5 mei 2025, 03:57:59

Pepper (geboren: 10-06-2003)

Gestart door Sanna, 18 juli 2003, 01:06:07

« vorige - volgende »

Sanna

Whaaaaaaaaaaahhhh!!!!! Fantastisch!!! Ooohhh, wat is ze mooooooi Lique :P!!! En zo'n woest kuif :-X Whoeha, daar is het kuifje van Peppertje niets bij :D; hij zal wel jaloers worden ;). Oh, je bent erg Lique, nu kan ik helemaal niet meer wachten om haar op te halen :P. Misschien dat ze nu ook wat minder geplukt gaat worden nu ze uit het nesthokje is??

Groetjes van Sanna

Lique

Hoi Sanna,

Whaha, de anderen begrijpen er niks van.
Kaily, ze is vandaag uitgevlogen.
En ze zit lekker bij paps en mams op de bodem van de kooi.
Helaas is ze nu sneller de dupe van het gepluk.
Omdat ze dichterbij is.
nummer 2 is ook la bezig met uitvliegen.
Deze zal morgenochtend ook wel samen met kaily op de grond zitten.

groetjes lique

Sanna

Oeps :-X, niet aan de anderen gedacht... Enthausiasme hè ;D. Ik ging gewoon door met communiceren: mail, chat, forum, wat maakt het ook uit :D. Maar je hebt het keurig uitgelegd Lique ;). Nog even voor iedereen: Kaily is dus de oudste van Punky & Pino van Lique, en ze komt over 2 weekjes bij mij en Pepper wonen (ooooow wat duurt dat nog lang :)).

Groetjes,
Sanna en Pepper

daan

Hoi Sanna en Peppertje,

Jeetje mikkie wat ben je een leuk valkje geworden joh.
Echt een knapperd hoor. Wat een verschil met een poosje terug. En o wat spannend he een zusje voor jouw.
Leuk hoor, en ze komt bij Lique vandaan leuk.
Nou succes he en sterkte met nog 2 weekjes wachten zowel voor jouw peppertje, als je vrouwtje.

Groetjes daan

Sanna

Whoeha! :o Wordt ik gisterenmiddag wakker uit m'n dutje in m'n nieuw boom ... staat er ineens nog een kooi in de kamer! Tenminste, ik denk dat het een kooi is, weet het niet zeker hoor. Hij ziet er niet zo uit als mijn mooie rechthoekige paleis :P. Hij is rond en hoog en smal en staat op 3 poten ofzo. Brrrr :-X, eng ding, vlieg er maar in een grote boog omheen. Het schijnt dat daar over een paar dagen mijn zusje in komt. Eerst maar eens zien wat dat voor een beest is, dat zusje. Als ze lief genoeg is mag ze wel in mijn paleisje komen hoor, hoeft ze niet in dat enge ronde ding ;). Maar dat zullen wel nog wel zien. Maar gauw weer bij mama gaan zitten, dat is toch weer het veiligst...

Groetjes van Pepper!
De 'grote broer' van Kaily :D

Kaily

21 september 2003, 16:19:37 #65 Last Edit: 21 september 2003, 16:25:07 by Angelique
hey vrouwtje ;D,

ik ben nu al zo oud, dat ik zelf ook een berichtje kan tiepen.
ook ben ik al zo oud, dat ik gisteren heb leren vliegen.
Eten doe ik ook al redelijk zelf, trosgierst vind ik lekker.
Mijn bijn broertjes en zusjes maak ik veel mee zo op een dag.
Net landt er weer een broertje op de grond, gelijk papa en mama erbij. Het is een gekkenhuis.
Ik eet ook goed van de spuit. Er gaat lekker veel in, en ik vind het heerlijk.
Ik zie er alleen nog niet uit, maar dat komt nog wel, als ik wat ouder ben.

Kuifje van kaily

Irene

Wauw Kaily,
wat ben je toch een mooie lieve valk aan het worden! ;D!
Ik heb de eer al gehad om je een keer te aaien en te kroelen, want ook ik krijg een lief valkje bij Lique vandaan. En toen ik op kraamvisite kwam om alle kleintjes te bewonderen lag jij daar ook bij! Je mag al heel snel naar je nieuwe baasje en vriendinnetje! Daar zal je het zeker nar je zin krijgen; heb je die mooie vogelboom al gezien? Daar zal je je vastin gaan vermaken!
Lieve Kaily, veel plezier in je nieuwe huis!
Groetjes, van irene gijs en .....neef/nichtje.tante, oom, of wat voor een familieband dan ook! ;D ;D :D :D

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Jeetje Kaily! Wat een stuk ben jij zeg! :-* Alleen ... eh ... waar is je kuifje nou?? Vorige foto's die mama me van jou liet zien zat-ie er nog op hoor. Toen werd ik nog zo jaloers op jouw ernorme brede kuif. Ooooohhh ... bedoelde mama dat soms met snoeien. Nou begrijp ik het. Aggossie zussie :-/, kom maar gauw bij Peppertje hoor, ik sleep je er wel doorheen. En net wat tante Irene al zei, die klimboom is fantastisch, het is hier echt een paradijs (wat zijn we nou, valken of paradijsvogels? ;D), we mogen er altijd uit als mama of opa en oma thuis zijn.
Wat goed dat jij al zoveel kan, Kaily. Ja, typen kon ik wel met 5 weken, maar vliegen ... Mama denkt dat ik ook geplukt ben toen ik zo oud als jij was. Ik had in m'n nekkie ook niets meer zitten en op m'n vleugeltjes zat zo weinig dat ik daar pas 3 weken later mee kon vliegen :-[. Goed hoor, dat jij al vliegt. Kom maar gauw hierheen, zusje van me, ik wil je erg graag beter leren kennen.

Kusje :-* van je grote broer,
Pepper

Kaily

Hey Pepper, lief vriendje van me.
Morgen is het zo ver, dan kom ik naar je toe.
Je mama haalt me dan op bij Lique en ik heb er nu al zin in.
Heb ik een lief vriendje, want wordt gek van mijn broertjes en zusjes.
Als ik pap wil en krijg, willen hun ook opeens. En ze krijgen het ook nog, die gekke boefjes.
Maar, tot morgen
Kusje van kaily :-* :-* :-* :-* :-*

Sanna

Hai Kaily!

Dank je wel voor je lieve briefje :-*. Ik zal goed voor je zorgen hoor, waar heb je anders een grote broer voor? En als je eenmaal hier bent, beginnen we samen een nieuw dagboekje, goed? Ik kijk nou al naar je uit!! Toe mama, ga jij Kaily gauw halen, alsjeblieft?? :P

Knuffeltjes & heleboele kusjes van Pepper :-*

Irene

Lieve Kaily en Pepper,
Nog 1 nachtje slapen en dan zijn jullie samen; ben erg benieuwd naar jullie eerste contact! Wil dat graag horen van jullie mama, zodat ik ook een beetje me kan voorstellen hoe dat straks bij Gijs en de kleine gaat!
Groetjes en probeer maar snel te slapen dan is het eerder morgen ;D

Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Lieve allemaal!

Bedankt voor het meelezen en meeleven in mijn dagboekje, maar aangezien mijn zusje gisteren gekomen is, gaan wij samen een nieuw dagboek starten: Pepper & Kaily. Dus in deze ga ik niet meer schrijven.
Ik zie jullie daar wel allemaal!

Kusje :-* van Pepper!