De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

18 juni 2008, 11:25:58 #1890 Last Edit: 18 juni 2008, 11:28:59 by Marc van de Kuifjes
Citaat van: Monky op 18 juni 2008, 11:08:49
Hi Marc,

Jij hebt altijd zulke mooie scherpe foto's... om te genieten :-*
Is alles weer goed met Rikske?

Bedankt! ;D De foto's een beetje verscherpen na verkleining kan wonderen doen! ;)
We laten Rikske er niet samen met de andere valkjes uit om te vliegen. Dan blijft hij rustiger en heeft hij minder last van z'n vleugel.
Overigens, als Rikske en Fikske alleen uit de kooi zijn gaan ze er vanzelf terug in, lekker makkelijk! ;)

Fikske blijft toch wel een van mijn favo's.

Nu ook weer... Wat lijkt Tuurke op Whooshy.... Als ik die foto's weer zie... zoals ze daar op dat etensbakje zit...

Het blijft altijd een beetje vreemd klinken om Tuurke met "ze" en "haar" aan te spreken vind ik! ;D
Overigens is Tuurke een popje met muzikaal talent! Nou ja, muzikaal... er komt soms heel wat gebabbel uit, iets wat je van popjes normaal niet hoort! :D
Tuurke is intussen uitgegroeid tot een bijzonder leuk en vrolijk valkje! Weer eentje die onvervangbaar is! :D Alleen jammer dat ze nogal gericht is op bepaalde personen... ::)

Hoe gaat het trouwens met Leentje?

Groetjes,
Monky

Leentje is deze week volop met examens bezig. De laatste weken van het eerste jaar middelbaar onderwijs! Alwéér een jaar voorbij! ::) ;D
Ze kijkt nog wel regelmatig in de dagboekjes hoor! ;)

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kimm

hoi marc,

prachtige foto's! en dat koppie van elmootje is sprekend mijn happy. leuk hoor! fijn dat het opzich goed gaat met rikske!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Het is vandaag alweer een jaar geleden dat Jefke, ons lievelingsvalkje, ons verliet. Hij was erg ziek en heeft hard gevochten maar het heeft niet mogen zijn... :-\
Hier nog even het verhaal van het zieke Jefke...
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,14565.975.html

Maar er is niet alleen droef nieuws natuurlijk! :)
Morgen is Elmo jarig, het broertje van Jefke die, samen met Swingie, bij z'n vroegere baasje is weggegaan en bij ons is komen wonen! Ik moest er geen twee minuten over nadenken toen ik ze bij herplaatsing zag staan! ;D

Mara

Hoi Marc

Is het al een jaar geleden? Goh, wat gaat de tijd vlug zeg. Echt waar.

Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Elmo.

Groetjes

Mara

Gerda

Hoi Marc,

Wat gaat de tijd snel. Alweer een jaar geleden!

Vandaag is Elmo dus jarig! Gefeliciteerd! Hij is bijna een look-a-like!

Geef hem maar een verjaardagsknuffel!

Liefs, Gerda

Marc van de Kuifjes

Monky

Hi Marc,

Gefeliciteerd met Elmo  :D Groot feest gepland? Zijn broertjes en neefje zijn niet uitgenodigd?
Valt me tegen hahaha  ;D ;D ;D

Ja Jefke.... Ik kan het me nog herinneren... We zijn hem gelukkig nog niet vergeten. Een jaar geleden alweer... wat gaat de tijd toch snel.  :-\

Is Rikske er al weer helemaal bovenop?

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Monky op 24 juni 2008, 12:12:59
Hi Marc,

Gefeliciteerd met Elmo  :D Groot feest gepland? Zijn broertjes en neefje zijn niet uitgenodigd?
Valt me tegen hahaha  ;D ;D ;D

Oeps! Vergeten... :-[ :-[
Hij wilde z'n verjaardag in intieme kring vieren! :P ;D

Citaat van: Monky op 24 juni 2008, 12:12:59
Is Rikske er al weer helemaal bovenop?

