5 augustus 2025, 21:59:36

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ivo,

En kijk je de volgende keer wel uit waar je op gaat staan  ;D ;D ;D.

Hoi Dorothé,

hoe is het nu met je voetje?

Groetjes Anja

Mico

Ochhhh Anja nu krijgt Ivo de schuld...de jarige jop...terwijl volgens ons EEN vriend erop is gaan staan hihihihi  :P ;D...tenminste zoiets hadden we gelezen.

Ivo van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Maak er een leuke avond van !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Oei oei,

Je hebt helemaal gelijk. Hoe ga ik dat nu weer goed maken  :-[ :-[ :-[

Ivo

Groetjes Anja

Mico

Hahahaha Anja och nu zal het toch wel goed komen?
Met zo'n lief plaatje moet hij je het wel vergeven vinden wij  :P :P

Miran en Corine

Bello

Hoi hoi,

Ja hoor Ivo heeft het je vergeven (leuk plaatje zeg)!!
Dank je wel voor vele felicitaties, is een hele verrassing hoor ;D
Ivo

Het was inderdaad een vriend die op mijn voet ging staan, hij verloor zijn evenwicht.
Morgen ff naar uncle doc, want lopen gaat niet lekker (is denk ik zwaar gekneusd, maar omdat ik niet de pijn voelt laat ik er ff naar kijken.

We zijn vanavond saampjes want (schatje had voor verrasing 2 bossche bollen gehaald (jammie jammie) ;)

zaterdag vieren

"WE ONZE VERJAARDAG"

Onze zullen jullie wel zeggen?

Morgen de 13e maart ben ik jarig.
Om het nog leuker te maken is mijn moeder 14 maart jarig.

Bello en Catka hebben eindelijk een spaanse peper geprobeerd, ze hebben nu alle twee een rode snavel (net lippenstift).

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé en Ivo

Voor jullie samen:

Dorothé, ik wens je nu alvast een hele fijne dag morgen, weet namelijk niet of ik morgen online kan komen en wil je verjaardag natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Liefs

mara

Anja

Hoi Dorothé,

Ook voor je moeder.

Hoe was het bij de dokter?

Leuk rode pepers. hier zitten ze dan helemaal onder.

Groetjes Anja

Bello

Hoi hoi,

Hier is de nog jarige job.

Bello en Catka hebben vanavond een lekkere knuffelbeurt gekregen( we waren pas om 19. 00 uur thuis)

Eerst de hele dag gewerkt en daarna gelijk naar de sportschool gegaan en toen gegeten en dan is het Bello en Catka tijd  ;)
Bello bij het baasje en Catka bij mij, Btot Bello het aangaf dat ze met haar schoonheids slaapje wilde beginnen.

Mij grote teen is gekneusd :( maar omdat ik er geen gevoel in heb en niet goed kan lopen gaat de pijn naar mijn kuit, moest het deze week maar rusitg aan doen van de dokter en niet overbelasten.
(op de sportschool niet te fanatiek gedaan dus....)

Groetjes Dorothé

ps Anja ik zal het mijn ma morgen zeggen.
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.

Liefs

mara

*Petra*

Beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd, met je eigen verjaardag en die van je moeder  :-[.

Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Hoi Petra,

Dank je wel hoor, we waren gister avond nog ff naar mijn pa en ma gegaan.

Bello en Catka liepen vanavond samen over de grond in de woonkamer, Bello rende keihard om de bank heen en Catka maar gillen van "help help niet zo hard lopen waar ben je nu".

Catka raakt al in paniek als ze Bello niet ziet :'(

ff een dippie, mijn zussen komen alle 2 niet op onze verjaardag.

Groetjes Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

Fijn dat ze zo aanhankelijk is, die kleine Catka.
Dat is zo lief hé?

Wat is dat nou? Je zussen niet op je verjaardag? Daar moet toch wel een verdomd goede reden voor zijn dan  ???
Wat vervelend voor je, dat is moeilijk voor me te begrijpen..
Maar ja, ik heb maar een zus en dat is ook nog mijn tweelingzus, mijn vriendin, mijn collega op het werk, allemaal in één persoon.
Dus een feestje zonder haar, nee dat zou niet kunnen.
Maar hopelijk zet je je eroverheen en maak je er gewoon zo'n knalfuif van, dat ze het nooit meer willen missen en voortaan alle jaren komen ;)

Groetjes petra.   

Bello

Hoi Petra,

Mijn zusje die komt niet omdat ze kijkers krijgen voor het huis en ze woont nit in de buurt, en de kids moeten gewoon op tijd naar bed dus die heeft een reden.

De oudste is hier al een jaar niet geweest, te druk.

We krijgen zaterdag zo'n 40 mensen over de vloer, en s' avonds komen de vrienden met aanhang.

Ik ga nu ff de keuken doen, doe ik altijd in gedeeltes (jaja 40 uur werken is leuk, maar het huis heeft ook zijn onderhoud nodig)

Groetjes Dorothé

*Petra*

Hoi Dorothé,

40 uur werken én dan nog het huishouden, phoe, druk druk.
Oudste zus een jaar niet geweest, te druk. Dat is wel heel erg.
En daar zal ze ook wel spijt van krijgen, lijkt me.
Ik wens je toch een heel fijne verjaardag, en geniet maar lekker van de mensen die wel willen en kunnen komen naar je feestje!!

Gr. petra   

Bello

Hoi Petra,

Ja dat zegt mijn vriend ook!!

Groetjes Dorothe

ps.  de keuken is schoon! ;D