29 april 2024, 07:41:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Hoe is het nu met je??
Hi hi die Trixy.... moederoverste ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi hoi,

Het gaat de goede kant uit. Vanmorgen 2 paracetamolletjes gehad en verder niet. Voel wel de pijn en de druk maar ik neem pas weer voor ik naar bed ga.

Ik blijf alleen niet heel lang online en heb nog niet in alle boekjes alles bijgelezen maar dat komt wel weer.

Trixy komt zelfs naar de tralies toe als we haar roepen en kusgeluidjes maken om een kroel te halen.

Gelukkig dat het alleen maar roepen is als leidster van de groep.


Gerda ik kan niet anders dan je gelijk geven. de aard van het beestje zullen we maar zeggen ;) ;) ;)



Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het weer iets beter gaat!!
Ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Romy

Hoi Anja

Ik ben heel erg blij om te horen dat het al ietsje beter met je gaat! Hopelijk is het morgen na een goede nachtrust nog beter :)

Dankjewel voor de tip die je in Manja's boekje plaatste. Zoals Caroline aangaf had zij ook al die tip gegeven. Blijkbaar is aluminiumfolie in de kooi de beste oplossing, gezien meerdere mensen het zo doen.

Groetjes
Romy

Silke *

Hopelijk kom je er snel weer bovenop!  :-*

Kimm

hoi anja!

ik heb inderdaad de foto's bekeken van de douchebeurt en ik vind dat super om te zien ;D
weet je nog hoe je ze hebt laten wennen of vonden ze het gelijk al lekker?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

9 januari 2008, 21:53:38 #6621 Last Edit: 9 januari 2008, 21:58:24 by Kaatje
Hoi Anja,

Het gaat gelukkig de goede kant op zo te lezen  :D En natuurlijk verwachten we niet dat je in alle boekjes alles kan bijlezen .... neem gewoon alle tijd die je nodig hebt, opknappen is belangrijker dan boekjes lezen  ;)

Hahaha die Trixy, strenge juf hoor  ;D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat fijn te lezen dat het alweer iets beter gaat !!
En Trixie is het daar al heel goed gewoon denk ik tussen al jouw mooie en lieve valkjes !!  Grtjs Ann



Wilma1

Hoi Anja,
Ik ben niet zoveel op het forum geweest en lees per dag íets....ik schrik toch van jouw berichtje dat je zo beroerd bent/was.

Wat een schrik voor je in de eerste instantie, kan me dat levendig voorstellen. Gelukkig is het "maar" een voorhoofdholte ontsteking, dat geeft veel druk in je hoofd.

Beterschap en een dikke knuffel van ons!





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Anja,  wat fijn,dat je je weer beter voelt. Enne...de dagboekjes lopen niet weg hoor...hoewel we je niet echt kunnen missen  ;D ;D
Héee die Trixy;  het gaat helemaal goed lees ik wel;  superr hoor.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Anke,

Goed geslapen heb ik hoor.

Hoi Romy,

Het gaat idd beter en graag gedaan.

Hoi Silke,

Zeker weten.

Hoi Kim,

Fijn dat je hebt genoten. ik heb ze eigenlijk niet laten wennen maar gewoon elke week ............hup in de douche.
Wel heb ik een douchekop met nevelstand.

Hoi Karin,

Gelukkig wel. Het is niet te doen alles bijlezen dus ik stap maar gewoon weer in.

Ja die Trixy hè.

Hoi Ann,

Dank je wel en Trixy is aan het wennen.

Hoi Wilma,

Toevallig dat ik vanmorgen vroeg tegen Ton zei dat ik van jou een reactie mistte. Jou oren hebben dus gepiept ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dank je wel hoor en ja ik ben me rot geschrokken.

Hoi Peggy,

Dat doet me goed hoor dat jullie me niet kunnen missen.
Maar ik kan jullie ook niet missen hoor.

Trixy doet het super.

Groetjes Anja

Anja



Trixy is erg nieuwsgierig. Alle valkjes zitten bij me op de grond. Ze probeert op de grond te landen en mee te scharrelen.

Ook heeft ze de tafel nu ontdekt en net is ze per ongeluk op mij geland.

Ze zit nu op de kooi en ze roept een keer of 3.................alle kuifjes gaan hier omhoog en ze gaan allemaal naar de kooi toe :o :o :o :o :o :o :o

Groetjes Anja

Peggy

een ware leidster dus  ;) ;D

zo leuk om te zien; al die scharrelende valkjes bij jullie...ik kom gauw weer eens kijken hoor  ;)

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Silke *

Hoi Anja,

Citaat van: Anja op 10 januari 2008, 19:35:38


Ze zit nu op de kooi en ze roept een keer of 3.................alle kuifjes gaan hier omhoog en ze gaan allemaal naar de kooi toe :o :o :o :o :o :o :o


Gekke Trixy  ;D ;D
Ik hoop dat Trixy gauw terug stopt met roepen en het gemis van Quinto wat over haar heen kan zetten.

Maar, goed dat alle andere valkjes het goed stellen en Trixy ook voor de rest  :)

Groetjes
Silke

Sharon

Hoi Anja,
ik ben blij dat het alweer beter gaat met je.

Wouw! Trixy is echt de leiding op zich aan het nemen daar bij je zeg. Echt ontzettend gaaf dat iedereen ook echt naar haar luistert. Geweldig gewoon.
Is volgens mij ook wel een stuk makkelijker voor jou, dat Trixy ze naar bed stuurt  ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1