21 augustus 2025, 05:59:55

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi anja,
en ook hier ben ik weer een beetje bijgelezen  ;D  jouw boekske gaat echt als een sneltrein.
Ik las dat je je tweede valkje bij caroline hebt gereserveerd;  een cartier.  Ik kan je absoluut geen ongelijk geven. Cartier is ook zo mooi. en jij bent geduldig genoeg om daar op te wachten.  Want ja,je hebt met je hele y-team genoeg afleiding.
Wel heel leuk om te zien hoor dat jij en ton allebei zo heerlijk enthousiast zijn over jullie valkjes.
Nou moet ik zeggen dat Maartje het ook wel heel leuk vindt. Zij kan er net zo enthousiast over meepraten dan ik.

en caroline;  ik vind het wel erg bijzonder hoor dat jij zoveel verstand hebt van al die verschillende mutaties. Leuk om te lezen dat iemand er zoveel verstand van heeft.  Door al jouw updates en foto's en uitleg,weet ik nu tenminste ook wat meer.  Je legt alles zo duidelijk en heerlijk uitgebreid uit en dat is wel zo fijn en overzichtelijk,  dank je wel hoor  ;D

en idd anja,  je avatar is echt wel mooi....ik begreep eerst even niet wat een avatar was maar ben er zelf achter gekomen,  goed hè?  :P

en de solo fotosessie ;  superrrrr!!!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sharon

Hoi Caroline,
nou zeg, jij boft wel met zo'n man die het allemaal wel goed vindt wat de valkjes betreft. Kun je lekker je gang gaan, toch?

Ik moest echt lachen bij je bericht dat er soms meer valkjes bij hem dan bij jou zitten, en dat hij dan ondergepoept is, hahahaha.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Dank je wel Peggy, voor je lieve berichtje.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Graag gedaan hoor; het is gewoon waar  ;)
Gr Peggy

Mara

Hoi Anja

Ik kom hier een halve dag niet en ik heb meteen weer iets van drie pagina's bij lezen.

Je hebt twee mooie keuzes gemaakt voor valkjes bij Caroline.

mara

Anke

Hoi Anja,
Wij kletsen gewoon gezellig jouw boekje vol ;D
Alles goed met het Y-team?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Ja heerlijk hoor, zo'n dagje kletsen op t forum.Moet ik vaker de tijd voor nemen  ;D

we wachten gewoon nog even op anja....

Gr Peggy

Anke

We nemen er een kopje koffie bij :)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

*Manon*

En ik een borreltje  ;)
Anjaaaaaaaa ;D ;D

Groetjes Manon

Anke

Iemand zin in nootjes ;D
Missschien dat Anja er dan aan komt ;)

*Manon*

Hahahahaha, we lokken haar gewoon hier naar toe!!

Als we nu eens met zijn allen roepen dan... zou ze dan komen??? ::)

Groetjes Manon

*Petra*

Aaaanjjaaaa, we missen je  ;)!!!

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D ;D ;D

Anja

Nou ik wordt gemist zeg. Erg lief van jullie. Ik was nog overal aan het bij lezen. 'sMorgens kan ik niet op het forum.
Vandaag was ik laat omdat ik ook laat thuis was. Heb op het werk alles afgemaakt wat er nog lag en nu heb ik lekker vakantie

Ik hoorde dat er ergens nootjes te verkrijgen waren ;D ;D ;D

Caroline ik heb me toch zitten lachen om jou berichtje ;D ;D ;D ;D

Hey Peggy,

Jij ook van de partij. ik ben helemaal in love met Cartier. Nu is het wachten dat de eitjes uit gaan komen en of de mutatie die wij willen erbij zit.

Hier is verder alles wel goed. Of eigenlijk..............Yingo is weer 10 gram afgevallen. Ik snap er echt niks van. Hij weegt nu 80 gram. Maar hij vliegt nu ook best veel. Zou dat die 10 gram verklaren? Ik heb hem straks warm eivoer gegeven. Weet wel niet of ik er goed aan doe.
Hij is levendig en poepjes zijn ook goed. Hij is ook nuet erg groot en mss is dat zijn gewicht wel. Rond de 80 gram.
Wat denken jullie?

Groetjes Anja