21 augustus 2025, 09:59:17

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Ga je ons ook vertellen wat je dan hebt gekozen om te eten ??? Ik wil dat wel eens weten !!! Grtjs ...en smakelijk
morgen hoor !!!! Geniet er maar van !!Grtjs Ann

Anja

@ Ann,

Jij ook welterusten

@ Dorothé,

Ik doe mijn best. Moet nl de kaarten verkopen.

@ Sally,

Dank je wel. Ik doe mijn best.

@ Caroline,

Dank je wel.

@ Ann,

We gaan naar het Stationneke en daar is het voornamelijk friet. Ook zijn er stamppotten ed te verkrijgen maar ik ga voor frietjes denk ik.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hmmmmmm ....frietjes !!
Het water komt al in mijn mons als ik dit lees !!!!
Hier is het morgen gewoon broodje kaas en hesp ofzo!!
Haha !!! Wat bof je !!! Ik zou zeggen ....stuur er maar een paar door .....maarja ....dat gaat niet he !!!!Jammer toch hoor !!!Grtjs en terusten !!! Ik ga ook maar eens slapen he!
Ann

Yvette

Het water loopt nu bij mij ook uit de mond

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een prachtige foto's weer en wat lief van Lisa dat ze deze voor je gemaakt heeft !! Ik herken de gedachten over de kou maar maak je maar geen zorgen, Yeni en Rico en nog véééél meer lieve valkjes zitten nu heerlijk en met heel veel warmte naar ons te kijken en te brabbelen en te knuffelen met elkaar, daar ben ik van overtuigd !!

Veel plezier morgen, even wat afleiding dat heb je wel verdient !!

Knuffel  :-* Karin

Peggy

14 december 2007, 00:01:08 #5751 Last Edit: 14 december 2007, 10:08:37 by Peggy
heel veel plezier morgen bij het kienen...inderdaad even wat afleiding in deze moeilijke periode.
Ik voel helemaal met je mee meid...en dat je die rare gedachten hebt af en toe,  dat komt gewoon omdat je zoveel van haar houdt...je wilt gewoon het aller aller beste voor haar...ook nu nog maar ik sluit me helemaal aan bij de woorden van petra...jouw lieve yeni kent geen koude meer...ze voelt alleen de warmte van jouw liefde en daar geloof ik ook heilig in.

Lisa;dank je wel voor de mooie foto's hè meissie.

Hoop dat je morgen veel prijzen naar huis mag slepen  ;D  succes iig.

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Romy

Hoi Anja

Het is een beetje laat, maar ik hoop toch nog dat je een goede dag hebt vandaag.
Het is helemaal normaal dat je je veel vragen stelt omtrent Yeni, voel je daar zeker niet schuldig om!

Je dochter heeft hele mooie foto's geplaats, bedank haar maar ervoor! Het is heel lief dat ze dat heeft willen doen.

Heel veel liefs
Romy

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Lisa heeft super mooie foto's gemaakt. Dat talent heeft ze zeker van haar ouders ;D

En wat betreft "rare" gedachten over het graf. Dat heb ik ook heel erg gehad toen mijn broer was gestorven. En ook al is het nu lang geleden rond de tijd dat hij toen het ongeluk kreeg denk ik er heel vaak aan.
Maar probeer in gedachten te houden dat haar lichaampje tegen haar knuffef aan ligt maar haar zieltje is naar de valkjeshemel gegaan waar ze vast aan het vertellen is dat ze ondanks haar veel te korte tijd op aarde het nergens beter had kunnen hebben dan bij Anja, Ton, Lisa en Jeroen.

Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light.

En dat is precies wat Yeni heeft gedaan daar ben ik van overtuigd.

Heel veel plezier met het kienen. Hoop dat je een mooie prijs mee naar huis mag nemen.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Anja,
allereerst: wat heeft Lisa toch een prachtige foto's gemaakt zeg. Ze zijn echt heel erg mooi en ik heb ze met bewondering bekeken.

Heel veel plezier vandaag meid! Ga je gedachten maar lekker verzetten.

En ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangers: het is heel normaal dat je die gedachten hebt, maar je hoeft je nu geen zorgen meer om haar te maken. Ze is vast op een heel erg fijne plek waar geen koude, pijn en verdriet bestaat en waar ze met liefde aan jullie terug zal denken.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Anja

Wat heeft Lisa mooie foto's gemaakt en die vragen, die herken ik wel hoor.  :-[ Is ook logisch denk ik.

Heel veel plezier vanavond, al zul je dit dus pas morgen lezen. Maar het is niet te min oprecht uit mijn hart dat ik je dat wens.

Mara

*Patricia*

Hoi lieve Anja ton en Lisa,

Ik lees het nu pas, en woorden schieten te kort. Ik wil jullie alle sterkte toewensen in deze periode.

Herinneringen zijn erg mooi. Daar kan je troost uit putten. denk met liefde aan haar terug. Zij is dan niet meer op aarde maar, zeker weten, in de harten van jullie en vele hier op het forum leeft ze verder.

Patricia

Wilma1

Ik krijg een brok in mijn keel, als ik lees dat je langs het grafje loopt en je dan idd de kou voelt en daaraan moet denken.

Ik heb al mijn gestorven diertjes ook zo goed "ingepakt" en we hebben een klein kerkhofje achterin, op een heuveltje, onder struiken.... donker en koud  :'( wil je voor je gevoel toch aangenaam maken en met het knuffeltje erbij is het compleet voor Yeni!  :)
;)  :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Petra*

En Anja, heb je geroepen? Ikke niet, maar Demi wel 3 keer  :o!

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

En Anja , hoe was het gisteren ? En heb je wat afleiding gehad ermee ?  Ik hoop het want Yeni zou ook niet willen dat je triestig bent !! Ik denk dat Yeni jullie in de gaten houdt vanuit de valkjeshemel hoor waar ze bij haar andere hemelvriendjes is he !!!! Grtjs Ann