21 augustus 2025, 08:06:32

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Anja,
nou zeg, wat worden wij verwend met maar liefst 4 fotosessies!! Wowie!!
Echt een goed begin van mijn weekend!
Ze zijn zoals altijd echt weer super. Heb er weer met volle teugen van genoten.
Wat heb jij toch prachtige valkjes...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Romy

Hoi Anja

Waauw zeg zoveel foto's! Echt heel mooi om je valkjes te zien hoor!

Groetjes
Romy

Mara

HoI Anja

Wow, wat een hoop mooie foto's zeg!! Lekker hoor, samen films kijken. Ik ga morgen even naar de videotheek, ook wat films halen. Ben zelf niet zo'n liefhebber van horror, hou meer van fantasy, historische films en dergelijke en humor.

Fijn weekeinde alvast!

mara

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Mijn dochtertje stuurd je 1000 :-* voor alle foto's van Yella. Ik heb ze maar opgeslagen op de computer hoef ik nit iedere keer weer terug te bladeren ;D
Nogmaals heel erg bedankt.
Ik heb overigens ook van alle andere foto's genoten.

Groetjes Jeanine,
en kroeltjes van Zazou.

Bello

Anja

Meid wat een mooie foto's weer zeg.

En het valt me telkens op dat ze zo rustig en relaxed zijn, echt een hele hechte groep hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Yvette

Hoi Anja

Ik heb van jouw foto's heel erg veel genoten en ze zijn zo ontzettend schattig

Anja

Hoi Sharon,

Dank je wel. Leuk hè om zo je weekend te beginnen.

Hoi Romy,

Dank je wel. Nu kan je nog meer ontspannen ;D ;D ;D

Hoi Mara,

Dank je wel en jij ook een fijn weekend.

Hoi Jeanine,

Ik wordt er helemaal verlegen van. Lief hoo dat ik zoveel  :-* :-* :-* krijg. Heel graag gedaan.

Hoi Dorothé,

Dank je wel. Idd een hechte groep.

Hoi Yvette,

Dank je wel.

Groetjes Anja

Anja

Hier komen alle 12 de Y-tjes op een rijtje.

Yuultje

Yelo

Yeni

Yingo

Yahoo

Yubel

Yunah

Yobi

Yella

Yiba

Yeuntje

Yara

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Jemig ... ik dacht ineens waarom krijg ik toch niets meer te zien van een notificatie ofzo ... Ik schaam me dus echt heel diep en zie jouw verhaal over het ziekenhuis hier ook staan  :-[

Gelukkig heb ik wel in het valkje gereageerd anders had ik me helemaal lullig gevoeld  ::)

Ik val wel gelijk met mijn neus in de boter zeg ... ja wat kan ik nog zeggen hierover ... Ik ben stil en heb enorm genoten, wat een gezelligheid bij jou thuis en wat warm met alle Y-tjes zo om jullie heen  ;D

Wat zullen Lisa en Ton hier ook van genieten en wat heerlijk zoveel dozen met al dat lekkers erin ... ik ben dus niet de enige "gekke" waar haast alles mag  ;D ;D

Prachtige gewichten hoor en ook heel leuk om te lezen welke mutatie bij welke naam hoort ... ( eerlijk gezegd weet ik nu eigenlijk net pas wat chinamon is maar dan nog niet zoals jullie hoor )  ;D ;D

Ik heb werkelijk genoten van alle foto's ... Het zijn stuk voor stuk scheetjes om te zien ... de mannen zingen vast bij jou ... Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veels te groot ... mijn hart is veels te groot ... Stelletje bofkonten die mannenvalkjes van jullie  ;D ;D

Heel veel succes en sterkte een maandag bij de neuroloog !

:-* :-* Karin

*Petra*

Nou Anja, super hoor, zoveel foto's !!
En echt een geweldig stel valkjes, het is echt een groep, waarvan je denkt, dat ze al járen samen zijn.
Zo ziet het eruit, heel gezellig !!

Groetjes Petra   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

Ik vind het ook heel erg leuk de weegfoto's
En krijgen we ook iedere keer weegfoto's te zien  ;D ;D ;D naast je douchefoto's

♥Debby♥

oooooo Anja.... dit was genieten met een hele grote G

wat een mooie valkjes en wat leuk zo met z'n allen bij elkaar!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Woowwwwww  :o :o ,nou jullie hebben het weer goed geflikt zo al die foto's !!  ;D
Was weer heel leuk om naar te kijken.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Karin,

Dat hoeft niet hoor.Jij kan er niets aan doen dat je geen notificaties meer kreeg.

Het is echt genieten met 12 valkjes. Er wordt idd heel wat afgefloten maar dat is lekker gezellig hoor. Net een harem hier ;D ;D ;D

Tja............hier kan ook bijna alles. :P :P :P

Zal wel lukken hoor maandag.

Hoi Petra,

Dank je wel. Ze doen het ook heel goed samen moet ik zeggen.

Hoi Yvette,

Wat dacht ik probeer het nog een keer. Dan kan ik elke dag wel een reportage maken ;D ;D ;D ;D

Hoi Debby,

Dank je wel.

Hoi Yvon,

Dank je wel.

Vandaag gaan we de Y-tjes douchen omdat we morgen de hele dag weg zijn en dus ook niet online :'( :'( :'(
We gaan gezellig naar Wilma en aangezien we dan 2 1/2 uur in de trein moeten zitten...............zien we dus geen mogelijkheid om ze zondag nog te badderen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hihi...leuke foto's zo allemaal elk om beurt op de weegschaal ...en blijven ze er dan op zitten zo lang ??
Grtjs Ann !!