3 augustus 2025, 20:43:36

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Dorothè
Dan heeft Catka er zo te horen niet veel van geleerd.
Leuk dat jullie aan partnerruil doen, wat de valkjes betreft ;D
Groetjes Riny :D

Anja

Ik moet er smakelijk om lachen Riny.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Riny
Partnerruil ??? hahahahahaha (gelukkig alleen bij de valkjes!!!)

Ja ze zijn gelukkig niet eenkennig, ze zitten gewoon bij ons alle 2. ;D

Bello en Catka zijn gewoon 2 te gekke valkjes, bij Bello moet gewoon wel een sterk vrouwtje naast staan en daar past Catka goed bij.

Bello is niet echt heel gemakkelijk (hij is nu trouwens in de rui daaro heeft hij weer zijn bokkepruik op)

Is het nu weer de tijd dat ze in de rui zijn?

Vanmiddag heb ik ze weer lekker onder de douche gedaan en deze keer vonden ze het beide lekker (NEE helaas geen foto's vriendje  8)  was er niet om foto's te maken).

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat jammer geen foto's  :'( :'( :'(
Volgende keer wachten met badderen tot je vriend er is zodat wij ook mee kunnen genieten.

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hallo Dorothe

Ja het is normaal hoor dat bello in de rui is, sommige valkjes hier zijn er net vanaf en sommige zitten er nog midden in.
En je wilt niet weten wat een verenpakket er hier soms ligt boven whahaha, kan je zo wat een kussen mee vullen whahaha ;D ;D

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Chantal,

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Moet je hier eens komen kijken hoeveel veren die 8 verliezen.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Chantal,

Gewoon veren sparen dan kan jij er wel een dekbedje van maken (hahahaha).

He gelukkig dan is Bello over een paar weekjes weer van zijn rothumeur af ;D (grapje)
Vanmorgen konden we weer lekker met hem knuffelen en bij Catka natuurlijk ook.

Vanmiddag maken we wat fotootjes maken van Bello en Catka.

Gisteravond waren Ivo en ik aan de beurt voor het jaarlijkse uitstapje van onze vriendengroep te organiseren.

We hadden rode t-shirts met witte letters laten bedrukken.
Daar stond dus op: VC Dat zit wel snor, en op de achterkant VC Dat zit wel snor en de namen van alle 14.

We zijn gaan eten bij Bowlingcentrum Venray (in Oostrum), en daarna 2.5 uur bowlen. Was keileuk.

In ons stamcafé in Swolgen

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Ik zie nu dat jij ook helemaal niet zo ver van mij vandaag woont.

Gezellig joh!!

Mara

Bello

Hier is alvast een fotootje van Bello en Catka

elegante foto van Catka

Dorothé

Ja Mara, we wonen niet ver van elkaar!!!
Wij wonen in Meerlo.

Mara

Hoi Dorothé

Wat een leuke foto's, echt wel. GEweldig om tamme valkjes te hebben. Ik heb zelf wel binnen valkjes maar deze zijn niet tam, wel mijn grasje Pipo, die is hartstikke tam.

Liefs

mara

Anja

Hoi Dorothé,

Wat een kunstemaker die Catka zeg. Mooie foto's.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Ik zal het ff bij jou plaatsen dan kun je ook knutselen  ;D

Het programma REFLET downloaden en verder REFLET wijst zich vanzelf....gewoon een bestand openen, animatie en dan exporteren....je kunt de golven  op snelheid laten bewegen, wat jii mooi vindt...en wil je het plaatsen ....is PHOTOBUCKET het juiste programma dit te doen....ook erg simpel...  :D

Reflet is wel in het Frans, maar goed leesbaar...ik heb het via Yvon en rene...

Succes en ik zie het wel  ::) ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Hoi wilma,

Ja we hebben ons er ff in zitten te vediepen en hebben het programma nu in het Engels.

Dank je

Foto's komen eraan

Groetjes Dorothé

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

En laat eens zien die foto's.
Ben benieuwd of het is gelukt.

Groetjes Anja