29 april 2024, 06:13:43

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Peggy

Wat ben je toch een bikkel anja om gewoon naar je werk te gaan.
Ik snap goed dat de schrik er effe inzat meid.  Gelukkig wijst het niet op nog een tia.
Fijn,dat je weer wat beter geslapen hebt en zoals ik gisteren al schreef,  hopelijk slaat de kuur snel aan en knap je snel op want je kunt hier eigenlijk niet gemist worden,zoals Karin al zei  :D
Heel veel beterschap hè en laat je idd maar extra verwennen door die lieve Ton van je. Vindt ie vast niet erg  ;)
Sterkte hè en als ik iets kan doen,  een boodschap of wat dan ook dan weet je me te vinden hè!
Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Anja

Ik moet je een dikke proficiat wensen omdat je zo sterk bent! Chapeau hoor dat je gaat werken met zo'n pijnlijk hoofd! Velen zouden het zichzelf maar al te makkelijk maken en gewoon thuisblijven!
Maar let toch ook een beetje op jezelf he  ;)

De foto's die je geplaatst hebt vind ik erg mooi. Het is zo lief om ze allemaal bezig te zien bij hun dagelijkse beslommeringen  ;D
En waarom Trixy zo roept  ??? Dat weet ik echt niet... Ik hoop dat het niet lang blijft aan slepen.

Heel veel beterschap, Anja!

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Anja,
ik ben blij om te horen dat je goed hebt geslapen, gelukkig maar.
Ik sluit me helemaal bij mijn voorgangers aan dat je echt een bikkel bent om nu toch te gaan werken. Ik vind het echt ongelooflijk knap van je.

Het zou best kunnen dat Trixy inderdaad om haar vriendje roept om te gaan slapen. Ze waren tenslotte wel een koppeltje. En nu ze uit elkaar zijn gehaald, zal dat toch echt wel wennen voor haar zijn, zo zonder haar vriendje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Peggy

Hoi hoi,

Het laatste berichtje wat ik kan lezen is dat van Sharon,  geplaatst om 10:50:33  ???  de berichtjes daarna kan ik niet zien  ??? ???   Bij de andere dagboekjes kan ik de laatste berichten ook niet meer lezen terwijl ik wel steeds een notificatie krijg...snap er niks van.


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Het berichtje van Sharon is ook de laatste ;D
Er is geloof ik iets mis met het notificatie systeem.

Hoi Anja,
Hoe is het vandaag met je?
Nogmaals heel veel beterschap!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja ...nogmaals veel beterschap ook van mij en van Suske en Wiske ......ik hoop dat het stilletjes al wat beter gaat ?
Ziek maar goed uit en doe maar rustig aan hoor meid !!
Ann



Peggy

Citaat van: Peggy op  8 januari 2008, 13:27:45
Hoi hoi,

Het laatste berichtje wat ik kan lezen is dat van Sharon,  geplaatst om 10:50:33  ???  de berichtjes daarna kan ik niet zien  ??? ???   Bij de andere dagboekjes kan ik de laatste berichten ook niet meer lezen terwijl ik wel steeds een notificatie krijg...snap er niks van.



ik weet inmiddels wat er aan de hand was;  ik kreeg wel nog steeds notificaties maar die klopten niet...de tijden klopten wrsl niet...Het berichtje v Sharon was gewoon het laatste berichtje  ;)   Sorry.


Anja hoe gaat het met je ?

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Anja,

Heel erg graag gedaan meid, en ik ben heel erg blij dat je vannacht beter hebt kunnen slapen ! Vanaf morgen moet het dus beter met de AB gaan, daar ben ik dan heel erg blij om zeg !!

Hoe is het vandaag in de loop van de dag gegaan, en hoe is het met je stem !?

Ik ben heel erg blij dat het met de birdies goed gaat en het zou natuurlijk heel goed kunnen wat je zelf al denkt en dat Trixy dit doet omdat dit misschien wel normaal is in een volière !? Uiteraard is dit net zo'n gok als die van jou want wij hebben natuurlijk nooit volière vogels gehad en voor jou is het dan ook de eerste keer !

