7 juni 2024, 02:54:05

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Yvette

Gelukkig is Yeni de nacht goed doorgekomen en heb jij een nachtlampje voor ze?
Oh ja en je douchefoto's zijn wederom heel erg leuk en ik heb heel erg veel genoten van al dat leuks

Anja

Hoi Yvette,

Ik heb idd een nachtlampje voor ze. Maar ondanks het lampje kunnen ze toch schrikken.
Fijn dat je van het 2de deel van de foto's hebt genoten.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig is Yeni de nacht goed door gekomen.
En de douche en droogmaak foto's waren weer heel leuk om naar te kijken.  ;D


die roodachtige druppels,waren dat druppels van het opgedroogd bloed dat eraf droop ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hey Anja ...wat leuke foto's weer zeg !!
Wat zalig moet dat zijn dat je ze zomaar in de handdoeken kunt wikkelen en zacht met je hand... .



Mara

Hoi Anja

Ow wat ben ik geschrokken van het verhaal van Yeni. Gelukkig is ze de nacht goed doorgekomen. Ik zou dan ook in de nacht opstaan om te kijken of ze nog wel op de stok zit hoor.

Je hebt prachtige douchefoto's geplaatst, complimenten aan Ton die altijd zulke mooie foto's maakt. De herinneringen komen weer boven met allemaal die waterdruppels op de foto's.

En ik wil me ook graag nog aansluiten bij Gerda en Monique. Geniet van je vakantie.

Ik hoop dat het nu weer beter gaat met Yeni.

Liefs

Mara

Dierenfreackske

Hey Anja ....hoe is het met Yeni nu ?? Gelukkig is het gestopt met bloeden he ! Hopelijk is ie snel terug hersteld he !!!
Grtjs Ann



Anja

Hoi Yvon,

Het waren idd opgedroogde druppels anders had ik ze niet laten douchen.

Hoi Ann,

Dank je wel. Het is zo lief als ik ze in een handdoek wikkel. Doe het niet meer zo heel vaak hoor.

Hoi Mara,

Dank je wel ook namens Ton. En we zijn idd erg geschrokken.

Hoi Ann,

Ze heeft vandaag niet meer gebloed. Ze is wel gewoon uit de kooi geweest maar als ze in de kooi moet dan zet ik haar samen met Yunah apart. Dat doen ze goed hoor.
Ik hou dat een paar dagen zo aan en dan mag ze weer in de grote kooi.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Fijn dat het weer wat beter gaat met Yeni!
Ik heb van de douchefoto's genoten ;D
Leuk om ze nu eens op de vloer te zien van de douche ipv op de kooi. Het is nu net of ze zelf de badkamer in zijn gewandeld om een douche te nemen ;D
Doe rustig aan en geniet lekker van je vakantie!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Anja doe je wel rustig aan in je vakantie en geniet ze en rust maar heel erg goed uit

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan hoor. Hoe is het met Lisa haar oog?

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Gaat het weer wat beter met Yeni?
groetjes,
Jeanine

Silke *

Hoi Anja,

Ben echt blij dat het weer goed gaat met Yeni!  ;)
Ben toch ff geschroken hoor..

Die douchefoto's zijn wééér te gek  ;D
Douch je je valkjes elke week?

En wat valkjes toch allemaal doen om toch een druppeltje te raken...  ;D :D Hha  :)

Groetjs
Silke x  :-*


Anja

Hoi Anke,

Ik had geen zin om de kooi van de zolder te halen en ik dacht ik sproei ze met de plantenspuit met een drupje aloë vera. Daarna nog even onder de sproeier.

Hoi Yvette,

Dat zal ik zeker doen. Heb ook al 2 dagen geslapen tot 's morgens 10.00 uur.

Hoi Mara,

Ze heeft er toch nog wel last van. We kijken het nog even aan want het wordt toch wel minder.

Hoi Jeanine,

Ja hoor het gaat beter met Yeni. Nu zitten ze weer samen apart in de kooi en morgen midaag wil ik proberen om ze in de grote kooi te doen.

Hoi Silke,

Mijn valkjes gaan elke week douchen. Normaal gesproken op zondagmiddag.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ....blij dat het goed gaat met Yeni hoor !!!
Houden zo he !! Grtjs Ann



Romy

Hoi Anja

Gisteren kon ik niet op internet, er was een probleem met de server. Maar nu gelukkig weer wel :)

Ik heb heel erg genoten van je douchefoto's, zo lief!
En gelukkig gaat het ondertussen al wat beter met Yeni. Ik ben blij dat je ook daaraan gedacht hebt.

Wat leuk zeg, uitslapen tot 10u! Daar kan een mens van opknappen he! Deze morgen heb ik tot 9u geslapen en dan nog even blijven liggen  :D Ik heb vandaag namelijk geen les  ;D

Ik hoop dat je nog veel kan genieten van je vakantie!

Groetjes
Romy