21 augustus 2025, 05:07:18

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Veel plezier vandaag bij Dorothé en Ivo. Dat zal beslist gezellig worden zeg!  ;D

En wat dacht je, laat ik ze maar even verblijden met foto's? Dan missen ze me niet zo heel erg. Dat is mooi, je hebt leuke foto's geplaatst.

mara

Wilma1

Bij de plof van de kaart van Dorothé, kwam er nóg één door de brievenbus  :o een héél  Y-TEAM. 2 HONDEN, 2 HAMSTERS EN HUN BAASJES  ::)

Gelukkig in woorden op een kaart  :P want dat had ik anders niet overleefd zeg  ::) ;D ;D ;D

THX voor de mooie woorden op de kaart  :D ik zal hem Piet goed laten lezen  :P :P :P
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sharon

Hoi Anja,
wat een superschattige foto's heb je weer gemaakt zeg. Echt heel erg mooi.
Ook ik wil je heel veel plezier wensen bij Dorothé en Ivo.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

ManjaV

Hoi Anja,

Leuke foto's heb je weer geplaatst. Ik vind de derde foto heel bijzonder. Welk valkje is dit ook alweer? :D

Ik hoop dat je vandaag een leuke dag had bij Dorothé!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Silke,

Gaat idd snel Silke. Dank je wel en Yingo woog vandaag net zoveel als gister.

Hoi Manon,

;D ;D ;D

Dank je wel.

Hoi Romy,

Ik heb er ook erg veel problemen mee. Dank je wel dat je de foto's mooi vond.
Ik hou Yingo goed in de gaten en we hebben met volle teugen genoten bij Dorothé en Ivo.

Hoi Wilma,

Nou als ik had geweten dat je kwam dan was ik thuis gebleven hoor.

Plezier hebben we gehad ne ik heb geen valkje mee genomen.

Hoi Caroline,

De groetjes zijn overgeberacht en je krijgt de groetjes terug.

Hoi Anke,

Dank je wel. Lekker eigenwijs hè.

Hoi Peggy,

Plezier hebben we zeker gehad. Zorgen maak je je toch om die valkjes.
Tot maandag.

Hoi Eugenie,

Plezier hebben we gehad. Jij hebt het gelijk bij het rechte eind.

Hoi Wilma,

Heel graag gedaan. Maarre je vergeet de 2 kanaries...........die stonden er toch ook bij  ???

Hoi Sharon,

Dank je wel. Dat plezier dat hebben we zeker gehad.

Hoi Manja,

Dank je wel. Dat is Yingo. We hebben een erg leuke dag gehad.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Ton Anja en Lisa,

Wij vonden het vandaag een hele fijne dag en het was leuk om onze vlakjes bij jullie te zien zitten.

Naderhand hebben we Ton Anja en Lisa naar huis gebracht en wij daar ff blijven hangen in Helmond (kan ook niet naders hoor met de 12 Ytjes om je heen), wat hadden we weer een lol he.

Veel succes met Y en Y en we horen het wel!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi hoi,

ik zal het even verduidleijken voor iedereen Dorothé.

Toen Dorothé en Ivo ons naar huis hadden gebracht bleven ze nog gezellig buurten. Gelukkig maar want ik had hun hulp harder nodig dan ik dacht. Ook heb ik Chantal nog even gebeld voor tips.
Wat is er toch gebeurd zullen jullie denken.

Ik denk dat de foto's genoeg zeggen.

Eitje nummer 1 is gevonden door Dorothé. Dit lag in de kooi maar was stuk.

Eitje nummer 2 was gevonden door Lisa. Dit lag onder de kast en was nog intact.

Nu denken we dat het eitje onder de kast al op donderdagavond is gelegd en het kapotte eitje vandaag toen we niet thuis waren.
We hebben met de hulp van Dorothé, Ivo en de raad van Chantal het blok in de kooi opgehangen.
Het hele eitje heb ik daar toch maar ingelegd en we kijken wel wat er gebeurd. De kast wordt helemaal afgedekt zodat ze er niet meer onder kunnen.

We denken (eigenlijk weten we het bijna zeker) dat de eitjes van Yobi zijn. De papa is dan Yunah.

Ik weet dat het 2 roodogige zijn (Yobi is een albino en Yunah een lutino) maar ik kan niet anders.
De eitjes worden als ze gaan broeden denk ik toch wel vervangen door nepeitjes.

Dat was nog eens een verrassende thuiskomst.

Groetjes Anja

Bello

en dat mochten wij dus meemaken ;D ;D ;D

En eerst hadden we een lol vanwege onze Catka en Jannes maar nu waren de eerste eieren bij Anja.

Dorothé

ps je weet waar je nepeitjes kunt bestellen
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Bello

Anja

Hoi Dorothé,

Ik weet waar ik de eitjes kan bestellen.

:o :o ;D ;D die plaatjes ;D ;D :o :o

Groetjes Anja

ManjaV

Hoi Anja,

Nou, Yingo is echt een beauty, vind ik.

Wat leuk dat jullie zo een gezellige dag hadden. En bij thuiskomst werd je dus verrast door twee eitjes?
Ik ben benieuwd of ze het blok in gaan, maar het is dus niet de bedoeling dat ze uitgebroed worden? Dan zou ik ze idd zo snel mogelijk vervangen door nepeitjes, anders ontwikkelt het vruchtje in het eitje zich al.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Anja,
Het paaseieren verstoppen begint bij jou vroeg dit jaar ;D
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met het blok en het eitje!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Wat een verrassing!!!  :o

En inderdaad, hetzelfde advies als Manja, wil je geen donsjes, vervang de eitjes snel of prik er een gaatje in, ik geloof aan beide kanten. Hier zie ik als het volgende eitje gelegd wordt of het vorige eitje bevrucht is.  ??? Klinkt ingewikkeld maar ik bedoel dus de derde dag van het eitje, zie ik al adertjes en het hartje.  ;)

Succes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Anja

Wat een thuiskomst zeg. Hihi, gelukkig dat Ivo en Dorothé jullie naar huis gebracht hebben. Verder sluit ik me bij het advies van Caroline aan, maar je weet dat natuurlijk allemaal.

Mara

Sharon

Hoi Anja en Ton,
wat een leuke verrassing zeg, twee eitjes gelegd toen jullie thuiskwamen. Eigenlijk wel heel jammer dat het ene eitje kapot is gegaan.
Ik vind het knap dat jullie bijna zeker zijn van wie de eitjes komen. En als het idd twee roodogigen zijn, en je wilt ze niet laten uitbroeden, zou ik ze ook vervangen door nepeitjes. Veel succes ermee!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1