29 april 2024, 08:02:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Bello

De................... naam .....................van ..........Yeentje..... is ....geworden..............................................................................YEENTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Waarom? Deze naam heeft hij bij jullie gekregen en zo blijft hij heten!!!!

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Lisa

Hoi Iedereen,

Het was heel gezellig met iedereen die hier valkjes is komen halen. Met Miranda en Corine hebben we wel gelachen ;D ;D.
Ik kan er nu nog steeds om lachen wat Corine zei. Dat moet ie proberen dan kan die tandjes tuffen ;D :P :P en bedankt voor die bloemen :P ;D.

Met Yvon en Rene was het ook wleuk. Het is net wat Anja zei. Yvon wou Trixy kriebelen daarna zei ze wie wil er knuffelen :D. En toen beet Beauty haar :o. Van Yvon hebben we een supermooi bloemstukje gekregen en Anja een mooi hangertje voor aan een ketting :)

Daarna ging weer de bel en toen stond Jeanine Amanny de moeder van Jeanine en het broertje en zusje van Amanny. We hebben van Jeanine 2 mooie bloemen gekregen en van Amanny een heel mooi schriftje vol versjes. De 2 jongste van Jeanine waren helemaal verliefd op Doggy ;D.

Miranda en Corine waren weg met Yahoo Yara en Yeuntje. In het begin riepen ze wel naar hun oude vriendjes maar dat was zo weer over.

Toen Jeanine ging met Yabber en Yesni :'( :'(. Heb ik wel even moeten huilen :'( :'( :'(. Zelfs Jeanine en Amanny moesten toen ook huilen :-\.

Yvon en Rene gingen na Jeanine en die gingen nog winkelen met Trixy 8)..

Iedereen super bedankt voor de opvang van onze valkjes.

Hoe is het nu met al de valkjes???

Groetjes  :-* :-* Lisa


Lisa

Citaat van: Bello op 26 april 2008, 18:21:40
De................... naam .....................van ..........Yeentje..... is ....geworden..............................................................................YEENTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Waarom? Deze naam heeft hij bij jullie gekregen en zo blijft hij heten!!!!

Ivo en Dorothé


Heeee Ivo en Dorothé

Echt Super dat Yeentje zo blijft heten dat is toch een beetje een eerbetoon aan onze Yeni :D.
Ik dacht heeft Dorothé nu de naam veranderd ??? :o Maar nee hoor ;D

Liefs Lisa

Anke

Hallo,
Fijn te lezen dat het toch nog gezellig was ondanks alle emoties :)

Hier staat de kooi voor Beauty en Macy al  klaar voor de nieuwe bewoners.
Ik zag de katjes bijna denken: "nee he niet weer zo'n kooi" :)

Ik wens jullie nog een prettige avond en hopelijk een goede nachtrust.
Tot morgen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Coco en Chantal

Hallo Anja, Ton en Lisa.


Ook ik hield het niet meer droog bij het lezen van je verslag Anja ik weet maar al te goed hoe dol jullie zijn op jullie valkjes en nu moeten jullie ze missen. :'(
Ik wens jullie heel veel sterkte lieverds  :-*
Groetjes Chantal en de valkjes


Dierenfreackske

Hoi Anja.., ik ben echt superblij dat alles zo goed gegaan is daar en dat jullie toch ook nog eens hebben gelachen he ! Dat mag ook wel he , Ik weet het , de valkjes zijn en waren alles voor jou maar dat je het niet droog kon houden is helemaal normaal toch , ...haha , de valkjes zijn in goede handen en ik hoop dat je morgen ook veel kan lachen met Anke en Mara , ...........soms moet een mens van zijn hart soms een steen maken , zeker voor zoiets ....als ik ook zou moeten kiezen is het ook zoals bij jou , je gezin gaat gewoon voor he , al is het altijd zo verdomd moeilijk !Sterkte voor morgen .
Veel plezier ook met de mensen en de valkjes  en daarna , starten met nieuwe moed en hoop en een nieuw begin he , ......en je weet ........na regen komt , zonneschijn ....ik wens je er heel veel nog ! Grtjs Ann



Bello

Hoi Lisa,

Ja voor jou is het ook moeilijk meissie, daarom mag je best huilen hoor.

Zijn toch allemaal jullie maatjes de een iets meer dan de ander maar toch hebben jullie allemaal je eigen lievelingetje erbij zitten.

Ach is toch lief dat ze allemaal wat meegenomen hebben, is ook een beetje de pijn verlichten........

Morgen nog een zware dag meis en dan zit het afscheid nemen erop en dan kunnen jullie je allemaal concentreren op je pa........

Ja zo dachten wij er ook over om Yeentje Yeentje te laten!!!!
En jullie hebben de naam verzonnen!!!!!!!!!!!!

Hij zat zonet een beetje te dutten in de kooi, hij moest ook zoveel verwerken, daarom laten we ze vandaag met rust, kunnen ze een beetje weer aan elkaar wennen.

Groetjes Dorothé






Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja


Ik dacht wat krijgen we nou. Gaat Dorothé zomaar de naam veranderen.

Jou kennende zou je het eerst aangegeven hebben voordat je het hier bekend maakt. Dus wist ik eigenlijk al dat het Yeentje zou blijven.

Hebben jullie die naam op NIVO verzonnen ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Ik zie de snuitjes van de katten al voor me. Tot morgen meid.

Hoi Chantal,

We konden het niet meer tegen houden de tranen en dan kun je ze het beste laten gaan.

Hoi Ann,

Lachen en huilen liggen heel dicht bij elkaar komen we nu wel achter.

Gelukkig zijn de reizen terug goed verlopen voor iedereen.
Yabber zit alles af te tasten bij Mieke en Yesni kwam al em kroeltjes vragen.

Groetejs Anja

trienke

 :-* Had moeite om je verslag te lezen. Het is gewoon zo oneerlijk allemaal >:(

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Anja,

Het zal vandaag zeker een hele vreemde dag voor jullie zijn geweest maar wat ontzettend lief om te lezen dat jullie zo verwend zijn met allerlei lieve en mooi cadeaus !

Dat huilen en lachen heel dicht bij elkaar liggen heeft ook iets moois en jullie hebben daar vandaag niet alleen in gestaan !!

Iedereen die vandaag zijn of haar nieuwe valkje is komen halen zal dit ook gevoeld hebben en hier hebben jullie denk ik ook heel erg veel steun aan gehad !

Anja, Ton en Lisa, ... verder weet ik even niets te zeggen, alleen dat ik ontzettend veel bewondering voor jullie heb !

Liefs, Karin

Lisa

Citaat van: Bello op 26 april 2008, 20:16:34
mooie handtekening!!!!!!!!!

Dorothé


Danku ;D ;D ;D
Ik dacht ach ik maak een nieuwe handtekening van onze 4 valkjes die we houden ;D :D :-*

Iedereen heeft idd een eigen valkje :D.
Word Yeentje nu een vriendje voor Bello.?
Het is ook idd beter dat hij eerst even went.
En en en heeft hij al gefloten?? :D

Liefs Lisa

*~Jeanine~*

Hoi Anja, Ton en Lisa,

Hier heb ik bij je verslag ook weer wat traantjes gelaten.
Vond het zo moeilijk zeg.
Ik was eerlijk gezegd op van de zenuwen.
En dan wil ik alles maar zo snel mogelijk doen.

Ik vond dat ik me heel goed had gehouden totdat Lisa brak  :'( :'( :'(
Dan doe ik weer meteen mee. En mijn moeder maakt dan dat ze weg komt anders gaat zo ook mee doen :-\
En Amanny durfde niet veel te zeggen. Ze voelde zich echt .... omdat ze het valkje van Lisa meenam.
Ze zei nog ik had eigenlijk dit willen zeggen en dat willen zeggen. Maar ik heb al gezegd. Dat ze morgen er maar voor moet gaan zitten en dan kan ze jullie mailen.

