17 mei 2024, 00:23:33

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Anke,

Ze slaapt nog dus ik weet niet wanner er een foto gemaakt wordt.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja,
Hamsters slapen overdag ;D
Dat wordt dus nachtwerk voor jullie huisfotograaf ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

22 september 2007, 18:26:20 #3677 Last Edit: 23 september 2007, 00:35:48 by Anja
Hij werkt in ploegen dus dat is geen probleem ;D ;D ;D ;D

Mara

Hoi Anja

Het kan gebeuren hoor......maak jezelf maar geen verwijten, het gaat helemaal goed komen met Yuultje.

Wat fijn dat ze de noodles lekker vinden, ik breng je de 21ste nog wel een zakje mee.  ;D

Wat leuk zeg, dat Lisa een hamstertje gekocht heeft, en wat een leuke naam zeg. Ligt Pukkie nog voor de kooi?  ;D

mara

Anja

Hoi Mara,

De noodles zijn echt helemaal op. Er ligt geen kruimeltje meer in de bakken.
Het ruikt ook heel erg......zou het bijna zelf opeten ;D ;D ;D ;D ;D

Pukkie ligt nu niet meer voor de kooi.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik zal het op het lijstje zetten.  ;D Haha, die Pukkie toch.  ;)

Mara

Sharon

Hoi Anja,
sorry dat ik je boekje hiervoor gebruik, maar ik maak me echt ontzettend veel zorgen over Levi, en bij jou komen veel mensen lezen, dus...
Ik denk echt dat er iets mis is.
In mijn boekje kun je het verhaal lezen en de link vinden.

Bedankt

Een verdrietige Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Mara,

;D ;D ;D ;D

Hoi Sharon,

ik heb al geantwoord en ik hoop dat het snel beter gaat met Levi.
Geeft niets hoor dat je mijn boekje gebruikt.

Groetjes Anja

Yvette

Hoi Anja

Wat ontzettend dat Yuultje beetje begint te eten en ook van de noodles begint te snoepen
Je hoeft echt niet je schuldig te voelen - je hebt zoveel dingen aan je hoofd gehad de afgelopen tijd en je kon het niet voorzien van te voren dat Yuultje sterk ging afvallen

Hoi Sharon

Heel veel sterkte met Levi

Voor jullie allebei




*Petra*

Hoi lieve Anja,

Maak jezelf niet zo druk erom!
Je hebt het gevonden, en er is niets aan de hand!
Ben blij dat het zo lekker goed gaat komen!!
Je doet meer als je best, wat willen de valkjes nog meer van een valkenmoeder?? En jij bent er één uit duizenden  :-*.

Groetjes Petra  :D   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

Citaat van: Peetie op 22 september 2007, 21:55:57
Hoi lieve Anja,

Je doet meer als je best, wat willen de valkjes nog meer van een valkenmoeder?? En jij bent er één uit duizenden  :-*.

Groetjes Petra  :D   


Je slaat precies de juiste spijker op zijn kop

Anja

Hoi Yvette,

Dank je wel voor je mooie bloemen.

Hoi Petra,

dank je wel ik ga er gewoon van blozen.

Ook jullie zijn allemaal kanjers hoor.


Hier even snel wat foto's van Ziggy.









Groetjes Anja

Gerda

23 september 2007, 01:31:21 #3687 Last Edit: 23 september 2007, 01:34:06 by Gerda
Hoi Anja,

Wat een schatje is Ziggy!! Wel raar dat de Y aan de achterkant zit  ;D ;D Ik dacht trouwens dat ik eerst de naam Zippy had gelezen???

En wat Yuultje betreft, ik ben blij dat het goed gaat.
Ik kan me voorstellen dat je jezelf het kwalijk neemt er niet aan gedacht te hebben om genoeg eten op de grond te zetten, dat zou ik ook hebben. Maar in ieder geval heb je goed gehandeld en gezorgd dat ze het heeft gered en een volgende keer gebeurt het je niet weer en ben je ook in staat om anderen er meteen op te wijzen als zij met een soortgelijke vragen/probleem komen.

Ik kon wel zeggen: neem het jezelf niet kwalijk, maar dat doe je toch wel.
Wat ik wel kan en wil zeggen is: Anja, je bent heel zorgvuldig en ondanks alle tegenslagen die je de afgelopen periode hebt meegemaakt, ben je nog steeds in staat goed voor anderen te zijn, inclussief je valkjes. Je staat altijd klaar voor een ander met een vriendelijk woord of een reactie in een dagboekje.
Wat ik bovenal waardeer is je eerlijkheid. Je had het net zo goed niet hoeven te melden hier!

Nu is het tijd om te gaan slapen (waarschijnlijk lig jij al op 1 oor), maar in ieder geval weltrusten!

Liefs, Gerda

Yvette

Hoi Anja

Ik vind Ziggy een lief klein schattige hamstertje

Dierenfreackske

Hoi Anja ....schattig hamstertje he !!! Mooie foto's ook !
Hoe is het nu met Yuultje ? Wat erg dat ik dat nu pas zag he !!! Het komt wel goed he aangezien ze nu haar papvoeding krijg en toch ook wel goed eet he !!Goed dat je het allemaal  zo goed in de gaten houd he !! Grtjs Ann