En het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat ze Quinto mist maar dan denk ik eerder dat ze dit continue zou doen ...

Ik hoop dat Yvon hier misschien wel antwoord op heeft !!

Ik hoop dat je je vandaag al iets beter voelt en wat merkt van de AB, ... uiteraard in positieve zin, vervelend dat het de eerste 2 dagen alleen maar erger wordt en dit normaal is  ::)

Groetjes Karin

Mara

Hoi Anja

Hoe gaat het nu met je? Je hoort het heel vaak dat het 's morgens beter gaat dan later op de dag. Ik hoop dat je gauw helemaal opgeknapt bent en ik kan me voorstellen dat jij je helemaal rot bent geschrokken hoor.

Hier is het zo dat Truusje blijft roepen totdat iedereen op zijn plaatst zit, dit doet hij eigenlijk sinds hij bij mij in de voliere zit. Het is net alsof hij iedereen wilt aansporen om zo gauw mogelijk op hun plekkie te gaan zitten omdat het donker wordt.

Sterkte en heel veel beterschap!

mara

Dierenfreackske

Hey Anja ....ik kwam effe kijken maar geen Anja te zien !!
Rust jij maar lekker goed uit dat straks veel beter bent voor de valkjes he !! Knuffel !! Grtjs Ann



Mico

Hoi hoi Anja,

Hoe is het nu met je??
Wat knap dat je bent gaan werken zeg...pfffffff...ik weet nog wel als ik dat had kon ik geen stap verzetten..iedere stap die ik nam kreeg ik steken door mn hele hoofd en zag ik zwart   :-\
Ik hoop maar dat dat bij jou niet het geval is.

Liefs,
Miran en Corine

Anja

Hoi hoi,

Het werken lukt een beetje met paracetamol en de AB. Zo gauw de paracetamol uitgewerkt is jaaaaaaaaa das niet te beschrijven.

Vandaag heb ik er pas 3 (de laatste een dik uur geleden) en het helpt niet :'( :'( :'(
Het gaat al beter als gisteren maar nu ook weer erger dan vanochtend.
Ga vanavond weer vroeg naar bed en morgen wwer werken. Er is wel de afspraak dat als het niet gaat dan naar huis.

Met de valkjes is ook alles goed en dank je wel voor het meedenken.
Mss als Yvon het leest dat zij het weet.
Trixy zat heerlijk van de dennenappel te snoepen en nu van de melbatoastjes.

Ze zijn ook allemaal rustiger dan normaal. Niet dat ze normaal druk zijn hoor. Het lijkt wel of ze weten dat ik niet goed ben.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Wat vervelend dat je je nog steeds zo belabberd voelt :(
En dan toch gaan werken :o
Ik hoop dat je vannacht goed kan slapen en dat het een beetje lukt morgen op het werk.
Beterschap!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Anja,
wat ontzettend vervelend dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt. Ik hoop echt dat het snel beter gaat meid.
Ik vind het echt ontzettend knap van je dat je toch gaat werken, echt waar. Respect daarvoor hoor.
Kruip vanavond maar weer lekker vroeg je bedje in, zal vast goed doen.

Wel heel fijn dat de valkjes wat rustiger zijn. Misschien voelen ze het inderdaad wel aan dat je je niet helemaal lekker voelt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Romy

Hoi Anja

Dat is helemaal geen goed nieuws dat je nog steeds zoveel pijn hebt... Je hebt groot gelijk dat je vroeg naar je bed gaat deze avond. Misschien is het wel goed een pilletje te nemen voor je gaat slapen, dan heb je waarschijnlijk een betere nachtrust. Alvast, bij mij is dat toch zo.

Gelukkig gaat alles goed met de valkjes. Het kan trouwens héél goed zijn dat ze het aanvoelen dat je pijn hebt hoor. Ik merk dat Flupke ook rustiger is als ik hoofdpijn of zo heb. Dan komt ze heel dicht bij me zitten snoezen  :-*

Groetjes
Romy