Rikske vliegt wel weer wat beter, maar de veren zijn nog niet terug gegroeid natuurlijk. Je merkt wel dat, als hij gevlogen heeft, hij z'n vleugel naar achteren trekt... hij zal er dan toch wel nog iets aan voelen denk ik...

Karin

Zo, ik kom weer eens neuzen in je dagboekje  ;D Leuke foto's weer, vooral die van dat douchen buiten  ;) Ziet er heel gezellig uit. Fijn dat alles goed met ze gaan, behalve dan dat vleugeltje, maar dat gaat vast goed komen. En die Tuurke, toch een popje, maf nest hoor ! Fluitende popjes en stille mannen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Zo, het is alweer een poosje geleden dat ik nog wat schreef, maar ja, als je niks te zeggen hebt dan heb je niks te zeggen hé! ;D

Stond ik vanmorgen op, zag ik toch wel een opgepeuzelde kat voor de kooien liggen zeker! :o :o

Het was wel duidelijk wie de dader was...

TUURKE!!!  :o :o :o

OK, dat van die kat was maar een grapje natuurlijk. Er was echter wel een ander slachtoffer:

Juist, een stukje paprika! ;D
Wat zijn ze daar gek op zeg! :D

De andere valkjes hebben er ook van gegeten maar die zijn er niet zo smerig van geworden...

Swingie:...

Elmo:...

Rikske:...

...en Fikske:...

En dan heb ik hier nog enkele uiterst zeldzame foto's van Fikske die op de hand zit. Normaal is dat absoluut onmogelijk, maar als Fikske eens een verkeerde landing maakt en op de grond terecht komt dan is ze wat verdwaasd en kun je ze toch op de hand krijgen! :)

Die man daar op de achtergrond, daar moet je niet teveel de aandacht op vestigen. Dat... euh... ben ik zelf, alweer ongeschoren en in pyama. :-[ :-[ :P
Maar ja, thuis doe ik MIJN zin hé! :P ;D

Kimm

hoi marc,

hihi ik schrok mij dood van die opgepeuzelde kat :o  :o  ;D
nou ze hebben wel genoten van die paprika zeg! heerlijk die rode snoetjes.
de foto's zijn ook weer prachtig!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Marc

Ik dacht al, die Tuurke zeg. Wat een killervalkje. Haha, maar wel leuke foto's hoor!

Groetjes

mara

Karin

Wat is Fikske toch een prachtig valkje  :-* Alleen... het blijven donderstenen hè ?  ;D Ik heb 2 aanvragen voor jongen van Dazzle en Chico, maar ik weet het niet hoor.... ik krijg grijze haren van ze !  :o Misschien gebruik ik ze als pleegkoppeltje of zo. Want jongen groot brengen kunnen ze wel geweldig !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Marc,

Ik zag ineens dat ik niet eens op je schitterende bloeddorstige foto's had gereageerd  :-[ En dat terwijl ze schitterend zijn  :o

Vooral de laatste foto!! Schitterende kuif en de bijna arrogante blik en houding.

Alles goed verder? Je bent vast met vakantie  ;D

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Nee, nog (steeds) niet met vakantie ::). Ik moet nog even geduld oefenen en op de tanden bijten tot 4 augustus :( ;D.

Maar ik moet bekennen dat ik de laatste tijd niet veel meer op valkparkiet.com geweest ben :-[. Het is een beetje komkommertijd denk ik. Ik moet ook hoogdringend de andere boekjes nog eens bijlezen!

Fikske heeft inderdaad een schitterende kuif. Jammer toch dat ze zo schuw is voor handen. Nogthans laat ze zich met plezier kroelen! :D

Misschien krijgen we deze avond een logee thuis. Mijn zus vertrekt namelijk met het gezin op vakantie en zou hun fretje "Fred" tijdelijk bij ons onderbrengen. Is weer eens wat anders! ;)