7 augustus 2025, 17:22:10

pippa punkie & parel 5 jongen 18 eitjes

Gestart door leoni, 20 februari 2006, 20:27:55

« vorige - volgende »

leoni

hoii,

met verfen zijn we nog niet klaar maar elke dag een beetje verfen.
die geelwang die ik ga halen zaterdag heeft al gepaart met een andere valkparkiet die ik ook koop :P maarja het is nu nog te koud denk voor eitjes hihihi maarja wachten tot het warmer word ;D

groetjes leoni

valkje-jacco

haai leoni,

nog 5 dagen :D

ik vind het knap hoe je die vliegfoto's maakt  :o
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik ga dat ook eens moeten oefenen!! Maar vergeet dan telkens men camera te pakken of de birds zijn veel te vlug!!

Idd Leoni nog 5 dagen!! Ik hoop dat je nog zolang kunt wachten!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii  :D

hihihi ja ik kan nog wel wachten, maar het zijn nog maar 4 nachten en eigelijk nog 5 dagen :P
en die bonte die ik zaterdag ook ga halen heeft een eitje maar die zal niet bevrucht zijn want ze heeft nog niet echt een man volgens die man ;)
en bij me vader op die cursus is een man en die zegt dat hij iemand kent meer een volière van 30 meter en alleen maar valkparkieten dus me vader zegt als hij het adres heeft dat we daar een keer gaan kijken :D

hier met de vogels binnen gaat alles goed pippa wil nog steeds paren en gaat nu ook naast punkie zitten en doen heel zo'n vleugels helemaal wijd en dan gaat hij piepen en vluiten maar punkie wil niet paren want punkie gaat dan snel weg vleigen of klimmen.

groetjes leoni

Christine

Het is misschien wel normaal dat Punkie niet wilt.. Ik hoop voor je in de toekomst dat je voor Pippa een oplossing hebt! Als Punkie echt niet wilt kan je nog altijd Pippa een ander popje geven... Is maar een gedacht hoor!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

leoni

hoii,

alles gaat goed hier, neit echt iets gebeurt.
er gebeurt hier nooit zo vaak wat :P

heb namen:
beau en star
oki en doki
luna en sol

weet nog neit of ik ze hou die namenmaar ik kan geen andere leuken namen verzinnen :D hihi

nog maar 3 dagen ;D
heb er al zo zin in. ik krijg van die man k broedblokken en een vervoers kooitje een loper heet het volgens mij ???

groetjes leoni

leoni

hoii,

vandaag alle spullen gekocht, eten sepia trosgiers en alles ;D
vandaag een heel stuk veder met verfen en ik heb met potlood op de muur een kruisje geezet waar een gaatje moet voor de broedblokken.

ow en christine ik mag binnen geen 4e er bij dus dan zou pippa naar buiten moeten ene kant is het wel better dan kan hij gewoon een pop krijgen en vader worden maar andere kant is het neit zielig als je een valkje van binnen naar buiten doe ??

groetjes leoni

leoni

hoii :D

de stokken speeltjes etens en drinkes bakjes en grond bedekking zit er al in.
me vader is bijna klaar met verfen is nu het nachtok aan het doen.
morgen moet me vader alleen nog gaatjes boren voor de breodblokken en nog plexiglas platen aan de zijkanten.
want morgen ga ik om 10 tot 12 uur bowlen en daarna gaan we de vogels halen :D zal morgen proberen de foto's te plaatsen van me nieuwe vogels en de voliére. ;D

groetjes leoni

leoni

hoii :D

de vogels zijn er :D
nog met die meneer gepraat en hij zei dat hij denk dat ik over2 dagen al eitjes kan hebben :o
het is wel leuk maar nog zo vroeg ::)
want hij zei dat ze al vaak hebben gepaart  :)
er zitten er 3 buiten en de andere 3 zitten nog binnen ;)
dalijk foto's

groetjes leoni ;D

Riny

Hoy Leonie
Wauw dat is snel als ze over 2 dagen al gaan leggen.
Heb je de nestkasten al in huis?
Groetjes Riny :D

leoni

hoii riny

ja we hebben 6 broedblokken  :D
maar die man zei het omdat ze een tijdje geleden al gepaart haden dus ik weet ht nog niet zekker maar ik zie het wel er hangen nu 4 broedblokken 2 buiten 2 binnen.
alle vogels zitten nu buiten toen ik weg ging want ben nu niet thuis maar internet valt steeds uit dus ik ga nu de foto's verkleinen en probeer als internet mewekt ze er vandaag op te zetten :D

groetjes leoni

leoni

hoii,

hier zijn de foto's:

met z'n alle nog in de loper

in de voliére:

en de laatste me geelwang met een wildkleur

niet alle foto's zijn mooi duidelijk mrogen zet ik er nog een foto op van de voliere

groetjes leoni

Riny

hoy Leoni
Dat ziet er allemaal heel erg mooi uit zeg.
Een pluimpje voor jou en je vader!
Groetjes Riny :D

leoni

hoii,

dankje wel :D

me buurman is net ok nog even bij de vogels wezen kijken en ze hebben op z'n hand gezeten :D
dus echt bang zijn ze niet je kan ze ook makelijk pakken dan bijten ze ook niet want ze wilden niet uit het lopertje dus  moest ik ze pakken en omdat dat deurtje weer dechtklapt door een veer kon ik hem ok niet open laten staan.
maar ik zie ze morgen pas weer want ik ben pas 1 a 2 uur thuis want me vader en moeder moeten bedienen bij en feestje en ik zit in de computer kamer maar het feest duurd tot 1 uur en dan moet alles nog opgeruimt worden en alles

groetjes leoni

leoni

hoii :)

de valkjes zitten buiten al heen de dag en ook vanacht zijn ze niet naar binnen geweest ze hebben wel wat gegeten of ze wat gedronken hebbne weet ik niet.
ze ziite heel de tijd lekker op een stok met z'n alle bij elkaar maastal.

de vogels boven vluiten niet naar ze, alleen toen ik binnen kwam en de valkjes voor vuiten nog in de loper zaten wel.
vanochtend ook niet gevloten ja wel een heel klein beetje maar niet hard

dalijk komen nog een paar foto's

groetjes leoni