29 april 2024, 05:43:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Manon*

Lieve mensen,

Ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag en morgen extra veel aan jullie zal denken.
En ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het afscheid nemen van jullie valkjes.

Ze komen stuk voor stuk bij heel lieve mensen te wonen, maar makkelijk zal het niet zijn.


Heel veel sterkte vandaag en morgen en heel veel succes met de behandeling die nu voor de deur staat.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik ben blij dat alles goed gegaan is , maar je zal vast geschrokken zijn van Yela he ...ik hoop dat haar wondje snel geneest , of haar vleugel he ! Heerlijk dat je eindelijk met de moppen hebt gelachen , ik hoop dat er nog meer gaan komen , het zal je ook goed doen om te kunnen lachen tijdens al dat verdriet he meid , ik hoop dat Yeentje nu snel bij de andere valkjes kan en dat haar eerste nacht goed zal verlopen , wees maar gerust hoor dat ze het aanvoelen...maar eens bij hun nieuwe thuis , gaat de rust wel terugkeren bij ze ook en gaan ze zich wel weer op hun gemak voelen . Ik wens je vandaag ook veel sterkte met jet afscheid nemen van Yesni,Beauty en Macy, Yabber.....en de valkjes die naar Mara ,Corine en Mirande ,Yvon en Anke , en de andere lieve mensen waar de valkjes heen gaan ! Wat een kanjer ben je Anja , zo lief van je dat  je voor Ton kiest ..hoe erg het natuurlijk ook is en moeilijk he ! Grtjs Ann



*Petra*

Hoi Anja, Ton, Lisa en Jeroen,

Heel veel sterkte met het afscheid nemen, en tegelijk heel erg top dat jullie zo snel zo veel lieve baasjes hebben gevonden!
Het moet een dubbel gevoel geven, maar toch ook een hele troost!
Dus succes, sterkte en alles wat jullie nodig hebben toegewenst,

Liefs petra  :-*


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

trienke


Kimm

hoi anja,

ik denk ook aan jullie :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

margreet

hallo Anja en Ton,

Komt allemaal goed hoor met jullie valkjes, ze kunnen best wat hebben en ze gaan naar echte valkenliefhebbers.
Voor jullie is het moeilijker.
Veel sterkte de komende week.

groetjes Margreet

Gerda


Peggy

Hoi lieverds,

Heel veel succes gewenst met het afscheid nemen van een aantal van jullie vriendjes.
We leven enorm met jullie mee hoor...ben niet echt vaak op het forum maar denk heel veel aan jullie.
Vind het zo vervelend voor jullie...
Liefs Peggy
:-*


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

sandy

ik sluit me bij de de anderen aan

sterkte met afschijd nemen

Anja


Dank je wel allemaal voor de sterkte wensen. Dat hadden we echt wel nodig.

ik ga eerst even eten en dan doe ik een volledig verslag.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Ik wens je smakelijk eten en lees vanavond wel je verslag.

Dikke knuffel voor iedereen.

mara

trienke

Hoi Anja

Eetsmakelijk, ook zal ik je verslag op de avond wel lezen

:-* trienke

Anja


Hoi allemaal,

Hier dan ons verslag van vandaag. Miranda en Corine arriveerde als eerste. Met een hele grote bos bloemen.  :-* :-* :-* Bedankt daar voor nog dames.
We hebben even gezellig zitten keuvelen en ze hebben gekroeld met de valkjes. En natuurlijk ook wel een bakkie gedronken hè.

Daarna kwamen Yvon en Rene. Van hen kregen we een mooie plant en speciaal voor Ton 4 knuffels aan een touw. 
:-* :-* :-* :-* Deze komen boven zijn bed te hangen in het ZKH. Ik heb een heel mooi valkjes van Yvon gekregen. Een hele aparte mutatie. De zilvervalk......... :o :o :o ;D ;D ;D
Een hangertje voor aan een ketting. Yvon ik heb hem al om hoor. Heb gelijk een kettinkje gezocht en gelijk om gedaan. Ook jullie bedankt voor de cadeau's.

Yvon ging bij de kooi kijken en zei: "wie wil er kroelen"? Dit mocht ze gelijk bekopen met een flinke knauw van Beauty.

De koffie stond nog maar net op de tafel en daar ging de bel alweer. Nu kwamen Jeanine met haar moeder en kinders binnen. Van hen kregen we 2 mooie bloemstukjes in een vaasje. :-* :-* :-* :-* Heel mooi. En van ons hele lieve versjesgekkie een schrift vol met supermooie versje.:-* :-* :-* :-* Ik heb er al een beetje in gelezen meid. Ook jullie bedankt voor al de mooie cadeau's.

Miran en Corin die gingen als eerste. Nou eerst Yeuntje in de reiskoffer (ja koffer want het was me een groot ding :o :o :o) Daarna Yahoo erbij en toen dacht ik we hebben boven nog een reismandje voor 2 valkjes. Dat gehaald zodat Yahoo en Yara samen in het kleine mandje mochten en onze Yeun in de grote. Toen kwamen de tranen. :'( :'( :'( Ik kon ze niet meer tegen houden. Nu ik dit typ komen ze weer. :'( :'( :'( Ooooooooo wat mis ik mijn schatten nu al. Mijn maag draait om en eten lukt maar net.

Toen we binnen kwamen wilde ook Jeanine gaan. Haar kinderen vonden volgens mij de hondjes wel erg leuk. Haar heb ik alle foto's meegegeven die ik van Caroline had gekregen. Heb ze natuurlijk nog wel op de laptop staan. Ook de eitjes heb ik mee gegeven en de certificaten. Ze heeft schatten van kinderen echt waar. Jeanine daar mag je trots op zijn.
Toen barstte Lisa in tranen uit want haar Yesni ging weg. :'( :'( :'( :'( Ja dan houd ik het ook niet droog. Jeanine haar tranen kwamen ook en zelfs Amanny moest er een traan van laten. :'( :'( :'( :'(
Dat was toch wel erg heftig.

We hebben nog gezellig even met Yvon en Rene gekletst. Alsof Trixy het wist hoor. Ze stapte niet op. En als ze het deed dan vloog ze weer terug naar de kooi.
Maar al snel genoeg had ik haar ook te pakken en heb ik haar in haar reismandje gezet.

Toen iedereen weg was hebben we de overgebleven vakjes in de kooi gezet. Het is geen gezicht..................zo'n grote kooi met zo weinig valkjes. Morgen gaan er nog 6 weg en dan is het helemaal geen gezicht meer. Dan hebben we een verrekijker nodig denk ik om de valkjes te zien.

Nu zijn ze ook erg stil heel raar. Gisteren een herrie en nu doodstil. De vleugel van Yella ziet er goed uit en ik heb haar, terwijl Miran en Corin hier zaten weer moeten redden. Ze zat vast in een touwtje wat door de kooi hing. Dat heb ik door moeten knippen want ik kreeg het niet meer los. De gekke meid. Gelukkig heeft dat geen schade nagelaten. Ondanks ze niet tam is liet ze het bevrijden goed toe en ik mocht haar zelfs een kusje geven.

Miran, Corin, Jeanine, Amanny, Naschwa, Amir, Mieke, Yvon en Rene,

Nogmaals allemaal bedankt voor het opvangen van onze schatten van valkjes. Ze komen allemaal in een heel goed huisje terecht en dat geeft ons ook een goed gevoel. Ook nogmaals bedankt voor alle bloemen en cadeautjes. Jullie zijn stuk voor stuk schatten en kanjers.

Groetjes Ton, Anja en Lisa.

Bello

Hoi Anja,
Ja de traantjes moesten komen Anja, laat ze maar gewoon komen de spanning moet er ook uit... de valkjes waren jullie alles, we weten het :-*

Yeentje is de nacht goed doorgekomen.
Vanmorgen heb ik hem in de kooi gezet en Jannes moest eerst eens kijken wat er in de kooi kwam. Hij herkende zijn eigen zoon niet meer......

maar niks gevochten, Jannes is de alfa man van de kooi met zijn alfa vrouwtje Catka ;D

Vanmiddag hebben ze lekker buiten gestaan. Dus het gaat super!!!!!

Alleen willen we Yeentje een andere naam gaan geven....


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel