29 april 2024, 03:46:16

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Wat een dagboek......amai .....eer ik alles heb doorgenomen..........er staan mooie verhalen in van je valkjes
, ik ga je verhalen bijhouden en volgen want het is heel gezellig daar !!!  En hebben ze een echt bad genomen ?
Grtjs



Sally

hallo anja,

Nog een gelukkige huwelijksverjaardag! Misschien laat maar ik had het nu pas gelezen. :D

weer zo een mooie foto's van je douchende valkjes! ik kan er nooit genoeg van krijgen. Het zijn toch 1 voor 1 allemaal zo'n lieverdjes!.


groetjes

Anja

Hoi Mara,

Wat fijn dat je er zo van geniet.

Hoi Inge,

Ze zijn in hoor en super hip ;D ;D ;D

Hoi Anke,

Zo gaat het elke week. Een genot om te zien en super ontspannend vind ik.

Hoi Dierenfreackske  (ik weet je naam niet vandaar ik het even zo doe),

Daar heb je een hele kluif aan om mijn boekje door te spitten. Ik vind het erg fijn dat je het gezellig vind in mijn boekje.
Ze gaan hier elke zondag onder de douche en dat vinden ze heerlijk.

Hoi Sally,

Dank je wel hoor. En het zijn ook echte engeltjes (heel soms met een B ervoor hoor :o :o :o)

Groetjes Anja

Kaatje

Citaat van: Anja op 27 augustus 2007, 16:25:26
Hoi Karin,

Wat leuk dat je zo goed bent bij gelezen. Je zult er een hele pil aan hebben gehad. ----> dat zeker maar het was wel heel erg super om te doen  ;D

Heb jij ook een TIA gehad dan?

----> Ik heb je inmiddels een IM gestuurd  ;)

Ik denk dat Paco het ook wel gezellig zal vinden als er een vriendje of vriendinnetje bij komt. ------> Dat denk ik ook  ;)

Groetjes Anja



Groetjes Karin

Wilma1

Hooooi Anja,

Ik moet nog veel bijlezen, maar eerst ff een kort berichtje...

Hoe gaat het werk op je nieuwe stek, of is dat volgende week  ::) ben het ff kwijt ??? 3 Sept. geloof ik hé ???

Met alle Y-tjes gaat het goed begrijp ik, kan ook niet anders  ;D IK heb OOK 2 Y-tjes, Yoshi en Yodi) bedacht ik me van de week ineeens, al vliegen die niet  ::) :P

Als ik meer tijd heb ga ik snel bijlezen. Het zal wel ff werk zijn, alhoewel foto's kijken óók erg leuk is!



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Karin,

Dank je wel voor je berichtje  :-* :-* :-* :-*

Hoi Wilma,

Op mijn nieuwe stek begin ik op 3 sept en ik heb er zin in.
Die Y-tjes van jou die kun je wel laten vliegen ;D ;D ;D :o :o
Lekker op je gemakkie lezen hoor en foto's kijken.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hoe is het vandaag met de 12 Y-tjes en de valkarie?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Sinds Youp op een andere plek staat fluit hij de sterren van de hemel. Ik zoek nog steeds een popje voor hem. Hier kosten die 35 euro :o :o :o niet normaal zeg terwijl de inkoopprijs 5 euro is.
Met de Y-tjes gaat het goed. Yeuntje kan ook vliegen. En yubel loopt over vloer als een gekortwiekt valkje. Gekke kippen.
Ze hebben net aardappelkruim met witte bonen in tomatensaus en kipfilet gehad. Nou dat was smullen.

Groetjes Anja

Sanna

Heb je nou geen rode Y-tjes dan Anja?? :o

Dierenfreackske

28 augustus 2007, 18:34:45 #3249 Last Edit: 29 augustus 2007, 17:04:25 by Rianne
Citaat van: Anja op 28 augustus 2007, 17:57:12
Hoi Mara,

Sinds Youp op een andere plek staat fluit hij de sterren van de hemel. Ik zoek nog steeds een popje voor hem. Hier kosten die 35 euro :o :o :o niet normaal zeg terwijl de inkoopprijs 5 euro is.
Met de Y-tjes gaat het goed. Yeuntje kan ook vliegen. En yubel loopt over vloer als een gekortwiekt valkje. Gekke kippen.
Ze hebben net aardappelkruim met witte bonen in tomatensaus en kipfilet gehad. Nou dat was smullen.

Groetjes Anja



Nou....heb je dat speciaal voor ze klaargemaakt of is dat gewoon met de tafel mee eten ? ik geef ze soms wel rauwe groenten  maar mogen die ook vlees en gebakken groenten enzo ?  Grtjs !!

Leuke verhalen in je dagboek !!!



Yvette

Hoi Anja

Ik heb zelf voor mijn Joepie ook 35 euro betaald in de winkel

Mara

Hoi Anja

Hier zijn kanarie's niet zo heel erg duur. Volgens mij geen 35 euro....Wel een hoop geld hoor.....Waar staat Youp nu? Dat lust ik ook hoor!!!  ;D

Mara

Wilma1

Mijn Romy kostte  maar 14,50 euro en de waterslager 12,50 euro (mijn euroteken doet ut niet ???)
en ik ga wel ff foto's kijken  ;D
;) :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Anja,
Hi hi eten jouw valkjes gewoon warme hap? ;D
Toch wel met mes en vork he? :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Sanna,

Nee hoor dat valt best mee. Van rode peper zijn ze roder.

Hoi Dierenfreackske,

Af en toe eten ze wel eens mee met mijn eten. Dat mag maar het moet geen dagelijkse kost worden want dat is niet goed.

Hoi Yvette,

Ja maar jou Joepie is een valkje en mijn Youpie is een kanarie. Dus voor een kanarie is dat veel te duur.

Hoi Mara,

daarom koop ik er ook nog geen. Wacht nog wel even tot het broedseizoen voorbij is want dan zijn ze goedkoper.

Lust jij onze Youpie :o :o :o :o :o :o :o
Mara toch ;D ;D ;D ;D

Youpie staat nu tussen de 2 dvd kasten dan kan hij af en toe een filmpje uitzoeken ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Wilma,

Kijk dat zijn tenminste normale prijzen. Veel kijkplezier en ik moest van Lisa zeggen dat ze je handtekening helemaal geweldig vind.

Hoi Anke,

Natuurlijk zo heb ik ze wel opgevoed hoor.
Af en toe mogen ze van mij mee eten.

Groetjes Anja