5 augustus 2025, 21:59:58

Valkjes uit het zuiden

Gestart door Bello, 2 maart 2006, 22:58:55

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Prettig kerstfeest !! Grtjs Ann

Romy

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bello

Bedankt allemaal voor jullie lieve kerstgroet

Jannes had vandaag de beurt om te broeden ;)

Maar s'avonds laat liggen ze niet op de eitjes.
Het blijft bij ons eigenlijk tot de morgen 18 graden in de woonkamer.

De opa's en de oma's zijn gister bij ons geweest om te eten, maar ze mochten van ons niet bij de kooi komen omdat Jannes of Catka dan van de eitjes afgaan.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé en Ivo

Heel veel plezier vandaag bij Anja en Ton en Lisa en Jeroen en veel plezier met het douchen van de valkjes.

Mara

Bello

Vanmorgen wilden ze alle 3 uit de kooi en ik heb ze heerlijk gebadderd.

en kijk ik wat we zagen??

en hier zaten ze te smullen van het Anja's brood, helaas zaten ze niet stil, ze vinden het zoooooooo lekker ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Het gaat goed zeg, met de eitjes. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het verder gaat. Spannend hoor.

Ze vinden het brood van Anja echt heel erg lekker.

mara

Anja

Hoi Dorothé,

Ze blijven je verrassen hè. Ben al druk bezig om nog een brood te bakken en dat is over anderhalf uur klaar.

Dan kunnen ze straks weer smullen.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Dorothé,
Wow alweer 4 eitjes!!!
En nu maar duimen dat het goed zal gaan!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Hoi Anja,

Natuurlijk smulden ze vanmorgen van het brood, jeetje ze (vr)eten nu echt veel.
Catka is nu enorm broeds, Jannes mag ook broeden maar als zij op de eitjes wilt, moet hij eruit....maar ze vechten niet ;)

Dorothé

Anja

Bello

eh daar heb je mij weer,

ik durf geen foto's te maken nu ze broeden.

Als ze in het blok zitten kunnen we ze gewoon zien en dan ligt of Catka of Jannes op de eitjes en dan liggen lekker te sluimeren.

Dorothé

Anja

Hoi Dorothé,

Ik bedoelde eigenlijk van het eten van het brood ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Ik kan niet zo goed lezen wat Anja wil... even mijn bril opzetten...

OOOOOOH FOTO'S ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja