8 mei 2025, 11:04:48

gaatje in snavel

Gestart door Coco en Chantal, 10 februari 2006, 14:40:20

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo
Ik had een vraagje, zag daarnet iets heel vreemds bij ons Flipje.
Flipje heeft een klein gaatje in haar snaveltje en het lijkt net alsof er iets in zit, net zoals een plinter zeg maar.
of er zit iets in of het is opgedroogt bloed ook dat zou eventueel kunnen, maar zouden jullie even kunnen kijken.
Ik heb geprobeert een zo duidelijke foto te maken, maar moet zeggen flipje was vandaag niet zo heel erg fotogeniek hahaha.

Ik hoop dat jullie iets weten.

Groetjes Chantal
Groetjes Chantal en de valkjes

Kirsten

Hoi Chantal,.

Het zijn wel lieve foto´s zeg,. wat een schatje
Op de eerste foto is het slecht te zien en op de tweede vind ik het eerde een kleine bloeduitstorting van het stoten ofzo,.

Heb je er al een beetje aangezeten om nader te onderzoeken wat het zou kunnen zijn?
en ik begrijp dat ze er verder absoluut geen last van heeft?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Coco en Chantal

Hay

ja ze ziet er niet alleen heel lief uit, maar dat is ze dus ook, een echte kroelkont hahaha.

Het is toch echt een heel klein gaatje, en misschien zit er wat opgedroogt bloed in wat dus lijkt op iets zoals een splinter. ???
.
Ze heeft er geen last van, maar goed kijken valt niet mee met een koppie dat steeds beweegt. ;D

Kirsten

Hoi Chantal,

Ik denk dat je er verder op het moment weinig aan kan doen.
Ik zou als je de mogelijkheid hebt het goed schoonmaken en verder enkel in de gaten houden,.

Groetjes en een kroeltje voor Flipje ;) :D
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Shirly

Hoi,

Misschien een rare suggestie maar heeft hij misschien een nietje gevonden en is die misschien door zijn snaveltje heen gegaan en er uiteindelijk zelf weer uitgegaan?

Ik heb dat nl. een keertje met Mila gehad. Had hij een nietje uit een krant gepeuterd en die zat in haar snaveltje geprikt.

Misschien een idee?

Sanna

Hai Chantal,

Een valkje van mij heeft dat ook een keer gehad:

Ik ben er eerlijk gezegd nooit achtergekomen hoe hij het voor elkaar had gekregen, maar het was er vrij snel weer uitgegroeid. Volgens mij al met 1,5 week ofzo. Hij had er geen last van, ondanks dat het best een flink gat was.

Groetjes, Sanna

Coco en Chantal

bedankt in ieder geval voor jullie reacties, ik zal het even afwachten en het gaatje goed in de gaten houden.

Jullie allemaal een knuffel van Flipje :-*