16 mei 2024, 01:06:05

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Anja,
mooie foto's weer zeg! Ik heb er weer erg van genoten. Ik herkende Yingo bijna niet meer zonder zijn pareltjes. Maar het is nog steeds een knap ventje! Dat geldt trouwens voor al je valkjes, dat ze knap en mooi zijn.

Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, bij mij wordt het ook steeds erger helaas. Ik vrees dat ik binnenkort ook ziek thuis ben   :-\
Knap maar snel weer op meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mico

Hoi hoi Anja,

Bij deze wensen we je beterschap...verschrikkelijk zeg voorhoofdholtontsteking....ik heb het ook een aantal keer gehad en dat kan verdomde zeer doen  :( We hopen dat je snel weer opknapt  :)

En zoals gewoonlijk heb je weer hele leuke foto's neergezet !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Kaatje

Hoi Anja,

Meid ik schrok me gisteren dus echt een ongeluk toen ik je mail las  :( Ik heb er gisteravond, vannacht en vanmorgen gelijk weer aan moeten denken !! Ik was erg blij toen ik hoorde ( las ) dat het niet met de Tia te maken had maar dat het een hele vervelende voorholte ontsteking is  :(

Je begrijpt me vast wel, ... ik ben uiteraard niet blij dat je een fikse voorholte ontsteking hebt maar het is gelukkig geen voorbode voor een nieuwe Tia  ::)

Ik hoop werkelijk dat de antibiotica heel erg snel aan zal slaan en je heel erg snel van die hele vervelende pijn en druk op je hoofd af zal zijn !!

Hoi hoi allemaal, zoals jullie kunnen lezen is Anja echt ontzettend beroerd  :( Ik wist dit eerlijk gezegd gisteravond laat al, ... gelukkig is Anja even in staat geweest om wat op het forum te krabbelen, maar zoals we allemaal weten is Anja dus absoluut niet iemand die zich snel afmeldt of dit heel snel op het forum zou zetten !!

Gisteren dacht Anja echt, omdat ze zo'n vreselijke druk voelde, dat het echt helemaal de verkeerde kant op zou gaan ! In dit geval dus echt heel erg gelukkig dat het geen voorbode van een Tia bleek maar een fikse voorholte ontsteking met een enorme druk op het achterhoofd waardoor Anja ook amper haar hoofd nog kon buigen  :(

Gelukkig heeft ze zoals ze zelf al aangaf antibiotica gekregen en moet dit op heel kort termijn goed gaan aanslaan, daar hopen we dan ook heel erg op !! Zoals we Anja kennen is het een echte bikkel want ze is vandaag zelfs nadat ze bij de dokter is geweest nog gaan werken tot half 4  :-\

Anja meid, wij wensen je vanaf hier dan ook vreselijk veel sterkte en wij hopen dat je heel erg snel op zal knappen !! Ondanks dat je zo beroerd bent heb je ons nog verwend met schitterende foto's ook, je bent een echte kanjer want je denkt vaak als laatste aan jezelf !!!

Doe het heel erg rustig aan met jezelf en knap eerst maar goed op !!! Ik mis je aanwezigheid nu al, want normaal ben je altijd van de partij !!

Je valkjes zie ik gewoon genieten en er hangt zelfs een heerlijke dennenappel in de kooi zag ik  :D

Dikke knuf,  :-* :-* :-*

Liefs Karin


Caroline

Och meisje, wat zul je bang zijn geweest.  :-\

"Gelukkig" is het maar een voorholte ontstekiing.  ;)

Heel veel beterschap en een dikke knuffel  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Anja,

Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst.

En ik kan me heeeeeel goed voorstellen dat je flink de schrik erin had zitten...

Anja, ik wens je heel veel beterschap.



Liefs,
Monique

lynette

ohhhhh

wat is Trixy mooooooiiii  lijkt om mijn Angel  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi anja!

ik wens je heel veel beterschap toe!!!

groetjes van kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Anja,

Trixy is echt een mooi valkje! Ik vind het elke keer weer verbasend hoe snel een valkje wordt opgenomen door de hele groep en dat ze zich zo snel op hun gemak voelen bij je. Echt geweldig.
Poeh wat een foto's, maar dat is niet erg, ze zijn echt mooi.
Beterschap en rust maar goed uit.

Groeten van Danielle

Anke

Hoi Anja,
Wat zal jij geschrokken zijn :o :o :o
Ik kan me zo voorstellen dat je heel bang bent geweest voor weer een CVA.
Gelukkig is het "maar" een ontsteking.
Ik wens je heeeeeel veel beterschap!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Hoi Anja, ;D

Beterschap meid, laat je maar lekker verwennen door Ton. :D

Groetjes Marlies ;)

Bello

Hoi Meis

Eh je gaat toch zeker niet werken he?

Laat je maar lekker een [aar daagjes door je Tonnetje verwennen ;)

Ja je was zaterdag al niet lekker, en je stem was als.......

Heel veel beterschap van Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik wens je veel beterschap meid en doe maar rustig aan hoor !!! Grtjs Ann



Kaatje

Goedemorgen Anja,

Ik hoop dat je vannacht een stuk beter geslapen hebt en dat de meeste druk op en in je hoofd al een heel stuk minder is !! Je wordt dan ook gelijk gemist, dus knap maar heel snel op !! Zodra we de mooie foto's weer van je lieve valkjes zien, betekent dat toch een beetje beterschap !

Ik vind het heel erg fijn dat het zo goed met Trixy en Yeni's  vriendjes gaat en dat je ondanks alles ons toch fijn op de hoogte hebt gehouden !! Doe het rustig aan meid !

Groetjes  :-* Karin

Anja

hoi hoi,

Even een kort berichtje.

Allereerst allemaal bedankt voor jullie beterschapswensen en lieve woorden.

Met AB wordt het de eerste 2 dagen alleen maar erger wat normaal is.
Vannacht heb ik beter kunnen slapen en ik ga zo toch werken. Gaat het niet dan ga ik naar huis.
In de ochtend gaat het allemaal wel maar hoe later op de dag hoe beroerder ik wordt.

Karin jij speciaal bedankt voor je verhaal. Je bent een kanjer :-* :-* :-* :-*

Nu even on topic ;) ;) ;)

Met de birdies gaat alles goed. wat ik wel merk is dat als ze 's avonds in de kooi zitten dan blijft Trixy roepen tot iedereen op zijn slaapplek zit en dan is het goed.
Weten jullie mss waarom dit is? Komt het omdat ze uit een buitenvoliere komt? Is dit een teken dat ze toch haar Quinto mist?

Groetjes Anja

lynette

hoi hoi

ook ik wil je even beterschap wensen
en echt je maakt weer steeds prachtige foto´s

het zou wel mogelijk zijn dat Trixy dr maatje mist.
hier bij mij riep Coco ook nog heel lang naar Turbo om te vragen waar ben je ik wil slapen kom je er bij.

Groetjes Lynette en me beestenbende


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen