijn ma hield vandaag haar verjaardag.

Groetjes Dorothé

Mara

Hoi Dorothé

Wel leuke cadeautjes en wat knap dat Catka een koprol kan doen.

Ik stuur je zo even een pm'tje.

Mara

Anja

Hoi Dorothé,

Ooooooo wat ben je verwend.

En die Catka wat een kunstenares zeg. Als ze het goed kan zou je er dan eens een filmpje van willen maken?

Groetjes Anja

*Petra*

Nou, gezellig feestje geweest dan!
En zelfbediening is inderdaad wel slim  ;D.
Ik begin meestal met bedienen, omdat ik dan denk; er zijn toch nog maar een paar mensen. Maar dan kom je er niet meer onderuit, en loopt niemand zelf. Dus volgende keer niet meer doen  ;).
Wouw, de koprol. Ik sluit me aan bij Anja, en wil ook graag een filmpje !

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !