pippa punkie & parel 5 jongen 18 eitjes

Gestart door leoni, 20 februari 2006, 20:27:55

« vorige - volgende »

leoni

Christine

Boffen die valkjes even met zo een goed bazinnetje als jou :o
Prachtige foto's en vooral die albino en die bonte zijn super!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

ja lief  he die albino is echt grappig als je buiten de volerie staat en je loopt langs gaat haar kuifje helemaal omhoog en dan volgt ze je en als je blijft staan dan blijft ze je aan kijken tot je weer weg bent :P
en de bonte is erg nieuwschierig komt ook naar je toe lopen soms als je in de voliere bezig bent.

maar ik ga weer naar buiten me vader heeft net een huisje gemaakt voor de konijnen

groetjes leoni

Rianne

Hoi,

mooie valkjes heb je zitten! Veel plezier met je voliere! :)

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

dankje wel rianne

en christine als ik in bad ben geweest maak ik wel even foto's want heb net heel het konijnen hok leeggehaalt maa rik ben een beetje alergies voor de konijnen dus ga ik even in bad ;)

eerst waren de valkjes een beetje bang van de konijnen maar nu niet meer.

groetjes leoni

leoni

hoii,

de baterijen zijn leeg dus ik maak morgen wel de fotós van het konijnenhokje :P ze hebben ook een eigen wc :Phihih

alle valkparkieten gaan als het een beetje donker word (nu dus) met z'n 6e op 1 broedblok zitten ::)
het is wel een grappig gezicht met z'n alle tege elkaar aan op 1 broedblok ;D.

groetjes leoni

leoni

hoii,

een paar dagen niets gepost want me teotsebord deed raar ik kon geen a intoetsen en dan werden er allemaal programma´s geopent maar hij doet het weer :)

met de vogels gaat het ook goed, de buiten vogels hebben al gegeten  (dat hadden ze nog neit gedaan) en vliegen en ze doen alles alleen gaan ze eht nachthok nog niet in maar dat komt wel.
ze zitten elke avond met z'n 6e op 1 broedblok, heb ik ook een paar foto's van gemaakt :D
met de vogels boven gaat het ook goed, eiglijk niet echt veel over te vertellen.
dalijk komen de foto's

groetjes leoni

valkje-jacco

haha wat mooi dat je toetsenbord weer "gemaakt"heeft, wie zou dat toch gedaan kunnen hebben?  ;D ;D ;D

fijn dat ze eten nu! en nou maar hopen dat het broedblok het niet begeeft met een halve kilo aan valkparkieten :D

heb je al namen ervoor?

gr.<Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Wat leuk dat alles zo goed gaat hier!!
Vooral van je toetsenbord snap ik het niet die was stuk en nu is ie terug gemaakt?? Is die van zijn eigen gemaakt of hebben ze daar iets aan gedaan?? (we gaan het ingewikkeld maken!! ;D)

Wat je valkjes betreft! Zo lang ze maar nog niet in één broedblok zitten met ze allen is het heel goed!! Denk dat er dan pas echte problemen zullen komen! Die vogels zijn gewoon super gehecht aan elkaar!! ;)

Groetjes
Christine :-*

valkje-jacco

hoj christine,

rechtsonderin heb je waarschijnlijk iets zitten met NL erop en daarnaast een toetsenbord figuur. Als je daar op klikt staat er meestal Verenigde Staten (internationaal) maar bij Leoni ston hij op Nederlands, dan heb je verschillende toetsen zoals : is dan een ± en nog veel meer.

gr.Mitchell :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

leoni

30 maart 2006, 20:45:21 #101 Last Edit: 1 april 2006, 09:20:33 by leoni
hoii,

mitchel, het was een ander toetsebord wat kapot was en nu nog steeds kapot is maar we hebben een andere nu dus hij doet het weet ik kan weer nogmaal typen alleen vammidag niet meer en nu weer wel dankzij jou :D

en christine, me toetse bord is nog niet gemaakt die word nog gemaakt  ;)

hier zijn de foto´s:

de voliére

het hokje van de konijnen ze hebben er nog 1 maar daar heb ik geen foto van

pippa punkie en parel

konijnen:

valkjes buiten :D

schoon maken

met z'n alle op elkaar

nog 1 met z'n alle op elkaar ;)

groetjes leoni

valkje-jacco

hoi!

Mooie foto's zeg, knus bij elkaar :D

oja jij kan me wat tips geven in november ongeveer, wij krijgen hier ook een voilere :D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 

Christine

Prachtige foto's!!
Is wel leuk hoe ze daar bij elkaar zitten! Lekker warm in de winter maar in de zomer phooeeehh heerlijk warm!! ;D ;D

groetjes
Christine

leoni

hoii,

hier gata het wel goed alleen pippa plukt punkie en punkie hoor je dan piepen maar als ze los zitten kan punkie wegvliegen, ze zitten altijd heel de dag los als ik thius ben en anders als me meoder thuis is laat ze de vogels los.

buiten gaat het ook goed , ze durfen alleen nog steeds het nachthok niet in maar gaan wel op ge plankje er voor zitten omdat ik daar trosgiers heb neergelegt.
heb nog geen eitjes en ze hebben ook nog niet gepaart bij mij, maar ze kroelen wel heel veel, en de albino kijkt elke keer in het broedblok als ze er boven op zit daat ze helemaal met haar kopje in het broedblok alleen valt ze dan soms naar voren ::)
en 1 mannetje kijk ook elke keer zo in een broedblok, kunnen ze er niet gewoon in zonder stokje er voor dan ?? ik heb een gewoon breodblok vertikaal zegmaar en dan een gat er in maar ze er in kunnen maar geen stokje voor dat gat waar ze op kunnen zitten en via dat stokje het broedblok in kunnen, moet dat wel??

groetjes leoni