De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Caroline

Gave kooi, Marc!!  :D

Zullen je valkjes blij mee zijn.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Hij is mooi hoor Marc!! ik zag dat jij daar heeeeeeel professioneel aan het knutselen was zeg.. hahahaha..

Hoop dat de kuifjes hun plekje gevonden hebben ondertussen.. ze zullen er vast wel heeeeeel blij mee zijn!!

en tuurke wordt mooi zeg!! mooie handtekening!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anke

Hoi Marc,
Wow wat een mooie kooi :o
Echt een paleis hoor voor je valkjes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Debbeltje op  8 februari 2008, 18:25:41
Hij is mooi hoor Marc!! ik zag dat jij daar heeeeeeel professioneel aan het knutselen was zeg.. hahahaha..

Het moeilijkste was wel die schroevendraaier vasthouden! ;D

Ik heb nog wat nieuwe foto's. Deze zijn door Leentje genomen! :D

Swingie op de hoogste plaats! 8) ;D

Elmo de giraffe ;D. Hij lijkt een lange nek te hebben! :)

Fikske...

Rikske...

Swingie onderzoekt een speeltje...

Rikske...

Swingie...

Rikske met baard ;D...

Elmo...

Fikske zit te snoezen...

Elmo en Fikske, mét flits genomen...

Elmo en Fikske, nu zónder flits genomen...

Elmo op de schommel...

Dat waren ze alweer voor vandaag!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Bello

Wow,

Da's een gave kooi daar kunnen ze gewoon in vliegen.

Nee ze hebben geen plaatsgebrek ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Marc

Prachtige foto's weer en een prachtige kooi!

Mara

Anke

Hoi Marc,
Ik heb weer van je foto's genoten!!
Zo te zien voelen je valkjes zich wel thuis in hun nieuwe onderkomen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes

Dit is echt heel vervelend : Rikske maakt constant ruzie met Swingie. Hij kan Swingie echt niet uitstaan! :o

Vanavond hebben we dan maar terug de oude Greta's van de zolder gehaald. De valkjes zitten nu dus weer in hun originele kooien... ::)

Gek eigenlijk... met Elmo heeft Rikske nooit problemen gehad... ??? Misschien is het omdat Swingie een lutino is en Rikske niet gewend was aan het beeld van een lutino ???

En (Elmo en) Swingie weer weg doen wil ik niet.

Zitten we hier wel met een gloednieuwe, nauwelijks gebruikte Arthur-kooi natuurlijk... ::)

♥Debby♥

Voorheen zaten ze dus met 2 om 2 in een kooi?

wat balen dat ze continue ruzie hebben.. zou het niet kunnen dat ze er even doorheen moeten??  ze hebben elkaar toch vaak genoeg om elkaar heen gehad met losvliegen..

kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt!!

*Petra*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Marc van de Kuifjes

Eigenlijk was ik er al wel een beetje bang voor nog vóór ze in de grote kooi zaten. Rikske deed altijd al wel een beetje vervelend tegenover Swingie.

Toen ze pas samen in de grote kooi zaten viel het nog wel mee, maar het leek steeds erger te worden. Er werd constant gekrijst en gekibbeld, en vroeger haalde Rikske wel eens uit naar Swingie maar nu heb ik hem ook al een paar keer betrapt dat hij er echt naar beet.

Dat kan natuurlijk niet zo blijven, dus hebben we maar besloten om ze terug apart te zetten. En nu zijn ze allemaal weer helemaal rustig...

Een tussenschotje is niet echt een optie in dit type kooi...

♥Debby♥

Jemig.. maar je nieuwe kooi dan??

of zet je dan 4 valkjes in de tuurkooi en 2 in een greta?

Karin

Hm, en Swingie is nog wel een popje  ::)  Er moet vast een oplossing voor te vinden zijn. Ik heb ook regelmatig valkjes bij elkaar in de kamervolière zitten die niet echte vrienden zijn ( af en toe kiezen ze hun eigen kooi  ;D ), maar nooit met bloedvergieten of zo. Heb je de hoogste stokken even hoog gehangen ? Genoeg voerbakjes erin ? Ene... tuurlijk niet Elmo en Swingie weg doen, dan kun je beter de kooi weer verkopen  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Tja... het ziet er naar uit dat we de Arthur-kooi weer gaan verkopen... ::)
Beetje gek eigenlijk... eerst zoveel moeite moeten doen om eraan te geraken en als je ze dan enkele dagen hebt moet ze weer de deur uit...
Maar ja, als het zo beter is...

Mocht er dus iemand interesse hebben of mocht je iemand weten die erin geïnteresseerd is... hier is er eentje te verkrijgen!

Tuurke blijft natuurlijk welkom! :D We kopen nog een 3de Greta-kooi erbij, dan zitten ze allemaal gelijk! Overigens nemen 3 Greta's ongeveer evenveel plaats in beslag als 1 Arthur-kooi.

De 2 Greta's staan nu anders opgesteld dan vroeger. Ze staan nu met de lange zijde tegen elkaar aan. En eigenlijk is dat beter! De valkjes zijn nu makkelijker te benaderen. De 2 "moeilijkste" valkjes, Elmo en Fikske, hebben zich vandaag allebei zonder problemen laten kroelen! :D

Anke

Hoi Marc,
Wat vervelend dat ze nu steeds ruzie maken :(
Ach ja beter de kooi de deur uit dan valkjes de deur uit ;)
Groetjes Anke