5 augustus 2025, 21:59:38

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

*Petra*

Nou, lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !!

Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Little Cockatoo

Ow super man, ik wou dat we daar ruimte voor hadden.
NOu zweetse maar dan he.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Bello

3 maart 2007, 20:26:47 #692 Last Edit: 4 maart 2007, 09:55:13 by Bello
Ja ik voel me dan ook zooo rijk man. Soms jank ik wel eens dat we zo gelukkig zijn.  :D
Maar we hebben ons vakantiegeld in de sauna gestoken, dus  gaan we van de zomer niet op vakantie....

Ik weet het, we kunnen andere dingen doen dan mensen die kids hebben (maar wij de keuze niet gekregen voor kids....) en we werken beide 40 uur in de week....

Straks als deze gebracht word, en we zitten er lekker in dan komen zeker de traantjes....

dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Is er hier iemand die ook Hetnet heeft, en die bij ons in de buurt woont.

We hebben al sinds vrijdagavond geen telefoon, we hebben bellen en surfen van Hetnet.

We kunnen niet bellen en op de emails die we naar Hetnet sturen word niet gereageerd  :censuur firma

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Riny

Hoy Dorothé
Dat is inderdaad geen reclame voor Hetnet.
Wij hebben alles van @home.
Terwijl daar toch altijd veel over te doen is geweest bij Kassa, hebben we nog nooit problemen gehad.
En als er iets was werden we goed geholpen.
Ik hoop voor jou dat het euvel snel verholpen wordt.
Groetjes Riny

Mara

Hoi Dorothé

Dat is inderdaad niet netjes hoe HetNet met jullie dan omgaat. Ik heb ook alles van @Home, behalve telefoon omdat ik eigenlijk altijd mijn mobiel gebruik of de vaste aansluiting van mijn ouders. Ik heb ook nooit problemen gehad met @Home en als ik die al wel had, dan werd ik altijd netjes geholpen.

Ik snap dat de traantjes komen als die mooie sauna er eindelijk is.

Ik stuur een hele grote knuffel jouw kant uit.

mara

Bello

Bello en Catka gaan zo in bad, alleen ben ik weer alleen thuis, vriendje is bellen naar Hetnet, is naar zijn ouders gegaan om te bellen.

dus zou ff proberen met de foto's maken.

Groetjes

Mara

Hoi Dorothé

Dat is echt balen, ik hoop dat je vriend nu meer succes heeft met contact opnemen met HetNet.

En als het niet gaat met de foto's, dan niet..Het is soms heel moeilijk om foto's te maken als je alleen bent, of het nu van valkjes, kinderen of honden is...

Groetjes

mara

Bello

hehe

We zijn weer telefonisch bereikbaar, er moest bij Hetnet iets omgezet worden.

Vrijdag heeft KPN de verbinding afgesloten omdat wij nu alles bij Hetnet hebben, daarom waren we niet meer bereikbaar.

Bello en Catka gaan zo onder de douche, heb ff de hele strijkwas weggewerkt, (fijn met het nieuwe strijkijzer), de oude had het begeven.

Dorothé

Mara

HOi Dorothé

Gelukkig is het nu opgelost. Wat een ellende zeg...

Ik ben benieuwd naar de foto's!

mara

Anja

Hoi Dorothé,

Oooooooh wat zul jij genieten in je sauna. En Ivo en je ouders natuurlijk ook.

Fijn dat de problemen met Hetnet opgelost zijn. Het is toch een ellende als je niet kunt bellen.

Ben benieuwd naar de douche foto's.

Groetjes Anja

Bello

:-[ :-[ :-[

Helaas geen douchefoto's, vanmiddag in een half uur zat de woonkamer vol met visite.

We zijn vanavond maar een frietje en een snack gaan halen (ik had geen zin in koken).

Maar we hebben Bello en Catka toch nog de nodige knuffels gegeven, maar ze vonden het vanmiddag toch fijn om bij hun eigen baasjes te zitten.

Groetjes Dorothé

Anja

Dan houden we de foto's gewoon tegoed.

Groetjes Anja

Bello

ZEKER weten,

Maar door de week kan ik ze niet douchen, dan zijn we de hele dag werken en s'avonds mogen ze niet in bad omdat ze dan niet droog zijn als ze gaan slapen (en Bello, ach Bello moet gewoon vroeg slapen anders kan ze haar schoonheidsslaapje niet halen).

Gister was mijn zusje hier met haar 2 kids, de jongste is ons petekindje, heerlijk hoor en ze zijn gek op ons en vliegen je zo om de nek om te knuffelen.

Vanavond bij mijn vriendin op kraamvisite geweest, we waren nog niet eerder geweest omdat ik toen met de griep lag toen de kleine geboren was en toen die ontsteking op mijn stemband, dan ga je echt geen babytje opzoeken.
Ik wilde pas echt gaan als ik beter was.

HEERLIJK ik mocht van mijn vriendin de kleine heeeelll lang bij me hebben.

Dat doet me echt goed, en dan voel je echt dat er moedergevoelens in je lichaam zitten.
Mijn vriendin snapt mij ook, en hiermee maakt ze me zo blij....

Groetjes Dorothé

Little Cockatoo

Ow gelukkig dat jullie weer kunnen bellen. Dat lijkt mij zo vervelend!!

Wij hebben twee mobieltjes en geen vaste telefoon verbinden. Nou ja voor internet alleen dan. Tot nu toe zijn we hier erg tevreden mee.

Gr. hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka