3 augustus 2025, 20:45:12

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Caroline

6 maart 2007, 14:52:00 #705 Last Edit: 6 maart 2007, 20:37:43 by Caroline
Wat een geweldige vriendin. Ik voel zo met je mee.  :'(

Fijn dat je hebt kunnen genieten van die kleine, en ja, die gevoelens zitten er, die gaan niet zomaar weg ............

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Dorothé,

Wat lief van je vriendin dat jij haar babietje lekker lang vast mocht houden. Het is net wat Caroline zegt, als de moedergevoelens er zitten gaan die niet zomaar weg.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Dorothé,

Ik vind het superfijn voor je dat je zo'n lieve vriend EN een heel lieve vriendin hebt. Die heb je dan ook extra hard nodig!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Bello

Yep zo is het maar net ;D

Mijn vriendin kent mij al heeeel lang, en heeft me met de 1e baby ook heel normaal tegen mij gedaan (blij toe!).

Vanavond zaten we pas om half 9 te eten.

Was wel laat en nu vallen mijn doppen bijna dicht achter de computer.

Vandaag een beetje erg veel stressie op het werk. :(

En Bello en Catka mochten dus pas om kwart voor 9 uit de kooi.
Wat heel raar is,  nu we weten dat Bello een popje is en we noemen de valkjes nu meiden, is het net of ze blij is dat we weten dat ze een popje.

Gek maar raar sinds die tijd is ze veeeel minder chagerijnig.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Gelukkig heb jij een lieve vriend en vriendin.

Liefs

Mara

Bello

Hee Mara, Anja, Petra, Chantal, Caroline enz enz enz enz

Ik vind jullie ook bij mijn vriendenclubje horen!!!

Jullie horen er gewoon bij, ook al heb ik de meeste nog niet ontmoet!!

Groetjes Dorothé

Ben benieuwd naar een heeellllee grote meeting
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Liefff hoor  :-[. Ik kijk ook steeds meer uit naar de meeting.

Groetje Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Dorothé,

Nou ik voel me zeer vereerd en ben erg blij dat ik bij jou vriendenclubje hoor.

Groetjes Anja

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Ja we zitten (de meeste dus) iedere dag wel achter het computerke of laptopje, dus.....

Zo leer je toch meer mensen kennen en die een beetje de zelfde afwijking hebben (valkjes)

Dorothé

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hoi hoi Bello,

Wij zaten gezellie in de dagboeken te neuzen...en toen kwamen we die van jou tegen  :D
Nu zien we dus ( als we het goed begrijpen ) dat Bello familie is van een valkje van Chantal. Het grappige is dat wij over een paar weekjes ons valkje kunnen gaan halen bij Chantal...een jong van Pimmetje dus...dan uhm hebben we dus een familielid van Bello in huis hahahaha  ;D
We zijn echt helemaal blij ermee maar wat duurt dat wachten lang zeg * zucht *  ;)
Wel hebben we vrijdag 2 maart al bij ze mogen kijken wat dus echt heel leuk was.

Groetjes,
Miranda en Corine

Bello

Heeee Mico,

Je bent familie van Bello, je tante (blijkt nu) want Bello is een zusje van Pimmetje ;D
Wat is de wereld toch klein :D

Miranda en Corine,
Chantal is een keilieve en leuke vrouw (haar man en dochter ook!!!, maar daar kom je zelf wel achter!!!

Welkom in ons dagboek!!!

Ja het wachten duurt altijd lang als je voor het eerst gaat kijken naar een valkje.

Bello is nu gelukkig een stuk rustiger geworden nu dat ze heeft laten zien dat ze een popje is.

Catka blijft gelukkig haarzelf nu ze nog steeds in de rui is.

Groetjes Dorothé

Mico

Hai hai,

Hahaha dat is wel geinig hoor...te weten dat onze vogel een tante Bello heeft  ;D is het dan niet zo dat het neefje of nichtje altijd naar de tante mag komen voor zakgeld??  ;D ;D :P

Ooit heb ik ( Miranda ) al een valkje gehad..maar toen woonde ik nog bij mn ouders...het beestje is 16 jaar geworden. Woon nu al een hele poos niet meer bij mn ouders en heb in die tijd alleen een grasparkietje gehad  :) ...tenminste wat de vogels betreft dan want we hebben nu 4 honden een konijn en dan dalijk Mico natuurlijk.

Dat Chantal een lieve vrouw is dat hebben we wel gemerkt...een heel spontane meid. En trouwens haar man is ook een spontane kerel...die kwam toen wij er waren net thuis van het werk maar die klepte ook gelijk mee  ;)
Hun dochter had het erg druk met Max hahaha die hond bleef blaffen maar is al te zien dat dat beest gewoon een goedzak is  ;D :P

Had jij eigenlijk een nestje gewild van Catka en Bello als Bello geen Bella was geweest??  ;D
Het is toch wel mooi he als je die kleintjes ziet...schitterend.
Wij moeten onze eerste nog krijgen maar ik denk stiekem nu al aan ooit een tweede hahahahaha....

Groetjes,
Miranda en Corine

Coco en Chantal

Hallo Miranda en Corine.

Wat leuk dat jullie Dorothe, Bello en Catka hebben gevonden op het forum.

Nu moet je nog opzoek naar Anja (forum naam Elfelfje) en Petra( forum naam Peetie).
Ook Anja en Petra  hebben valkjes van mij.

Het word 1 grote familie zo haha ;D

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes