21 augustus 2025, 12:42:55

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Petra,

Mijn reservekooi is veel te klein voor dit blok dus apart zetten is niet zo'n optie. Ik ben ook erg benieuwd hoe dit verder gaat.

Hoi Romy,

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Hoi Lynette,

Dank je wel en je hebt idd heel wat bij te lezen gehad.

Hoi Sharon,

Wie weet idd wat ze er van vinden. Dus wachten we gewoon af.

Hoi Peggy,

Dank je wel hoor voor je lieve berichtje. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.

Ik heb geen lamme vingers gelukkig.
Dinsdag kletsen we lekker verder.

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor de mooie kaart. Echt mooi. Je hebt nog zat te kletsen dus jij komt ook wel bij de 10000.

Yingo fluit het bouwvakkersfluitje en wel zooooooooooooo lief

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik was helemaal vergeten om te zeggen, wat leuk dat je het blok er in hebt gehangen en ik ben heel erg benieuwd wat ze ervan vinden.

Wat lief dat Yingo het bouwvakkersfluitje al kan. Tof zeg.

Mara

*Patricia*

hoi Anja,

Grappig dat hij het al zo snel leert. Erg bijzonder.

Hoeveel valkjes is het streven bij jullie? Ik mag er helaas niet een bij. En als ik dat perse wil dan kan het wel maar dan moeten ze buiten. En juist de persoonlijke omgang met ze vind ik zo leuk.

Maar wie weet wordt er ooit nog een goed medicijn uitgevonden tegen hooikoorts en huisstof allergie en astma. Met twee valkjes en elke dag stofzuigen gaat het nu goed. zowel met mijn zoontje als met mij. Ik moet het gewoon accepteren. Het blijven er twee. Als ik dan zie hoe jij met jouw situatie omgaat dan denk ik waar zeur ik over. Ik moet ook eens gewoon tevreden zijn met wat ik heb,

liefs Patricia

Kaatje

Hoi Anja,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je het blok van zolder hebt gehaald ... ik ben erg benieuwd of ze het blok ook van binnen gaan gaan bekijken  ;D

Leuk dat je ons op de hoogte houd want uiteraard vind ik dit heel erg leuk om te volgen  ;D

Groetjes Karin

♥Debby♥

Tjeempie zeg.. het loopt hier op het forum straks vol met donsjes.. Jullie zorgen er met z'n allen wel voor dat het parkietenvirus in stand gehouden blijft he! whahahahaha

Spannend hoor Anja.. ik ben benieuwd!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ben benieuwd wie zich gaan afzonderen in het blok. Maar denk dat in ieder geval Yunah er bij hoort. Wie die mee gaat nemen is de vraag natuurlijk ;D
Dit is natuurlijk maar een gedachte van mij he! Hoeveel mannetjes heb je nou eigenlijk 3 of 4?

Groetjes,
Jeanine.

Wilma1

Hoi Anja,
Ben ik zólang niet geweest ??? Wanneer heb jij de tittel veranderd ????

The Y-team....hihi.... leuk!!!  Welke heeft vliegangst bij jou ??? ??? ??? Dat was in the A-team n.l.óók  :P

en "HOEVEEL mannetjes heb jij nou ???"  :o ;D Dat wil IK dan ook wel weten  ;D ;D ;D ;D 1 weet ik, dat is Ton  ::) :P

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Eugenie,

Het is alleen om te kijken of ze er echt iets mee gaan doen. Mochten ze echt in de blok gaan en eitjes leggen dan zal ik apart moeten zetten toch? Of zou het zo ook goed gaan?

Hoi Patricia,

Maximaal 14 valkjes hier. Maar ja ik heb ook al eens gezegd niet meer als 10 :P :P
Ik weet zeker dat jij van je 2 valkjes net zo veel plezier hebt als ik van mijn 12.
Je zeurt niet hoor. Voor jou is jou situatie net zo erg als ik met mijn situatie.

Hoi Karin,

Ook wij zijn super benieuwd. Nu vinden ze het allemaal raar zo'n groot ding in de kooi heb ik het idee.

Hoi Debby,

Hihihiihihihihi we weten nog niet of er donsjes gaan komen.
We zien wel en wachten het gewoon af.

Hoi Jeanine,

Yunah is wel de oudste maar Yahoo kan er ook wat van hoor.
Ik heb 4 mannetjes van valkjes.

Hoi Wilma,

Ja die heb je goed die ene man ;D ;D ;D ;D
Verder heb ik nog 4 valkjes mannen.
Ik heb gisteren de titel veranderd.
Wie er hier vliegangst heeft...............geen idee.

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Silke *

Hoi Anja,

Ik ben wel curieus wat dat zal geven hoor dat blok  ;)

Maar, gaan ze dan geen ruzie maken als ze met 4 mannen zijn?

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Wat leuk dat je een blok hebt hangen !!!
Leuk dom te zien en spannend wie er
zich zal afzonderen he !!! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Kan je ons al wat meer vertellen vandaag?? ;)

groetjes,
Jeanine.

Anja

Hoi Silke,

Geen idee of ze ruzie gaan maken. Ik heb wel 4 mannen maar er zijn er 2 aan het wipwappen en de andere 2 doen nog helemaal niks. We wachten het gewoon af.

Hoi Ann,

We zullen zien en wachten het gewoon af.

Hoi Debby,

Zeker kan ik wat meer vertellen. Er wordt totaal niet omgekeken naar het blok. Ze schijten het alleen maar helemaal onder :o :o :o :o :o
Zou het misschien komen omdat het blok op de grond staat of zou het gewoon een kwestie van wennen zijn?

Groetjes Anja

Anja

Ik kan er uren naar kijken :D :D

Yelo de acrobaat

Yeuntje

Yiba

Yubel en Yella

Yuultje onder de staart van Yingo.

Yella omringd door de andere valkjes.

Sharon

Hoi Anja,
ik heb hier maar 1 woord voor:
GENOT
Ik geniet gewoon elke keer weer van je fantastische douchefoto's. Ik smelt er gewoon helemaal bij weg. Je ziet ze ook echt allemaal stuk voor stuk genieten. Je bent echt wel gezegend met je Y-team. Echt fantastisch. Ik heb er met volle teugen van genoten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1