21 augustus 2025, 13:07:52

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

sandy

gefeliciteert oma anja hahahaha met de twee donsjes

Anja

Anja

Anja

Caroline

Gave foto's weer hoor OMA Anja!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Jaja,en dan ineens ben je oma !!  ;D ;D

De foto's waren weer om van te genieten !!  :-* ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

♪ Marlies

Ze blijven leuk !!
De valkjes weten al wat er gaat komen. Ze zitten echt naar boven te kijken .........zo van waar blijft het nou. :D

Groetjes Marlies ;)

Kaatje

Hoi Anja,

Ook hier heb ik weer het nodige bijgelezen ! Natuurlijk wil ik je ook feliciteren met je twee schatten van kleinkinderen  ;D

Hoe staat het inmiddels met de eitjes bij jou !? Hebben ze nu wel door dat ze de eitjes in het blok moeten leggen !? Jammer hoor van de twee eitjes, 1tje kapot op de grond en de andere boven op het blok  :-\

Heerlijke douchefoto's heb je weer geplaatst en de foto's bij Chantal zijn ook helemaal geweldig  :-* :-*

Heb weer lekker kunnen genieten van alles !!

Liefs, Karin

Anke

Hoi Anja,
Wat een geweldige douchefoto's weer!!!
Ik heb hier heerlijk zitten te genieten :)

Nog weer een leuk nieuwtje:
Donsje 3 van B&M is er ook ;D
Je hebt dus nu al drie kleinkinderen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Hele mooie foto's en fijn dat je oma bent geworden! Wat gaat het leven snel he  ;D

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Anja,

Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je 3de kleinkind  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi oma Anja ...wat een lieve mooie douchefoto's weer en die eerste cloce ups zijn echt prachtig ook ! Ik heb weer volop genoten hoor meid ! Veel succes nog hoor met de volgende donsjes , ik hoop dat ze allemaal even goed ter wereld komen .
Wat leuk dat het donsje dat op 19 juni geboren wordt naar mij gaat he ! Dat is echt spannend hoor ! Hopelijk wordt het dan ook geboren op 19 juni he ! Dat zou echt heel speciaal zijn !! Heel erg gefeliciteerd ook met het 3 de donsje van Beauty en Macy , nog 1 te gaan he ! Ben benieuwd hoor ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Gefeliciteerd met het derde donsje van B&M.

Nog bedankt voor het brood, de valkjes en de rest heeft er vanmorgen al van gesmuld en ze vallen hier al aan op gewoon brood, maar vanmorgen waren ze niet meer te houden.

Foto's volgen als ik een dag vrij heb.

Groetjes

Mara

danielle

Hallo oma Anja  ;D ,
Wat een lieve klein kindjes heb je! Daar zul je wel trots op zijn  :D .

De douchefoto's waren echt super leuk. Ik heb er echt van genoten. Misschien val ik een beetje in herhaling, maar het blijft gewoon leuk om naar te kijken.

Groetjes Danielle

Kimm

'hoi anja,

hele leuke foto's weer hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010