Je hebt het hier al neergezet dus zeg ik het ook gewoon hier. Vind het zelf ook lief dat Amanny dat schrift heeft gemaakt. De bloemstukjes heeft ze ook uitgezocht en de kaartjes geschreven en bij jullie kwam er amper boe of ba uit ::)

Maar nu even over Yabber en Yesni.
Yabber leek zijn broer wel te herkennen en Dobey ook. Niks katten ofzo heel lief naast elkaar zitten en de kooi verkennen.
Ben bij de kooi blijven staan tot ik Beauty heb zien eten en drinken.

Yesni/ Feline zit inmiddels hier bij Baloo en Zazou in de kooi.
Zazou was aan het kijken van hoe zit het nou hier. Wat moet die hier. Even kijken en net of ze wil zeggen. Oke jij bent goed volk je mag blijven ;D
Baloo was wat moeilijker te overtuigen. Even blazen en Feline van die lieve geluidjes maken en toen was het oke.
Baloo vraagt ook al om een kroeltje bij Feline maar Feline laat zich liever kroelen dan dat ze kroelt hihihihi

We hebben haar al zien eten en drinken dus het komt helemaal goed. Het is een superschatje. De kinderen zeggen al dat ze net zo lief is als Dobey :D

We houden jullie op de hoogte  :-*

p.s: Amir en Naschwa zijn echt helemaal weg van Doggy ;D

Wilma1

26 april 2008, 21:57:57 #8368 Last Edit: 26 april 2008, 22:00:53 by Wilma1
Citaat van: Anja op 26 april 2008, 18:03:42

Ik heb een heel mooi valkjes van Yvon gekregen. Een hele aparte mutatie. De zilvervalk......... :o :o :o ;D ;D ;D
Een hangertje voor aan een ketting.
Een heel speciaal valkje, ik heb hem ook aan mijn arm hangen en óók van Yvon, deze gaat echter nooit meer weg :D ;)

Dit mocht ze gelijk bekopen met een flinke knauw van Beauty.
:o :o :oTjee zeg, dat is niet lief hoor  :-\ ik ben benieuwd wat ie bij mij doet morgen ???

Toen barstte Lisa in tranen uit want haar Yesni ging weg. :'( :'( :'( :'( Ja dan houd ik het ook niet droog.
Dat  is wel erg logisch, als je een band hebt net een speciaaltje  :-\ :'( :'( :'(

Nu zijn ze ook erg stil heel raar. Gisteren een herrie en nu doodstil.
Komt me heel erg bekend voor, ze voelen dat er iets niet OKÉ is :'( ze raken... hoe dan ook .... maatjes "kwijt", de baasjes waar ze aan zijn gewend.... al het ritme, waar ze dagelijks mee te maken hebben  :'(

Groetjes Ton, Anja en Lisa.



Hard, maar niet zo bedoelt...
Vreemd, zoals het voelt....

Liefde, nooit tekort....
Afwachten, hoe het wordt....

Vertrouwen, in het nieuwe leven
Nieuwe baasjes, die dat zullen geven

Oude vriendjes, laten gaan....
Nieuwe vriendjes, in hun nieuwe bestaan...

Liefs en een knuffel,
Wilma


De nw. handtekening is erg mooi!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Trienke,

Als ik het zelf weer lees dan komen de tranen ook weer meteen. Het is idd oneerlijk maar helaas het is niet anders.

Hoi Karin,

Ik denk dat we allemaal even zenuwachtig waren. Het is op zich toch allemaal goed gegaan en ze komen in superhuisjes terecht.

Hoi Jeanine,

Dat je zenuwachtig was dat merkte ik al. Je moeder was de slimste en ging alvast in de auto zitten ;D ;D ;D

Amanny hoeft zich echt niet .......te voelen hoor. Lisa weet dat Yesni nu een superbaasje heeft en dan is het goed.
Ik kijk vol verwachting uit naar haar mailtje.

Wat fijn te horen dat ze het beide goed doen. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht eerlijk gezegd.

Geef Yesni maar een hele dikke knuffel namens Lisa en mij natuurlijk ook en als je bij je moeder komt voor Yabber ook eentje.

Amir en Naschwa die waren idd dol op Doggy.

Groetjes Anja