13 mei 2024, 03:47:30

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhhh,wat lees ik nou over Yeni ?
Heeft ze last van een bloedpen?  :-\
Misschien voor de nacht maar een xtra lampje laten branden?
Hopelijk is ze morgen een stuk opgeknapt.
En jij al zoveel gedaan vandaag,waar haal je die energie vandaan ?
Je hebt toch een hele week vakantie?
Moet je wel een beetje vakantie gaan houden hoor.  ;)
Morgen dus een echte rustdag nemen.  :D
En ook ik vond het leuk om jullie eens in het eggie te zien !!  ;D
En het gebeurd zeker wel nog een keertje.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi allemaal,

Yeni zit met Yunah apart in een kooi. Dit op advies van Gerda. Ze zitten nu heel erg dicht bij elkaar en ze hebben elkaar ook zitten kroelen.

@ Yvon,

Nu heb ik vakantie. De klusjes zijn bijna gedaan dus........ Morgen doe ik niet  veel dat beloof ik.

Ga zo een paar douchefoto's plaatsen.

Groetjes Anja

Anja























































De rest plaats ik morgen.

Groetjes Anja

danielle

Hoi Anja,
Wat naar van Yeni. Ik hoop dat het ze snel weer opknapt. Wat zal je geschrokken zijn. Wel goed dat je ze even apart hebt gezet.
Hoop dat het niet meer gaat bloeden. Heel veel sterkte ermee, he!

En wat een mooie foto's, je kan het ook niet laten om ze er toch nog vandaag op te zetten he  ;) . Maar ik heb er van genoten, echt geweldig hoe ze er elke keer weer van genieten.

Ik vond het gister trouwens erg gezellig. Echt leuk om je gezien te hebben.

groetjes Danielle

♥Debby♥

Moooooooooooiiii Anja!!

wat lief dat je er toch al een paar geplaatst heb..

en dat witte valkje is de gene met bloed geloof ik he??  ik ken ze bij jou nog niet allemaal van naam hoor.. hihi.. 't is ook wel héél veel onthouden..  ;)



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Wat heb je alweer een hoop werk verzet. Maar je moet echt ff aan jezelf denken hoor!! Al komen er een paar weken geen foto's We hebben jou liever in goede gezondheid dan douchefoto's.
Hoop dat Yeni snel opknapt. Ze heeft al zo vaak pech gehad het arme schatje. Yunah zal wel extra lief voor haar zijn.

De douchefoto's zijn ook weer mooi. Maar het bovenstaande meen ik echt met heel mijn hart.

Groetjes,
Jeanine.

Dierenfreackske

Hallo Anja ....wat sneu van Yeni ! Ik hoop dat het vlug beter is en stopt met bloeden he !! Goed daar je ze apart heb gezet nu ! Hele mooie douchefoto's waren dat !! Wat is het toch heerlijk telkens om de foto's van jouw valkjes te zien .....
vooral de douchefoto's he !! Grtjs Ann !!



Romy

Hoi Anja

Ik wil je zeker niet ongerust maken, maar wil dit ook niet voor mezelf houden : zou het niet kunnen dat Yeni wat meer aan de hand heeft? Aangezien je schreef dat hij de hele tijd van zijn stokje viel? Dat deed me een beetje denken aan evenwichtsstoornissen??? Het kan natuurlijk ook dat hij veel bloed verloren heeft en daardoor duizelig is, dat zal jij wel beter kunnen inschatten.
Maar ik wou je dit even laten weten, want ik zou niet graag hebben dat ik dan achteraf moet zeggen "had ik dat maar gezegd".
Uiteraard hoop ik dat er niks is natuurlijk!

Fijn om te horen dat al je klusjes nu gedaan zijn en dat je vanaf nu kan genieten van je vakantie!

Groetjes
Romy

*Petra*

Hoe gaat het deze morgen met Yeni ??


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hé getsie balen joh.  :-\ :'(

Ik heb het hier met Rocky gehad, een lutino popje. Zij heeft al 5 x zich flink verwond aan haar vleugel met schrikken, aan de voorkant van de vleugel heeft ze nog steeds een flinke wond en al haar slagpennen is ze aan de rechterkant kwijt. Nu al 5 x dus de veertjes worden steeds zwakker.

Elke keer als ik denk het gaat weer volgroeien schrikt ze weer ergens van.  :-\

Hopelijk is Yeni snel opgeknapt.

