De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

12 maart 2006, 14:16:33 #195 Last Edit: 10 december 2007, 07:22:34 by Marc van de Kuifjes
Ik heb nog wat fotootjes gemaakt, dit keer vanuit een enigzins ongewone positie ;D

Zoek de vier kuifjes ;)















De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Eugenie

Hoi Marc,

Leuk foto's zeg ;D
Maar je loopt zo wel het risico een 'mooi plaatje'  (ofwel een spettertje ;)) op je lens te krijgen!!
Ze hebben zich ingehouden denk ik, misschien omdat ze nog nooit een camera onderin de voliere hebben gezien. Maar pas op bij de volgende foto sessie Marc ;D

Groetjes,
Eugenie

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Eugenie op 12 maart 2006, 19:21:43
Hoi Marc,

Leuk foto's zeg ;D
Maar je loopt zo wel het risico een 'mooi plaatje'  (ofwel een spettertje ;)) op je lens te krijgen!!
Ze hebben zich ingehouden denk ik, misschien omdat ze nog nooit een camera onderin de voliere hebben gezien. Maar pas op bij de volgende foto sessie Marc ;D

Groetjes,
Eugenie



Ik heb ze eerst eens flink uitgenepen ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Je tovert weer een glimlach op mijn gezicht  :)

Monky

Eugenie

Ha Marc,

Je maakt ook mij aan het lachen!
Ze moesten eens weten wat je over ze schrijft ;)!
Hoe is het met Fikske, gaat het al wat beter?

Groetjes,
Eugenie :)

Rianne


Marc van de Kuifjes

Citaat van: Eugenie op 13 maart 2006, 16:11:15
Hoe is het met Fikske, gaat het al wat beter?

Groetjes,
Eugenie :)


Ha die Fikske ;D die denkt sinds ze in de grote kooi zit enkel nog aan eten ;D. Onvoorstelbaar hoeveel die binnenspeelt!
Ze houdt nog altijd niet van handen in haar buurt, maar ze rent niet meer weg zoals ze wel deed in de kleine kooi. Ze houdt ook nog niet echt van de andere valkjes in haar buurt en dat is jammer voor Rikske die echt toenadering zoekt. Straks gaan we nog eens oefenen met de trosgierst ;).




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ineke

Hoi Marc, ik lees nu pas je dagboek. Leuke foto's, ik ga ns vanaf t begin kijken!

Ineke

Marc, wat n gezellig dagboek. Ik zit pas op blz.7, maar morgen ben ik weer van de partij. Dit is n grappige foto:

Marc van de Kuifjes

13 maart 2006, 20:42:55 #204 Last Edit: 10 december 2007, 07:23:42 by Marc van de Kuifjes
Citaat van: Ineke op 13 maart 2006, 20:07:33
Marc, wat n gezellig dagboek. Ik zit pas op blz.7, maar morgen ben ik weer van de partij. Dit is n grappige foto:



Welkom Ineke :D,
Pagina 7, halfweg dus ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ineke

En nu helemaal gelezen. Jouw dochter maakt aparte tekeningen, daar moet ze iets mee doen! Ik zie al gelijk n levendig drieluik voor me...drie kleurrijke tekeningen met drie mooie lijsten...

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Ineke op 15 maart 2006, 13:27:15
En nu helemaal gelezen. Jouw dochter maakt aparte tekeningen, daar moet ze iets mee doen! Ik zie al gelijk n levendig drieluik voor me...drie kleurrijke tekeningen met drie mooie lijsten...



Ik zal het haar zeggen! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Die Jefke ;D... Normaal zit meneer 's morgens vroeg heel zijn repertorium te fluiten maar dan heel stilletjes ;D dus dacht ik: ik zet eens een microfoontje naast de kooi dan kan ik al die leuke geluidjes nog eens opnemen.
Wat had je gedacht! Deze morgen die micro naast de kooi en meneer zingt geen noot natuurlijk! ::)
Morgen nog eens proberen... :-\




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

...en Fikske, die blijft maar schuw voor handen :(. Ze is altijd wel nieuwsgierig als ik met de andere valkjes bezig ben en komt dan in de buurt zitten, maar als ik dan voorzichtig mijn hand in haar richting beweeg dan druipt ze af...
Uit de kooi komen daar heeft ze ook niet echt zin in. Gisterenavond als de andere valkjes eruit waren heb ik de grote deur van de kooi laten open staan (doe ik altijd) maar ze bleef rustig in een hoekje zitten kijken.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

eefje nieuwenburg

marc,
het voorste valkje op mijn foto is een valk die ik kocht toen ze 2maanden oud was,uit de voliere en nooit kontakt met mensen gehad,1week geoefend en toen stapte ze redelijk op,daarna werd het minder omdat we er niet zo veel aan deden en zie het resultaat nu ze komt vanzelf......zo is dat ook met haar partner gegaan die je achter haar ziet zitten,je moet jezelf heel boeiend maken en dan doodstil blijven zitten totdat ze genoeg lef heeft .


groetjes eefje