21 augustus 2025, 05:29:49

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Anja,
Wat een heerlijke douchefoto's. En wat sta jij er weer leuk op met al je valkjes die bij je zitten ;D
Fijn dat je eerste werkdag goed is verlopen!!
Is Yolie er al nu? En??? wat vinden Youpie en Yolie van elkaar??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

ja hè.

Hoi Anke,

Ze is er nog niet.Wachten duurt lang zeg. Wat ze dus van elkaar vinden weet ik niet.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi anja,
Ik loop heel wat achter met lezen maar ik las zojuist dat je een maatje krijgt voor youp! Wat leuk zeg.  Ook een gele kanarie of een andere kleur ?
Verder alles goed met je en met je valkjes ?
(  ik kan natuurlijk ook even teruglezen  ;D ).
Ik zal vanavond ook eens mijn dagboekje updaten  ;)
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
Erg he wachten......
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Anja,

Wat fijn om te lezen dat je vandaag een goede dag hebt gehad en het je iig niet tegen viel  :D

Goh zeg, ik was een weekendje vrij en zag alweer 6 nieuwe pagina's !!! Super, super en nog eens super ;D

Wat leuk dat Yolie vanavond al komt en wat een verrassing om te lezen dat je al zo snel een popje voor Youpie hebt kunnen vinden ... Yolie is echt een plaatje om te zien hoor ! Ook heb ik enorm genoten van de badfoto's weer .... heerlijk om te zien en kan er werkelijk uren naar kijken  :D

Ik denk dat Yolie ondertussen gearriveerd is ... heel veel plezier met het nieuwe Y-tje meid, ik ben heel blij voor je  ;D

Groetjes Karin

Wilma1

Badderfoto's ....ik zag ff niets, maar moest NÓG een pagina terug  ;D

Ach super weer en tekst hoeft niet hoor, ze spreken voor zich...Piet vroeg of je ze had ingespoten met glitters  ::) ;D ;D ;D .......

Zit Ylie bij haar vriendje inmiddels ??? Ik heb Romy OOK meteen bij Ricky gezet en Ricky pieperde wat, als ze in zijn bakje eten zat  ;D maar het gaat erg geod saampies, ze voeren elkaar nu!

Fijn dat je nieuwe werkplek goed bevalt, ach dát wist je eigenlijk al, dáárom wilde je het graag!
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yolie is nu in het Helmondse!!
Ja dat was een verrassing he, we vonden haar zo eenzaam zitten op de computerkamer, en ze zag Youp en het wasBingo net of ze wilde zeggen van hehe eindelijk ik ben THUIS.

We vonden het hartstikke leuk om te zien hoe het samen met Youp ging hoor, en inderdaad Yolie is nog een fijn jong popje.

Zorg maar goed hoor voor ze!!!
(maar daar zijn we niet bang voor).

Is maar ff een kort berichtje want het is al laat.

Groetejs Ivo en Dorothé

ps hadden we ook nog een das (jeweet wel zo'n levende) voor de auto maar hij liep netjes aan de kant van de weg)
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Gefeliciteerd met Yolie!
Ik ben erg benieuwd hoe de eerste nacht/dag is gegaan.

Groetjes Danielle

hennie

Hoi Anja,

Dus je eerste dag in je nieuwe baan was goed bevallen. Fijn voor je! Heb je nu een vaste aanstelling gekregen?

Wat lees ik nu??   Een nieuw valkje erbij. Leuk..en wat een leuke naam. Is dit nu valkje nummer 13 of ben ik de tel kwijt?

groetjes Anja, fijne dag,
Hennie

Kaatje

Hoi Anja,

Alles goed gegaan met Yolie vanacht !? Heeft Youpie het naar zijn zin met zijn nieuwe vriendinnetje  :D

Ben erg benieuwd, misschien heb je wel al foto's gemaakt  ;D Het is een prachtige valkarie hoor  ;)

Groetjes Karin

caro

Hoi, Anja,

Gefeliciteerd met Yolie. Ben benieuwd naar de foto van Yolie.

Groetjes

Caro

en een  :-* van Yubel ;)
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

HoI Anja

Alles goed? En hoe is Yolie de nacht doorgekomen?

Hoi Dorothé

IK heb al eens een das voor mijn auto gehad, die stak zo de weg over. Maar gelukkig zag ik hem in het veld lopen en remde ik dus al af.

mara

Bello

Joehoe

Hoe is het vanacht met Yolie gegaan?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Peggy

Hoi hoi anja,  ben ook best benieuwd hoe het gegaan is en hoe ze eruit ziet;  het nieuwe vriendinneke v youp.
gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Anja,
Wij zijn met zijn allen niet nieuwsgierig hoor ;D ;D ;D ;D
Dus vertel eens..... hoe gaat het allemaal??
Groetjes Anke