21 augustus 2025, 16:19:41

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel.

Hoi Dorothé,

Ja ze kunnen er wat van hè. Gekke kippies.

Het was super gezellie bij Chantal en de voliere......................prachtig hoor. Wat een plaatje en groot zeg. Werkelijk te gek hoor.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat heb ik weer genoten van de mooie super te gekke douchefoto's ! Dat was heel erg genieten weer !
Natuurlijk vind ik de naam Nottie heel mooi ! Het was beter weer vandaag , eindelijk !

Hoi , gisteren  is het hondje van een vriendin , weggelopen..

ze zijn er kapot van dus ben ik mee gaan zoeken vannamiddag , maar helaas , alle asiels ook afgebeld , op
het forum van hondenvrienden .be gezet , dat is een Belgisch , en heb je meer kans dat het gevonden wordt !
Het hondje Jack russel is waarschijnlijk ergens van geschrokken , waardoor het is weggelopen , ik weet het ook niet ! ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Het was supergenieten van je foto's! Wat heb je toch heerlijke valkjes  :-*

Groetjes
Romy

Monky

Hi Anja,

Wat een geweldige foto's weer.
Wel fijn dat je van dit soort dingetjes nog kan genieten.... en de valkparkieten ook hahaha.

Je hebt toch een stel schitterende vogels.

Groetjes,
Monky

danielle

Hoi Anja,
Wat een mooie foto's heb je weer geplaatst.
Ik heb ervan genoten  :D

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Anja

Prachtige foto's zeg. Chantal bezig met de bouw van de voliere? Ik ben benieuwd...

Maar je foto's zijn GEWELDIG!!!!

Groetjes

MAra

Coco en Chantal

Halloooooo luitjes

Zondag was het weer super gezellig en we hebben flink gelachen en niet te vergeten foto's gemaakt van jou anja en Lisa ;) superrr coole aktie 8)

Ik vond het super stoer dat jullie mijn Kiaro op de arm/schouder durfde te laten klimmen en wat was hij liefff he???

Stoere Anja 8)

Een plaatje die 2

Onder tussen zit Lisa te kijken en te bedenken of zij ook zo stoer is als der moeder om Kiaro op te laten stappen.
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Maar ook Lisa is super stoerrr ;D

Wat een super stoer stel zo zeg

Go girl 8)

Deze vind ik zo mooiii

En Kiaro is toch een scheetje he?

Nou dat waren super mooie foto's he, echte Aktie foto's ;D

Ik weet nu waar ik Kiaro moet onderbrengen als ik op vakantie ga ;D ;D ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja en Lisa , wat een supermooie foto's zeg  ! Is dat een papegaai bij Chantal ? Wat mooi en tam zeg ! Dat moet echt super leuk zijn met zo'n grote vogel op je arm he ! .Ik denk dat ik bang zou zijn dat ie zou bijten , hihi !
Maar ja , ik heb dat nog nooit op mijn arm ofzo gehad ook he !
Super gewoon ! Wat zijn jullie stoer zeg ! En ik heb ook weer genoten van je heerlijke douchefoto's van de valkjes , wat genieten ze ook weer he ! Heerlijk zeg ! Grtjs Ann

Coco en Chantal

Hoi Ann

Ja klopt Ann dat is mijn Kaketoe, ik heb ook nog 2 grijze roodstaarten.

Maar Kiaro is echt een scheet hoor, maarja wat hij doet bij '' vreemde'' weet ik nooit omdat niemand er eigenlijk aan durft te komen, bang om gebeten te worden, maar zoals je ziet is het echt een schat.
Groetjes Chantal en de valkjes

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's :)
Jullie zijn echt superstoer hoor met Kiaro zo bij jullie op de arm ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

*Manon*

Hoi Anja,

Even lekker bijlezen in je boekje, is al een tijd geleden dat ik in je boekje geweest ben  :-[
Maar ik zie weer prachtige foto's en wat lees ik... eitjes??
Geweldig zeg!
Nu maar hopen dat ze snel in de gaten krijgen waar een broedhok nu eigenlijk voor is.  ;) ;D ;D

Groetjes Manon

Kimm

hoi anja,

wat een super foto's! heel erg mooi hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Wow Chantal,

Wat een stoere foto's zeg. Geweldig. Ik zal ze straks Lisa laten zien. Ze heeft het er al zo lang over dat ze Kiaro wel eens op haar arm wil hebben.

Hij is echt een scheet en een lieverd hoor. Dank je wel voor de foto's.

Groetejs Anja

Romy

Hoi Anja

Waauw zeg, prachtige foto's!
Super he om zo'n mooie en grote vogel op je arm te hebben! Verleden zomer heb ik een blauwgele ara op m'n arm gehad, die zat buiten bij mensen in een tuin en zagen dat ik er bewonderend naar aan het kijken was, en toen hebben ze hem even op m'n arm gezet. Hij heeft me toen wel hard in m'n duim gebeten  ::)
Maar Kiaro is blijkbaar een echte lieverd  :-*

Groetjes
Romy