Geef Yeni maar een knufje van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Danielle,

Yeni bloedt niet meer gelukkig.
Straks nog meer douchefoto's. Ik vond het ook kei leuk om jou te ontmoeten.

Hoi Debby,

Yeni is een lutino. De 7de foto daar staat ze alleen op. Als je goed op de foto's kijkt zie je zelf nog wat bloed op de vloer liggen. De witte is Yobi.

Hoi Jeanine,

Dank je wel. Vandaag doe ik ook niet heel veel hoor. Straks ga ik gezellig buurten.

Hoi Ann,

Dank je wel hoor.

Hoi Romy,

Je mag dat altijd zeggen hoor en ik wordt er echt niet ongerust door. Ik heb dat nl zelf gister ook al tegen Ton gezegd. We hebben ze ook apart gezet. Als ze in het kleine kooitje valt dan valt ze minder diep dan in de grote kooi.

Hoi Petra,

Doe zo even verslag.

Hoi Caroline,

Knufje is via Ton aangekomen en je krijgt er 1 van haar terug. Ik mag haar niet knuffelen. Ze is een echt Ton valkje.
Ik hoop ook dat het nu de laatste keer is geweest.

___________________________________________________

Ik ben vannacht zelfs gaan kijken of ze nog op stok zat. Ze is de nacht gelukkig goed doorgekomen. Ze bloedt nu ook niet meer.
Heb ze nu uit de kooi gehaald en ze zit nu op een touw heerlijk te plukken. Wel aan haar slechte vleugel en ik hoop dat ze de wond nu niet open pikt want anders doe ik haar gewoon het kapje weer om.
Ik mocht haar niet uit de kooi halen en Ton doet zijn hand in de kooi en ze stapt meteen op. Dat gaat altijd zo. Ze heeft het nog altijd onthouden dat ik haar in het begin medicatie heb moeten geven wat ze absoluut niet leuk vond.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Anja,

Fijn dat Yeni goed de nacht door is gekomen. Ik zou haar voor de nacht nog lekker even een paar keer apart zetten samen met Yuna.

Voor de anderen,
Gisteren had ik inderdaad in een IM dit aangegeven:

En nu voor Yeni, de arme meid!! Vanaf het begin had je altijd al problemen met yeni toch. Bloedend buikje, verkouden etc.

Kun je haar niet apart zetten? Misschien is ze vannacht toch ergens tegenaan gevlogen in de kooi. Het is een Lutino en die zijn nachtblind, dus hebben veel sneller last van nachtschrik, ook al is er een klein lampje aan.

Lekker warm en apart zetten. Zorgen dat ze zich niet weer kan bezeren. Anders zet je haar apart met Yuna, of trekt ze daar niet meer mee op?


Daar refereerde Anja al aan.

En Anja, doe je zelf lekker rustig. Ik heb nu al met eigen ogen gezien dat het niet in je karakter zit, maar het komt veel ten goede als je het wel doet: namelijk je energie, conditie en concentratie. Gun jezelf lekker de tijd voor alles!

Niet betuttelend bedoeld, maar ik weet waar ik over praat. Je bent heel sociaal en kunt moeilijk nee zeggen, dus nu is het tijd om sociaal te zijn tegen jezelf  ;)

Liefs, Gerda  :-*


Monky

Hi Anja,

Jij hebt ook weer het nodige meegemaakt... fijn dat ik je even aan het lachen kon krijgen  ;)

Ik hoop dat je nu ook weer een beetje rust krijgt en dat je valkjes je geen zorgen meer geven en keurig herstellen.

Citaat van: Gerda op 23 oktober 2007, 10:58:33

En Anja, doe je zelf lekker rustig. Ik heb nu al met eigen ogen gezien dat het niet in je karakter zit, maar het komt veel ten goede als je het wel doet: namelijk je energie, conditie en concentratie. Gun jezelf lekker de tijd voor alles!

Niet betuttelend bedoeld, maar ik weet waar ik over praat. Je bent heel sociaal en kunt moeilijk nee zeggen, dus nu is het tijd om sociaal te zijn tegen jezelf  ;)



Ik kan het niet meer eens zijn met Gerda  :)

Knufje & groetjes,
Monky

Anja

Hoi Gerda en Monique,

Klopt helemaal hoor. Ik vergeet mezelf wel eens bij het helpen van anderen. Dat is de aard van het beestje ;D ;D ;D ;D
Ik beloof dat ik wat socialer zal zijn tegen mezelf. En Gerda ik weet dat het niet betuttelend bedoeld is.

Groetjes Anja

Anja