De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

Mara

HOi Marc

Wat fijn dat Skippy al een plekje gevonden heeft. En hier is het ook zo, in de voliere dat ik er twee heb die weinig tot niet met de anderen optrekken en voornamelijk zichzelf amuseren.

Mara

Monky

Citaat van: Marc van de Kuifjes op 30 mei 2007, 20:58:37
Skippy toont z'n vleugeltjes...

Hi Marc,

Wat een prachtige ruggetje heeft Skippy  :D

Je hebt wel weer hele mooie foto's geplaatst.
Ik ben weer helemaal happy en tevreden  ;D
Bedankt  :)

Groetjes,
Monky

Karin

Zover ik weet zit ze niet op valkparkiet.com. Ze heeft een jong van Dazzle en Chico bij me gekocht en zocht er nog een mannetje bij  ;) Ze wilde dus weer op de wachtlijst en toevallig had Marc me net verteld dat hij Skippy een ander huisje wilde geven. 3 mannen en 1 pop is een beetje een scheve verhouding en omdat Skippy wat dominant is zou dat problemen gaan geven. Hij zal het daar heerlijk hebben, een alleenstaande vrouw die haar valkjes als haar kinderen beschouwt ( inclusief "pasfoto's" in haar portemonee  ;D ). Een mooie kamervolière en veel er uit.
Die lutino op te koop / gevraagt is trouwens een man, lijkt me dus niet zo handig  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

31 mei 2007, 20:01:21 #948 Last Edit: 9 december 2007, 15:13:18 by Marc van de Kuifjes
Nog wat foto's van de kuifjes ;D!

Groepsfoto, weer zonder Fikske ::) ;D...

Skippy weer op de hoogste plaats ;D...

Fikske ook weer op haar vaste plaats als ze uit de kooi is ;)...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

Jammer dat je er eentje weg moet doen, zo op de foto zitten ze zo gezellig bij ekaar.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Tja... uit de kooi is er geen probleem...

Mara

Hoi Marc

Mooie foto's hoor!!

Mara

Diaantje

Hoi Marc,

Jammer dat je Skippy weg moet doen.. maar wel het beste waarschijnlijk, Ik vroeg me toevallig af hoe het bij jou met Skippy ging... ;D
Bij mij loopt het momenteel niet zo lekker met de twee..  ???ze hebben constant ruzie... ze vinden elkaar absoluut niet lief... echt balen, ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet...

Wanneer ga je Skippy weg brengen..? sterkte met het afscheid van Skippy...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marc van de Kuifjes

Skippy is nu bij z'n nieuwe thuis, ik ben net terug.
Hopelijk stelt hij het goed bij z'n nieuwe valkenvriendjes :D.

Ik ben wel met gemengde gevoelens teruggekeerd. Tenslotte hadden we toch voor Skippy gekozen...

Maar goed, soms moet je een keuze maken die niet zo leuk is.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Diaantje

Hoi Marc,

Ja kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt... :-\
Maar ja als het niet gaat moet je maar denken aan dan het feit dat het voor de valkjes beter is...
Ik hoop dat je nog verder hoort hoe het met Skippy gaat, hopen dat ie het daar beter gaat...
Ik moet zeggen dat Tjippy (dat is natuurlijk de broer van Skippy) ook wel erg dominant is hoor... Simba wint het niet meer van hem en snelt meestal heel hard weg, en soms rent/vliegt Tjippy er dan nog achteraan.. >:(
Had jij dat ook...??
Ik ben nl heel erg benieuwd of Tjippy en Skippy zich hetzelfde gedragen...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Monky

Hi Marc,

Ik wist niet meer dat je Skippy vandaag weg zou brengen  :-[
Ik kan me goed voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt. Het zal waarschijnlijk ook niet makkelijk zijn geweest voor Leentje of wel?
Ik wens jullie nog veel sterkte.

Je hebt in nu wel hele mooie foto's van hem als aandenken... hij zal altijd wel een klein beetje bij de valkjes van Wilgendaal horen.

Groetjes,
Monique

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Diaantje op  1 juni 2007, 22:28:50
Ik moet zeggen dat Tjippy (dat is natuurlijk de broer van Skippy) ook wel erg dominant is hoor... Simba wint het niet meer van hem en snelt meestal heel hard weg, en soms rent/vliegt Tjippy er dan nog achteraan.. >:(

Skippy deed dat wel eens, bijvoorbeeld 's avonds als ze een slaapplaats aan het zoeken zijn. Hij wilde dan een zitstok, en soms wel de hele verdieping voor zichzelf en ging dan de anderen achterna om ze weg te jagen.
Nu denk ik wel dat dat "lastige" gedrag van voorbijgaande aard is. Indertijd toen we nog maar 2 valkjes hadden en Jefke pas bij Ida zat, zat Jefke ook steeds Ida na te jagen. Toen we het niet meer konden aanzien hebben we Jefke tijdelijk weer in een aparte kooi gezet. Na een maand of 2-3 zijn ze dan weer samen in één kooi gegaan en toen ging het beter.

Marc van de Kuifjes

2 juni 2007, 14:22:50 #958 Last Edit: 9 december 2007, 15:18:31 by Marc van de Kuifjes
Ik heb vandaag nog'ns de hooibal met hooi gevuld. Ik doe dat niet te dikwijls want gewoonlijk moet ik daarna de kooi en de woonkamer met een hooivork schoonmaken ;D...
Ik prop de bal altijd goed vol, dan zit het hooi goed vast en dan zijn ze wel een week zoet om hem terug leeg te maken.

Rikske op de bal:

...en Fikske...

Anke

Hoi Mark,
Wat heb je een mooie foto's gemaakt ;D
Leuk hoor al dat spul bij elkaar.
Oh ja zo'n hooibal, daar ben ik ook naar opzoek, lijkt me enig om ze daarmee bezig te zien ;D
Ik hoop dat Skippy het naar zijn zin zal hebben op zijn nieuwe woonadres.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes