3 augustus 2025, 20:39:27

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Bello op 10 maart 2007, 00:03:59
Hee Chantal,

wij hebben ook 2 valkjes van jou!
(ik miste ons in het rijtje ;D).

Dat zei ik ;) door de valkjes krijg je zo een grooooote familie :D

Mara dan moet je gewoon meegaan met je kennis als hij bij Chantal gaat kijken (komt meestal kopen van ;))

Groetjes Dorothé

Hoi Dorothé

Ik zal het hem vragen maar ik ken mezelf veels te goed, ik ben bang dat ik zelf ook zo'n kleinte wil hebben. Maar het gaat niet, heb geen plek meer.

Mara

Coco en Chantal

Hallo Mara
Jorgen heeft mij gisteren gemaild  :)

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Chantal

Had ik al gehoord en heb de foto's ook al gezien. Ik ben verliefd op die kleine scheetjes van jou. Ze zijn ontzettend mooi.

Mara

Coco en Chantal

Hallo Mara

ja ze zijn zeker mooi  ;D, maarja dat zeg je natuurlijk altijd van je eigen valkjes hihi.
Maar ik heb wel een zwak voor bont hoor, vind dat toch 1 van de mooiere mutaties.
Daarom heb ik zelf heel veel bonte valkjes 8)

Groetjes Chantal

oja zeg tegen jorgen dat als hij mij mailt en ik dezelfde dag nog niet terug heb gemaild dat hij mij maar even moet bellen, want we hebben problemen met onze pc, kan op dit moment ook weer niet bij mijn mail.(zit nu op de laptop) :-\

of hij moet mij via msn mailen, die contoleer ik paar keer per dag
cantalvb@msn.com

zal je mijn telfoonnr even mailen.

groetjes chantal

Mara

Hoi Chantal

Ik moet zeggen, ik vind alle valkjes mooi en heb niet echt een voorkeur voor een specifieke mutatie. Bont vind ik ook heel erg mooim, heb zelf twee bonte valkjes waarvan eentje 'gehandicapt' is. Maar ze zijn allemaal superlief.

Ik heb het Jorgen door gegeven dat je problemen hebt met je mail, hij leest nog niet alle dagboeken en verhalenboekjes en zo...haha...

Groetjes en succes met je computer,

Mara

Bello

11 maart 2007, 21:04:55 #740 Last Edit: 11 maart 2007, 21:31:41 by Bello
Hoi hoi,

Bello is nu ineens veel rustiger geworden, en dus ook weer handelbaar (hehe geduld is een schone zaak ;D).
Catka is zooooooooooooooooo lomp, volgens mij heeft ze al verschillende levens verspeeld, is ook een beerje Piet ongeluk (ja dat heeft ze ook niet mee helaas ;), maar ze is zooooooooo lief.

Ja ik was niet veel op de site, gisteren hebben we de achtertuin onderhanden genomen en het tuinhuisje (er waren nu veel rattenkeutels te zien en we hebben de grote berg zand weggehaald, maar niets gevonden, maar nu 2  bordjes met gif neergezet en nu maar wachten en er staan nu 2 muizenvallen en een rattenval......

Vandaag de voortuin gedaan en daarna naar een verjaardag gegaan. Lekker op de fiets.

Ik zit nu met een gote ijszak op het voetje....
Een vriend is er bovenop gaan staan (per ongeluk), en het is mijn slechte voet :'. Volgens mij woog hij 100 kilo of zo.
We wachten even af.....anders ff naar de huisartsenpost.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Little Cockatoo

Hopenlijk is alles goed met je voet. Ja het was echt weer om in de tuin bezig te zijn he. Ik heb de hortensia's even onder hander genomen.
HOpenlijk mag het deze week van dit weer blijven kunnen de vogeltjes ook even van de zon genieten.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Bello

Ga zo maar naar bedje, kan mijn voet rusten, het steekt.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

Halloooo

he wat vervelend dat die vriend op je voet is gaan staan, ook al zo lomp als Catka haha.
Ja het was heerlijk weer vandaag, wij hebben de huiskamer een kleine metamorfose gegeven hihi, de muur een andere kleur gegeven en ornamenten(lijst werk) aan de rand van de muren gemaakt.
Het ziet er weer tip top uit moet ik zeggen.

fijn dat Bello weer wat rustiger is, nu zijn nee ik moet zeggen haar identiteit crises voorbij is hahaha ;D.
Germ is ze de hele tijd aangezien voor een manneke terwijl het een echte dame is, nou daar zou ik ook pis woest van worden whahahaha ;D ;D

groetjes Chantal

Bello

:censuur :censuur

Had ik hier een heel verhaal getypt, verkeerd knopje  :censuur alles weg.

Hoi Chantal,

Dan moeten we maar eens een keertje komen kijken naar jullie vernieuwde huiskamer (hint hint).

Ja Bello is als vrouwtje veel liever, maar ze wilt niks van Catka weten.

Zitten ze samen in de kooi dan probeert Catka in haar buurt te komen en dan weet Bello niet hoe snel zij weg moet komen.
Ze fluiten wel naar elkaar maar daar houd het mee op.

Zijn ze buiten de kooi dan probeert Catka het ook maar dan hetzelfde probleem (Catka is een enorme kroelkip) en de knuffels die ze krijgt zijn van ons (best wel zielig)

Ik geloof dat mijn teen zwaar gekneusd is ( maar ik heb al jaren geen gevoel meer in de grote teen) dus....

Groetjes Dorothé

Bello

Morgen 12 maart is mijn vriendje jarig :-* :-* word dan al 42 jaar ;D

Groetjes Dorothé

Caroline

Beterschap met je voet.

Alvast gefeliciteerd met je vriendje. 42 is nog hééél jong hoor.  ;)

En natuurlijk een leuke dag morgen.  :D

Ook ik ga naar mijn bedje, truste!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Coco en Chantal

Hallo Dorothe

Jullie zijn van harte welkom hoor dat weet je wel.
gezellig als jullie langs komen.

Beterschap met je voet.

En wens Ivo maar een fijne verjaardag morgen  en jij proficiat met je vriendje. ;D

Ga nu ff tv kijken en daarna naar bed

groetjes en een dikke kus aan Bello en Catka

Mara

Hoi Dorothé

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Ik hoop dat het gezellig wordt en dat je niet te veel last hebt van je voet.

Liefs  :-*

Mara

*Petra*

Gefeliciteerd met het vriendje, en sterkte met het voetje  ;).

Groeten petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !