29 april 2024, 06:09:54

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Dat is nog eens handig Anja.. nu moet Trixy alleen nog leren om op jou teken de boel bij elkaar te roepen! hahahaha..

Ideaal joh!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Peggy,

Idd een ware leidster. Erg leuk om te zien hoor.

Je weet waar ik woon ;) ;) ;) ;)

Hoi Silke,

Trixy roept niet omdat ze Quinto mist hoor. Ze roept de andere valkjes bij elkaar. Dit gebeurt ook in de avond als ze allemaal op stok moeten. Zo'n mooi gezicht is dat.

Hoi Sharon,

Het gaat vandaag goed. Nog geen paracetamol maar als ik straks ga slapen neem ik er nog wel eentje en dan morgen helemaal niets meer.

Het is echt geweldig. Ook begint ze af en toe mee te scharrelen over de vloer en heeft ze net de trap verkent. Nu zit ze al in de kooi en als ik daar ga staan en ik roep haar dan komt ze naar de tralies en dan moet ik haar kroelen zo liefffffffffffffffff. Ze reageert ook echt op haar naam.

Hoi Debby,

Ja idd erg handig. Dat zou een kunst zijn zeg.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ik vind dit zo ontzettend leuk om te lezen dat als Trixy roept gelijk bij alle valkjes de kuifjes omhoog gaan  ;D  Ik vind het dan ook erg knap van Trixy dat ze dit in nog geen week tijd voor elkaar heeft gekregen !!

Ook super om te lezen dat ze zo leuk mee doet en zelfs lekker mee over de grond scharrelt ! Ook dus al lekker op verkenning uit, nou dat is alleen maar een teken dat ze zich dus al helemaal thuis voelt bij jou en de andere valkjes  :D

Ook heel erg fijn om te lezen dat het met jou dus ook weer de goede kant op gaat, ... super voor je meid !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Heel  fijn dat Trixie zich helemaal aanpast heeft , misschien mist ze haar vriendje wel maar de andere valkjes bij jou zullen het gemis wel heeeeeeeeeeel draaglijk maken voor haar !! Hihihi...ik vind het zo lief dat Trixie het zo goed doen en dan Yunnah ... ......hheft ie nog veel last van het gemis van Yeni en kan jij het ondertussen een beetje verwerken ? Je kan het een plaats geven he !! Je begrijpt wel wat ik bedoel !! Ik overdrijf misschien wel want ik heb net wat champagne op he !! Dan schrijf ik al wat meer dan anders misschien ! Niet dat ik zat ofzo ben hoor .gewoon wat mondiger dan anders he .....hihi ! Ik hoop dat je andere valkjes het ook nog altijd goed stellen !! Komen er ook eitjes en donsjes dit jaar ?Grtjs Ann



Bello

hihi

leuk hoor zo'n regelkees in de kooi te hebben ;D ;D

Ze mogen dus niet te laat naar bed toe.......

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Romy

Hoi Anja

Het is héél bijzonder hoe je vertelt dat Trixy de boel bij elkaar roept! Ze is nog maar pas in de groep, en ze is al leidster geworden  :D Van een karaktertje gesproken  ;D

Heel fijn hoe ze alles leert ontdekken hoor. Het moet prachtig zijn om ze nu rustig in de gaten te kunnen houden met een lekker drankje bij je op de bank  :)

Groetjes
Romy

Silke *

Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:57:57

Hoi Silke,

Trixy roept niet omdat ze Quinto mist hoor. Ze roept de andere valkjes bij elkaar. Dit gebeurt ook in de avond als ze allemaal op stok moeten. Zo'n mooi gezicht is dat.


Hoi Anja,

Ahja, oke, dat is al wat beter nieuws en denk ik ook wel grappig om te zien zeg  ;D ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Wat leuk  ! Trixie wordt een echt groepsleider zeg !! Grtjs Ann



*Yvon

Hoi hoi

Hmmmm,ik geniet gewoon bij de dingen die je over Trixy verteld.  ;) ;D ;D
Als ik in de voliere sta mis ik ze nog steeds.  :-\
Quinto heeft zich tot nu toe niet meer laten kroelen door mij. :-\
Meestal kwam hij ook voor een kroel als ik met Trixy bezig was. :)
Zal ook wel weer goedkomen.  :)
Ik ben iig blij dat het helemaal klikt tussen jouw valkjes.  ;D

En jij gelukkig weer aan het opknappen.  :D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Esther*

Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:35:38


Ze zit nu op de kooi en ze roept een keer of 3.................alle kuifjes gaan hier omhoog en ze gaan allemaal naar de kooi toe :o :o :o :o :o :o :o

Groetjes Anja



Wat leuk!
Gaaf ook om te zien denk ik.
Zie je nog meer 'rollen' binnen de groep??

groetjes Esther

Gerda

Rond middernacht is hier een bericht gepost door Candy.
Dit is verplaatst, de inhoud was niet passend bij dit dagboek en zou veel reacties kunnen uitlokken.

Om het bericht te zien klik hier

Deze verwijzing haal ik dit weekend weer weg.

Gerda, global moderator

*Manon*

Hai Anja,

Poe ik had wat bij te lezen hier zeg!
Ik ben blij te lezen dat het beter met je gaat.
Pijnlijke zaak voorhoofdholtsontsteking, maar gelukkig gaat het nu de beterende kant weer op.

Groetjes Manon

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

11 januari 2008, 19:32:31 #6643 Last Edit: 11 januari 2008, 19:42:45 by Gerda
Hoi Karin,

Trixy doet het goed hoor. Ze durft of kan alleen nog niet op de grond landen heb ik het idee. Ze gaat dan via de tafel of via de pootjes van mijn laptoptafeltje.

Hoi Ann,

Ja goed hè. Met yunah gaat het steeds een beetje beter maar ik denk dat hij nooit meer de oude Yunah zal worden.

ik denk niet dat er eitjes en donsjes gaan komen tenminste niet bewust hoor.

Hoi Dorothé,

Het is echt leuk om te zien. En regelen dat kan ze hoor.

Hoi Romy,

dat doet ze ook erg goed. Heerlijk om ze zo te observeren hoor.
Ze vliegt ook als een gek door de kamer samen met Yubel en Yingo. Net was het bijna een botsing.

Hoi Silke,

Das idd leuk om te zien.

Hoi Ann,

Dat wordt ze zeker.

Hoi Yvon,

Wat fijn dat jij hier toch geniet. Och die lieve Quinto...........das wel jammer dat hij zich niet meer laat kroelen. Hoop dat het goed gaat komen.

Hoi Esther,

Het is erg leuk om te zien. Meer rollen heb ik niet echt ontdekt. Mss gaat dat nog komen. Dit viel gelijk op.

Hoi Gerda,

Heel erg bedankt voor het verwijderen van dat bericht. Ik wist vanmorgne niet wat ik las hoor. Het was idd niet passend in dit leuke boekje.

Hoi Manon,

Je had idd wat in te halen. Het gaan weer goed met me hoor.

Hoi Wilma,

Ik ook hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dit keer had ik maar 2,5 pagina's bij te lezen.  ;) Maar dat zullen er maandagavond wel veel meer zijn.  ;D

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat. En die Trixy, hihi, leuk zo'n regelaarster in huis. Ook goed om te lezen dat het met haar goed gaat.

Ik hoop dat Yunah steeds meer de oude wordt.

Mara