29 april 2024, 00:21:26

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi Anja!

Fijn dat het zo goed gaat tussen de valkjes.
Maar wat lees ik? heeft t nieuwe bazinnetje van Yona en Yeva al een valkje met een Y?? Dat is gaaf zeg! De Y-tjes de 2e..;D ;D

Groetjes!!!!

Dafrinja
Gizmo en Lizzy

caro

Hoi Anja,

Ik had heel wat te lezen in jouw dagboekje, zo'n 10 bladzijdes.

Ik vind het heel fijn dat de 2 valkjes en goed thuis hebben gevonden. Dat is toch heel belangrijk dat ze goed terecht komen.

Wat fijn dat je een valkje heb gekregen, en wat een schatje.

Leuke foto's van het NOP.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Kaatje

Hoi hoi,

Hier slaapt Paco pas wanneer ik naar bed ga ... en 's morgens slaapt hij altijd nog ! Hij is eigenlijk heel de dag wel wakker ... maar af en toe doet hij ook een dutje op mijn schouder  :D

Nu het inderdaad wat vroeger donker wordt merk ik wel dat hij eerder naar me toekomt en minder lang voor het raam speelt.

En Vicky, ja ze is natuurlijk nog zo klein en slaapt wel veel meer dan Paco gedaan heeft toen hij zo klein was ... Maar dat geeft nu niet zo, Paco heeft nu lekker alle aandacht voor zich alleen en zit weer lekker mee te lezen, de dondersteen  ;)

Oja en Paco kan inmiddels ook al meer dan alleen maar fladderen  :D

Kortom alle valkjes merken toch verschil denk ik ... Ik mis het zonnetje ook behoorlijk, we hebben maar een pet zomer gehad en hopelijk krijgen we nog een mooi najaar  ::)

Groetjes Karin

danielle

Ik schreef net al in Diaantje's dagboek, dat ik het eigenlijk altijd leuk vind om door mijn vogels wakker te worden. Nu ze elke keer nog slapen, word het opstaan nog moeilijker  :o .
Maar ik moet daarbij wel zeggen dat ze altijd pas echt druk worden (hard fluiten) als ze merken als ik ook wakker ben, anders kwekken ze maar een beetje. En als ik echt zin heb om lang uit te slapen dan doe ik ook de rolluiken naar beneden en dan maken ze zelfs nog geen geluid als het 11 uur is. (maar ja dat moet ik maar niet te vaak doen, want dan hebben ze geen gezond ritme  :-\ )

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Dafrinja,

Ja is het toeval of wat...... geen wonder dat ze het zo goed naar hun zin hebben ;D ;D ;D

Hoi Caro,

Kan het zelf amper bijhouden hier.
Ik ben ook erg blij dat de zusjes het goed hebben.
Ook met het gebaar vam Yuultje zijn we erg blij.

Hoi Karin,

Zit Paco nog steeds mee te lezen. Die hoort allang op stok te zitten. ;D ;D ;D
En hier wordt het zonnetje ook gemist hoor.

Hoi Danielle,

Hier slapen ze in het weekend uit. Door de week zijn ze hier vroeg op.

Groetjes Anja

danielle

Citaat van: Anja op 19 september 2007, 22:07:26


Hoi Danielle,

Hier slapen ze in het weekend uit. Door de week zijn ze hier vroeg op.

Groetjes Anja[/b]



Hoe weten ze nou weer dat het weekend is bij jou  ::) .
Ik begin steeds meer bewondering te krijgen voor die slimme valkjes van jou!
Of denk je alleen maar dat ze uitslapen, omdat je oordopjes in hebt  :P .

Kaatje

Hoi Anja,

Paco is inderdaad een echte nachtbraker, maar ja .... ik moet tussen de middag meestal genoodzaakt liggen en meestal doe ik dat op bed ... Paco gaat dan de kooi in en ik denk dan dat hij wel zijn slaap inhaalt ... Hij wil gewoon de hele dag bij me zitten of spelen in zijn speelplaats  :D

Soms word je er ook wel moe van hoor maar dan wel voldaan moe  ;D

Het is zo'n lekker stuk, Vicky slaapt wel al lekker, ik heb haar net lekker zien eten ... owhh wat ben ik blij  ;D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Danielle,

Nee hoor ik heb ook nog een man naast me liggen hoor. En ondanks de doppen hoor ik nog heel veel. Zolang wij niet beneden komen maken de pietjes geen geluid.

Hoi Karin,

Goed zeg dat ze al heeft gegeten.

Dan haalt Paco zeker weten zijn slaap in.

Groetjes Anja

Romy

Nou nou, ik zal hier ook maar even Flupke's slaappatroon neerpennen  ;D

Flupke slaapt in een ruimte waar het volledig donker is. Dus ze is stil tot we de rolluiken omhoog doen  ;D
Ook in Leuven op mijn studio kan ik m'n kamer helemaal verduisteren. Dus geen last van Flupke die lawaai zou maken  :)

Trouwens, Anja, ik slaap ook altijd met oordopjes :)

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hier staan ze ook voor het raam met hun kooi en heb geen rolluiken ...wel gordijnen en overgordijnen , dus als het klaar wordt hoor ik ze wel ....ze zijn ook een goede wekker he ....zo overslaap ik me niet he ! Grtjs



Yvette

Met Joepie kan je ook niet je verslapen anders krijst hij de hele tent bij mekaar
Dan wil meneertje eten hebben

Yvette

Citaat van: Anja op 19 september 2007, 20:40:06
Hoi Inge,

Hier ook hoor. wat hebben wij ze toch goed opgevoed hè ;) ;) ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Nou mijn andere valkjes die fladderen maar Yuul kan echt naar de andere kant van de kamer vliegen.

Hoi Yvette,

Ook een behoorlijk stuk of een klein stukje?

Groetjes Anja



Soms een aardig stukje vooral in het begin

Anja

Hoi hoi,

Wat leuk om de verschillende slaappatronen te zien zeg.

We hebben de hulp van Chantal ingeroepen (ik ben al op voorhand bezorgd) want Yuul blijft afvallen en we snappen niet waarom.
Toen ze hier kwam woog ze 93 gram('s avonds gewogen) en gisterochtend woog ze 83 gram. Nu mag ze echt niet meer af gaan vallen.
Het zal de combinatie zijn van vreemde kooi en eten zoeken en dat ze hier meer uit de kooi is.
We zijn benieuwd wat ze vandaag weegt.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Anja,

Oooh wat vervelend dat je je zorgen moet maken om Yuultje  :(.
Het is natuurlijk ook een hele verandering voor zo'n valkje,
misschien moet ze gewoon even wennen, aan alles, maar dan nog...
Goed dat je ze in de gaten houdt, en regelmatig weegt.

Succes met Yuul,

Petra. 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Yvette

Hoi Anja

Heel veel succes met Yuultje