De Kuifjes van Wilgendaal : Fotootjes...

Gestart door Marc van de Kuifjes, 5 februari 2006, 08:31:52

« vorige - volgende »

jacksmama

En dat het jaar maar heel veel moois mag brengen!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

caro

Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Marc van de Kuifjes

Allemaal bedankt voor de nieuwjaarswensen. :D

Ik ben toch blij dat al die drukte alweer achter de rug is...

De Vier Kuifjes hebben de overgang van oud naar nieuw ook zonder problemen overleefd. Ondanks dat er vlak voor onze deur behoorlijk wat vuurwerk afgestoken is en de beestjes toch vlakbij het raam staan, zijn ze heel rustig gebleven.
Gelukkig maar...

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Marc van de Kuifjes

Valkjes lusten ook wel soep! ;D
Dit filmpje bewijst het!

http://www.youtube.com/watch?v=3vyj-LZYkDI

Het beeld is wat vreemd in het begin. Ik weet ook niet hoe het komt; het filmpje dat ik op mijn PC heb is helemaal normaal.
Maar na enkele seconden is het op YouTube ook in orde hoor!

Riny

Hoy Marc
Zo te zien was het beste soep.
Let maar op wij hebben zo een keer een Lutino in de tomatensoep gehad.
We hebben niet geweten hoe we hem schoon kregen.
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Marc

:o

Wat was dat voor soep? Speciale valkjes soep of zo? Ons grasje, Pipo, is ook zo'n vreetmonster, hij zat pas ook een keertje aan de soep, vond de vermicelli erg lekker.

Mara

Marc van de Kuifjes

Het was heel eenvoudige groentensoep :).
Aan tafel eet Ida zowat alles als ze ziet dat wij het ook eten ;D.
Ze is een erg gulzige eter geworden sinds we ook andere valkjes hebben. Ik denk dat het komt omdat ze de laagste in rangorde is en ze steeds voor de anderen moet wijken. Ze wil elke gelegenheid om te eten maximaal benutten...

Ivy

Hoi Marc.
Ik heb genoten van je filmpje! Sinds de vogels hun eigen kamer hebben, mis ik wel een paar tafelgenoten, want ze wilden ook van alles proeven...

Ik heb ook steeds rare dingen met youtube, geluid loopt ook bijna nooit gelijk met het beeld ::)

Ik heb ook een filmpje Mondige Jefke gekeken, nou, onze Jelle doet de groetjes! Die antwoorde elke deuntje :D en het geluidje die Jefke maakte haha, net R2D2 van Star Wars  :D

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Leentje van de kuifjes

14 januari 2007, 09:35:18 #623 Last Edit: 10 december 2007, 09:36:14 by Leentje van de kuifjes
hoi allemaal,

ik heb voor jullie foto's genomen ;)
.
"dat is hier nogal een bende hoor!"

"wat is dat voor een raar ding?"

gr leentje
Groetjes Leentje

:D De Kuifjes van Wilgendaal! :D

Klik op mij! ;)

Monky

Hi Leentje,

Wat een mooie foto's en die kuiven... prachtig...

Stormt het bij jullie ook zo enorm?

Hoe gaat het verder met jullie valkjes?  :)

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Het heeft hier deze week ook verschrikkelijk gestormd! Gelukkig hebben we geen schade, we hebben er zelfs nauwelijks wat van gemerkt bij ons binnen. De wind zat goed voor ons! ;D
Bij mij op het werk zijn er wel een paar mensen die hun auto van de grond hebben mogen krabben! :o Een kraan van een naburige firma was omgevallen, recht op de parking van de firma waar ik werk en heeft daarbij 2 auto's vermorzeld! :o
Heb ik wel even geluk gehad want ik zet mijn wagen meestal juist op dié plaats!

Marc van de Kuifjes

20 januari 2007, 12:17:54 #626 Last Edit: 10 december 2007, 09:38:37 by Marc van de Kuifjes
Leentje heeft deze week weer enkele leuke foto's gemaakt van de kuifjes. Ze had tijd genoeg want ze had griep en kon dus niet naar school! ;)
De rui is hier blijkbaar begonnen en ik denk dat dat wat jeuk meebrengt. En vermits ze elkaar niet kroelen en wij het ook niet altijd kunnen doen, moeten ze soms wel eens hun plan trekken! ;D

Jefke en Rikske

Monky

Hi Marc,

Dan heb je inderdaad geluk gehad!!

Wat een heerlijke foto's... In plaats dat ze elkaar nu helpen hahaha  :D ;D Maar ja, dit maakt ook hele leuke foto's... Is ook weer eens wat anders  ;)

Wat zijn het toch mooie vogels  :-* :-* :-*

Groetjes,
Monky

Caroline

Gave foto's!! Die snoetjes.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Nog even een filmpje van Jefke die telefoneert. Hij doet het rinkelen van de telefoon na en zegt "hallo".
Overigens is het niet alleen Jefke die je hoort "rinkelen", Rikske doet het ook maar die zie je niet.

Het is soms wel leuk om ze samen bezig te horen, als de ene "rinkelt" en de andere antwoordt met "hallo"! ;D

http://www.youtube.com/watch?v=jOT--3O4nnU

Je zult wel merken dat de beeldverhouding niet klopt, dat komt omdat de camera vertikaal gehouden werd bij het filmen en ik het filmpje daarna gedraaid heb... ::)