21 augustus 2025, 03:14:36

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Hoi,

Het ziet erna uit dat jullie een super gezellige dag hebben gehad.
Aan het eten kan het in ieder geval niet gelegen hebben het ziet er heel yammie eruit ;D

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

danielle

Hoi Anja,
Ik heb het meeste van je dagboekje weer bijgelezen. Het gaat zo te lezen erg goed. Wat een geweldige foto's allemaal. Ze hebben het zo naar hun zin met z'n allen, je ziet ze gewoon genieten.

Ik dacht trouwens dat valkjes altijd bij dezelfde partner bleven  ??? , ik zei altijd al was ik maar een valkje, maar die kunnen dus ook vreemd gaan?

Heel veel groeten en knuffels aan je 12 valkjes.

Danielle

Sally

hallo Anja,

Ben hier even niet geweest en ik val weer met mijn poep in de boter!.
Wat een leuke foto's heb je weer geplaatst. En zo veel!. Ze zijn werkelijk prachtig!.
Wat leuk dat yingo een eigen foto sessie heeft gekregen. Hij is echt een Bink :D. Leuk dat hij trouwens zo goed in de groep opgenomen wordt. Het zijn echt alle 12 zo een lieverds!

Hoe doe jij dat toch al die valkjes zo mooi afdrogen in de handdoek. Hier zou ik dat echt niet moeten doen ze.
En ik heb Kenji nog steeds niet gewogen sinds hij hier woont. Kuifje heb ik ook al een hele tijd niet meer gewogen. Ik zou nog wel eens willen weten hoeveel ze wegen. Maar dan moeten ze de kooi uit eh... En ik krijg ze nooit van zn leven op de weegschaal.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Groetjes
Sally

Anja

Hoi Dorothé,

Het zag er gezellig uit maar dat was het ook. Lisa was idd niet mee. Ze gaat de volgende keer mee. Maar goed ook dat ze thuis was want Pukkie huilde als een wolf omdat Doggy weg was.

Hoi Ann,

Dan ben je net te laat geweest als er niets meer uit kwam ;D ;D ;D
Het was heerlijk.

Hoi Karin,

Ik zit nog na te genieten. Het was gewoon helemaal goed.

Hoi Peggy,

Dat heb je goed gelezen. En heb je de foto's al bekeken?

Hoi Jeanine,

Het was ook yammie.

Hoi Danielle,

Nee hoor ze blijven niet bij 1 partner. Tenminste hier niet. Kan misschien veranderen als ze ooit een nestje mogen dat weet ik niet.
Jij krijgt 12 dikke  :-* :-* :-* van de Y-tjes en ze hopen dat het helemaal goed gaat komen voor Tommie.

Hoi Sally,

Ik vind het zo leuk gezegd........val ik met mijn poep in de boter. Geweldig gewoon.

Dat zijn ze van het begin aan gewend. Als een valkje te nat is geworden dan droog ik ze altijd even af.

Wegen doen ze hier goed. Ze stappen gewoon op het bakje. Als ik jou was zou ik een bakje met wat lekkers op de weegschaal zetten en ze dan proberen te wegen. Vergeet niet als je weegschaal geen Tarastand heeft om het gewicht van het bakje van het gewicht vam je valkje af te halen.

Succes ermee.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,

Leuk dat je mijn zinnetje zo leuk vond :D.

Ik ga het zeker eens proberen vandaag of morgen.
en dan zal ik het gewicht in mijn boekje meedelen.
Onze keuken-weegschaal is wel heel oud hoor
Bedankt voor het tipje dat je mij hebt gegeven. Ik ga het zeker proberen met een bakje lekkers.

Groetjes
Sally

dierenkenner123

hey anja
je hebt echt mooie vlakjes er tussen zitten ;)
gr marrieke

dit zijn my valkjes snowy en kuifje

Wilma1

Is Doggy weer bijgekomen, van alle indrukken ???  ;D En leuk te lezen, dat Lisa ook eens mee wil komen....  :D

Hoe was het gisteren ochtend gegaan ??? ???

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Dag Anja ....alles goed met de 12 valkjes ?   
Tot later in je dagboek !! Grtjs

Anja

Hoi Sally,

Ben benieuwd of het gelukt is.

Hoi Marrieke,

Dank je wel hoor

Hoi Wilma,

Ja Doggy is helemaal bijgekomen.
:-[ :-[ :-[ :-[ Sorry helemaal vergeten dat ik je op de hoogte zou houden.
Was helemaal goed. Geen bloedonderzoek meer en ik hoef pas in januari terug te komen. Als ik eerder klachten heb dan natuurlijk bellen.

Hoi Ann,

Met de 12 Y-tjes gaat alles prima. Ze zitten lekker te smikkelen van het onkruidzaad.

Groetjes Anja

Sally

Hallo anja,

Bij Kuifje heb ik het al geprobeert omdat ik dacht dat dat het makkelijkste zou zijn. Maar het is gewoon grandioos mislukt! ze wou echt niet op de weegschaal. ook al leg ik daar wat lekkers op.
Hoe ga ik dit toch voor elkaar krijgen... Pff...

Kaatje

Hey Anja,

Lekker dat ze zo lopen te smikkelen van het onkruidzaad ! Hier zijn ze er ook helemaal dol op en meestal strooi ik wat in de speelplek en dan is het de hele dag lekker scharrelen  :D

Groetjes Karin

Wilma1

Geeft niet hoor, IK kan ook vragen  ::) ;) máááár wat fijn zeg  :D dat is een goed teken  ;) In Januari gewone controle of TIAservice, die krijg je toch nog wel ???
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Anja

FIjn dat de uitslagen goed waren.

En, al helemaal klaar voor zondag?

mara

*~Jeanine~*

Hoi anja,

Gelukkig nog wel wat nieuws vandaag.

groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou

Anja

Hoi Sally,

Heb je wel een bakje op de weegschaal gezet waar ze op kan gaan zitten?
Zo doe ik het. Mss er andere nog tips voor je hebben.

Hoi Karin,

Hier doe ik het in de kakbakken en hang ik het in de kooi. Smullen maar.

Hoi Wilma,

Gewone controle. Er is overlegd met de Hematoloog en ik hoef geen bloed meer af te geven.

Hoi Mara,

Ja we hebben er allemaal zin in hoor.

Hoi Jeanine,

Een beetje nieuws dan. Heb nog wel wat. Yingo komt zo gauw ik aan de laptop zit naar me toe gevlogen en gaat dan op de laptop zitten. Dan leg ik hem op mijn borst en dan valt hij heerlijk in slaap. Zo lief.

Groetjes Anja