28 april 2024, 23:51:20

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Inge88

Hi Anja,

Eindelijk weer eens je boekje gelezen. Wat komt er veel bij in korte tijd zeg!
Echt heel lief van Chantal dat ze je Yuultje gegeven heeft. Leuke naam ook! Tis een schatje hoor! Raakt ze al gewend aan de anderen?
Fijn dat Yona & Yeva het getroffen hebben met hun nieuwe baasje. En zou leuk zijn als ze ook te volgen zijn in een boekje. Ik heb begrepen dat de nieuwe eigenares al een valkje had en deze dus samen zet? Ben benieuwd hoe Yona & Yeva op dit valkje reageren.

Hier gaan Paddy & Indy ook al veel sneller de kooi weer in. Ook 's morgens voordat ik naar school of te werk ga, mogen ze er altijd nog even uit. Maar de laatste weken komen ze er dan niet uit. Ach, kan me er wel iets bij voorstellen. Het is donker, grauw en vies weer...  ::)

Anja

Hoi Mara,

Erg gezellig zo'n half brabbelende, fluitende Yubel.

Hoi Inge,

Er is zeker veel bijgekomen. Yuultje doet het goed hoor tussen de andere. Ze komt nog niet alleen uit de kooi maar dat is een kwestie van wennen hoor.
Yona en Yeva reageren goed hoor want 1 van de 2 zat al samen met Yellow (haar eigen valkje) op de schommel.

Hier komen idd ook later uit de kooi en gaan er weer vroeger in.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Net zoals bij ons ....ze gaan ook later de kooi uit en vroeger erin want het wordt steeds vroeger donker he !

Ze zaten al van 19.u terug in de kooi hier !!En ze slapen vroeger denk ik !



Anja

19 september 2007, 07:19:48 #3618 Last Edit: 19 september 2007, 18:34:52 by Anja
Hoi Ann,

Wintertijd zullen we maar zeggen. Ben benieuwd wat ze gaan doen als de klok een uur terug gaat.

Groetjes Anja

Anke

Dan worden de vogeltjes voor ons gevoel laat wakker ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hey,
mijn Levi slaapt nu al heel erg vroeg. Dat heeft hij eigenlijk altijd al gehad. Vanaf het moment dat ik hem heb is hij altijd al rond 21 uur gaan slapen. Misschien dat dat verandert als het weer lente wordt. Ik heb geen idee.
Deze ochtend stond ik om 7.30 op, en toen sliep hij nog. Maar toen ik een half uurtje later terug mijn kamer binnen kwam, was hij toch ook al wakker. Vanaf 8 uur deze ochtend heeft meneer al om mij liggen roepen  :P
Gelukkig maar dat mijn moeder met oordopjes in slaapt  ;D :P

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


maveef

Bij mij ligt het eraan hoe donker het in de kamer is. Schijnt de zon beginnen ze soms al om 6 uur!! (niet fijn ;))
En slapen doen ze als we het ligt uit doen of weg zijn, eigenlijk wanneer ze zin hebben haha.. Ik vind 8 uur mooie tijd hoor, bijna uitslapen :p

Mara

Hoi hoi

Bij mij beginnen ze 's morgens als de zon op komt en ze stoppen als het begint te schemeren, maar dat is buiten. Binnen gaan ze altijd rond 21.30 slapen en ze worden wakker als wij opstaan.....

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 19 september 2007, 18:22:30
Hoi hoi

Bij mij beginnen ze 's morgens als de zon op komt en ze stoppen als het begint te schemeren, maar dat is buiten. Binnen gaan ze altijd rond 21.30 slapen en ze worden wakker als wij opstaan.....

Mara


Hoi Mara,
Wat heerlijk dat je valkjes pas wakker worden als jij opstaat.
Hier worden ze wakker zodra het eerste ochtendlicht te zien is. Vroeg dus ;D

Hoi Anja,
Ik vroeg me af, is Yuultje ook gekortwiekt?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Wij hebben rolluiken, alleen niet voor de voordeur, maar ze slapen meestal gewoon door totdat de lamp aangaat, of we de rolluiken openmaken.  ;D

Mara

Anja

Hoi hoi,

Het is overal anders lees ik wel.
Wij hebben ook rolluiken en ze worden hier pas wakker als wij opstaan. In het weekend is dat ook wel eens laat maar we horen ze nooit.
Komt natuurlijk doordat ik ook met oordopjes slaap ;D ;D

Anke,

Yuultje is wel gekortwiekt maar ze kan gewoon vliegen. Klinkt raar maar het is echt zo.

Groetjes Anja

Inge88

Hier worden Paddy & Indy ook pas écht wakker, dus daarmee bedoel ik Paddy die gaat fluiten... als ik wakker wordt. Wat een discipline hè? Dus zondag zijn ze mooi tot zo ongeveer 11 uur stil. En dan heb ik hele lichte gordijnen... en op zondag een doek over de kooi die een klein gedeelte afschermt.

Anke

Hoi Anja,
Nee hoor het klinkt helemaal niet raar dat Yuultje toch kan vliegen.
Alex is ook gekortwiekt maar die kan toch echt nog wel een stukje vliegen. Hoewel vergeleken de anderen is het toch meer fladderen. Maar hij komt toch wel zo hoog als halverwege de kamervolieres.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Citaat van: Anja op 19 september 2007, 18:39:08


Anke,

Yuultje is wel gekortwiekt maar ze kan gewoon vliegen. Klinkt raar maar het is echt zo.

Groetjes Anja



Die van mij kan ook nog steeds beetje vliegen nadat hij gekortwiekt is

Anja

Hoi Inge,

Hier ook hoor. wat hebben wij ze toch goed opgevoed hè ;) ;) ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Nou mijn andere valkjes die fladderen maar Yuul kan echt naar de andere kant van de kamer vliegen.

Hoi Yvette,

Ook een behoorlijk stuk of een klein stukje?

Groetjes Anja